Reply on: csepka_3 #251782:
Veru, ľudia zabúdajú ako dobre sa máme. Pri mojich návštevách po Ukrajine a Bielorusku som si zaspomínal na naše 90. roky 20. storočia. Také vraky. Dokonca som v priamom prenose videl utrhnutie kardanového kríža, nadskočenie T3ky a konduktorku, ktorá medzi koľajnicami zbiera zvyšky kardanu a čeľusťovej brzdy. 
https://imhd.sk/transport/galeria-media/265747/
https://imhd.sk/transport/galeria-media/265750/
https://imhd.sk/transport/galeria-media/265751/
https://imhd.sk/transport/galeria-media/265748/
Odpálenie T3M som nezažil. Vraj stačí keď pri rozjazde začnú preklzávať kolá, pustíš jazdu a nepočkáš kým preklz skoční a znovu našlapneš, že vtedy odpáliš TV1.
Dnešní vodiči by sa riadne zapotili, keby mali jazdiť so zrýchľovačom v zlom počasí tak, aby s ním dodržali jazdné doby a voz prežil celú službu bez ujmy. Minimálne by polovica vodičov vozy riadne "obula".
Osobitnou kapitolou boli brzdy na kačiciach. Nielen, že to vozidlo bolo lenivé na rozjazd (a K2S stále lenivé sú), ale brzdnie klátmi na zadnom podvozku bol bežný prevádzkový stav, hodne využívaný. Dodnes je vidieť "rozklepané" hlavy koľajníc v zastávkach na Račianskej radiále. Pre porovnanie, Vajnorská, kde židne K2 nejazdili, to nemala. Lenže úsek Zátišie - vozovňa už bol opravený.