Reply on: Marcelllooo #100067:
"Rozpraval. Tu boli nazory (zase) rozne. Niektori tvrdia, ze je to obtiazne ba az nemozne - co by bol dalsi dovod navyse aby sa nerealizovala elektricka ale len NS MHD."Električka bude mať (aspoň v začiatočnej fáze) samostatnú trať. Okrem toho, keby tam premával akýkoľvek iný NS, tak zvládnutie kapacity by bolo rovnako obtiažne až nemožné.
"Dalsi tvrdia ze je to vecou taktovania a synchronizacie - vlastne len tecnicko-organizacny detail. Magistrat ubezpecuje, ze to maju vyriesene."
Nie som síce odborník, ale osobne nesúhlasím. Stačí, keď Ti bude meškať jeden vlak (na železnici nič mimoriadne) a už budeš mať rozhodené aj električky. ?
"Ak by sa rozsirila siet nasledovnym sposobom, musela by sa zaroven prebudovat na rychlodraznu s tym, ze priemerna rychlost by musela byt okolo 50 - 60 km/hod a nie dnesnych do 30km/hod."
Ako tu už odznelo, nevieš presne, o čom píšeš. Ak by bola dnešná priemerná (cestovná) rýchlosť 30 km/h, nemuselo by sa nič zvyšovať, mohli by sme byť veľmi radi. Na ilustráciu pár príkladov (z rannej špičky = dlhšie časy):
Ale inak s tvojimi troma prispevkami suhlasim.
intony