Ani nie. V spicke len 83+84+93+95 ponuka kapacitu 10307 os/h/smer. Aj keby si na vsetky tri petrzalske linky vypravil CapaCitu s taktom 30min tak to je 1112 os/h/smer.
To je len 10% beznej kapacity tychto liniek + este jazdi niekolko dalsich. Dovolim si povedat, ze rozdiel medzi nevypravenim linky a nechanim vyse 90% ludi na zastavke je minimalny.
Problem s Holicskou? Vsak Smolenicka je za rohom, kde ide 93. To snad nebude problem. A co som to narychlo spocital, tak takto by sa usetrilo cca 32 tis. vzkm.
keď vymyslíš, kde L66 otočiť na Duláku, tak si ju tam just maj no ? ako som ti napísal tak na L66 a 78 sa dá ušetriť celkom pekne a zároveň L78 dať ako náhradu za L66 k Eurovee.
jak, že ako? L78 chodí do Ružinova rovnako ako L66, časť cestujúcich by pobrala L78 a časť L50, takže by skrátenie L66 nebolelo. L66 neviem načo by ti bola po Dulák, keď prestúpiš na L50 ktorá chodí dosť často buď na Slovanete alebo pri Saleziánoch sa hodíš na L68 a si tam. A možno by ťa presvedčili čísla, že pri skrátené L66 po trhovisko ušetríš ročne 105 tis. vzkm a preložením L78 na Šafko 142 tis. vzkm + ešte nie je v tom započítané odpadnutie výjazdov k Eurovey na L66 a L78 do Petržalky ?
Re #167962 Marek1978: jj, myslel som šk. prázdniny. K L34 a 84 asi toľko, že : dnes je na deň spotreba vzkm cca 2637 pri súčasnom CP L34 a 84. Keby jazdila iba L84 predĺžená do Dúbravky, v čase 4:50-20:50 (t.j. neskoré večerné spoje L84 sa rušia, rovnako ako premávka v sedle cez prázdniny) tak by sa denne na takúto linku spotrebovalo 2433 vzkm cca. Samozrejme nemám započítané dojazdy/výjazdy z vozovní. Časť poradí by robila Petržalka a časť Jurajov dvor. "Jurácke" poradia by sa mohli ešte otočiť v Dúbravke na jednu jazdu a ísť po Sokolskú a pokračovať na Predstaničné nám. a keby končili v Petržke, tak ísť iba po Zochovu a odtiaľ ako L39 na Trnávku. + už len zrušenie premávky L84 s tým mizerným intervalom v sedle šk.r. ušetrilo ročne 33 tis. vzkm, a spojenie L34+84 by ušetrilo ďalších 38 tis. vzkm (iba prac. dni, šk.r., šk.p. som ešte nerátal, no aj tam by bola úspora pri spojení trás).
Čo sa týka L93 a 94, tak tam by bolo treba na L93 interval 7-8min od 9:00 do 13:30 a od 18:00 do 21:00 ako náhrada za skôr končiacu L94, ktorá by premávala 5:00-8:30 a 13:30-18:30, pričom by mohli kľudne všetky L93 premávať až na Vyšehradskú. Len či by nebol problém s Holíčskou keby v sedle odtiaľ premávala iba L68 priamo do mesta a L99 ako odvoz L83,93 a 95?
ešte jedna vec, na ktorej sa zbytočne vyhadzuje je 24min interval na L84 cez školský rok. Podľa toho ako jazdí L84 sa vôbec neoplatí plánovať cestu podľa toho intervalu čo je v sedle alebo neskoro večer a lepšie je spoľahnúť sa na L99+83/88
"super" nápad s tou sedlovou L94. A L93 to myslíš, že s 12min intervalom poberie všetko hej? ? keï odkloníš L78 k Šafku okolo Eurovey, môžeš skrátiť rovno L66 po trhovisko a máš ïalšie ušetrené vzkm. Ja navrhujem ZRUŠIŤ L27, úsek Siemens - Jaskový rad na L44, úsek trhovisko - Eurovea na L66. Tiež by sa mala L78 odkloniť k Šafku, èím by obslúžila cez pracovné dni aj Euroveu a nahradila by tak L66 + by nemusela voziť vzduch z Petržalky. Prerátam ešte ko¾ko by sa dalo ušetriť prípadným spojením L34 a 84 a iné somariny, èi by sa tam ušetriť a keby vyšla úspora potom by som to sem napísal.
K Brnu: Nebolo by kompromisným a uskutočniteľným riešením, keby počas celého dňa mimoriadne premávali nočné linky MHD v 30-minútových intervaloch (ako náhrada za denné linky)? Zabezpečená by tak bola doprava aj mimo dopravných špičiek.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.