Reply on: N/A #250153:
Riešiš prkotiny. Hlavne aby sa zastávka vedľa skladu v poli, na ktorom je konský nápis Kon-Rad, nevolala Kon-Rad. Alebo aby sa zastávka pri druhom najstaršom obchodnom centre Aupark, nevolala Aupark, lebo náhodou by sa našiel v meste človek, ktorý netuší, že Aupark existuje a galakticky by im svojou prvou návštevou zvýšil tržby, odhliadnuc od tých cca 130 000 vzkm ročne, ktoré DPB spraví výlučne pre návštevníkov a pracovníkov Auparku (ktoré predpokladám, Aupark neplatí). Ale výkony problém nie sú, problém je názov, ktorý by cestujúci mohli zneužiť (výkony nezneužijú). Zastávka Bory Mall by bola úplná bezplatná reklama, ale akonáhle je to OC Bory, nikto netuší, o ktoré OC by asi mohlo ísť a všetko je v poriadku.Úplná topka sú Napájiská, kde v minulosti zrejme boli napájadla, ktoré boli pomenované skomolenou záhoráčtino-češtinou. Ale keďže teraz tam je čistička odpadových vôd, pričom zastávka je situovaná tak, že na nej vystupujú zrejme výlučne ľudia, ktorí tam idú s cieľom čističku navštíviť (ergo zamestnanci), tak ju predsa logicky premenujeme z názvu ČOV, ktorá tam je, na názov Napájiská, ktoré tam dobré storočie nie sú. Lebo kým nenulová množina obyvateľov DNV tušila, kde je ČOV a ergo vedela, kde asi tak môže byť zastávka ČOV, Napájiska nepovedia nikomu nič.