Discussion Forum › General Discussion
Login: Password:

🙂😃😁😂😅
😆😉😊😋😛
😎😗😍🤪🙃
😶😐😏🤔🤨
🙄😣😥😮😲
🙁😕😖😫😞
😭🤐😴😬😨
😱😵😠🤬🤑
😷🤒🤕🤮😇
🤓😈💀👽🤖
❗❓💗👍👎

You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 8 MB).
You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.

810zssk49 min ago #228265 Re:
Reply on #228255 od BigMac:
Tak hlavne za právo porušovať predpisy sa nedá protestovať ich dodržiavaním 😁 😁 😁

Inak ja principiálne nemám problém so štrajkom, určite management DPB potrebuje budíček pokiaľ ide o vzťah so zamestnancami na nižších pozíciách. Len by ten štrajk musel organizovať niekto príčetný s normálnými požiadavkami.
Vikotoday, 12:51 #228264 Re:
Reply on #228263 od Viliam22:
Minulý týždeň boli aj na Farského. Celkovo je to teraz veľmi vyťažená lokalita, čo do frekvencie agitácií 😃 Hoci teda nechápem, ako sladká somarina niekoho presvedčí.
Viliam22today, 12:05 #228263 Re:
Reply on #228262 od BigMac:
Včera jeho brigádnici okupovali Patrónku a rozdávali ľudom s letáčikmi aj nejaké pečivo 👎
BigMactoday, 10:19  +3#228262 Re:
Reply on #228261 od 3pa3ck3:
O čo sa snažíš?
O predvolebnú kortešačku? Tak z takýchto 3,1415...čovín som už dávno vyrástol.

Osobne som zarytým pravičiarom, ale tento "strážca spravodlivosti" to má u mňa definitívne pre...(slušne napísané)...kakané až do konca života / až do konca vojny!

Ak túžiš po bližších podrobnostiach, tak sa obráť na obyvateľov / občanov Vajnor (spisovne Vajnôr), Bernolákova, Ivanky pri Dunaji, Čiernej vody...etc... a popýtaj sa na kolektory k diaľnici D1.
A keď budeš klásť otázky, tak sa pýtaj najmä tých, ktorí tam vlastnili poľnohospodársku pôdu a predali. A hlavne sa popýtaj, ako sa z poľnofondu stali stavebné pozemky...
Keď Ťa nezahlušia na prvý raz, tak sa pýtaj ďalej.
Tip týždňa: ako sa cestuje z Malého raja do Vajnor (spisovne Vajnôr) a ďalej do centra.
Ako tento a jemu podobní Čurila (Čurilovia) skúpili pôdu pôvodných vlastníkov, ako ich oje... prepytujem obabrali, ako sa z pasienkov a lúk stali stavebné parcely...atď...etc...i mnoga inych vaprosov...

Za mňa ani omylom!

Na záver len technická otázka: Aký je rozdiel v odpovedi na rovnakú otázku, pokiaľ sú zdrojom ľudia, resp. prieskum? Je väčším sociológom? Nie! Má rovnaký výsledok, je len väčším populistom!
Howgh! Dosť bolo politiky, nadávanie a pľuvanie na zem je povolené!

3pa3ck3today, 9:56 -3#228261 Re:
https://www.postoj.sk/37384/co-ja-viem-od-ludi-ostatni-kandidati-vedia-z-prieskumov
S499.1023today, 9:20  +2#228260 Re:
Reply on #228255 od BigMac:
Je predsa jasné, že Hytkovi nejde o najaký prospech vodičov ale o jeho sebaprezentáciu. To platí o všetkých odborárskych činiteľoch dlhé roky, od Brnu cez Porngrafa Golema, Gustáva Prezidenta Bagristokamaráta, Laca Šťovíčka Kamenára až po tohto zneuznaného všadesombol dispečera.
Pettotoday, 9:10 #228259 Re:
Reply on #228256 od SOR TNB 12 #6004:
Co tak pozriet dojazdy smer vozovna Trnavka z Opletalky/VW5 ?
Iketoday, 8:23 #228258 Re:
Reply on #228252 od 810zssk:
Ja by som to doplnil, že by si mohli aj zajazdiť. Ale iba keby chceli. A trasu a čas takú, na akú sa cítia. To by bolo fér. Rozkvet MHD taký, že by Švajčiari hromadne páchali po návšteve Slovenska harakiri.
Miketoday, 7:27  +1#228257 Re:
Reply on #228255 od BigMac:
S týmto úplný súhlas. Vodiči už pár krát dosiahli svoje vďaka úplnému dodržiavaniu všetkých predpisov, nie vďaka ich nedodržiavaniu.
SOR TNB 12 #6004today, 6:31 #228256 Re:
Poradili by ste mi nejaku 29-tku spickovu? Idealne koniec o 18:30
BigMactoday, 3:51  +1#228255 Re:
Reply on #228254 od 810zssk:
Ja som už dotyčnému nie raz povedal, že keď chce štrajkovať, tak to ide podstatne jednoduchším spôsobom. Podstatné je nezobrať slovo štrajk do huby a nepúšťať ho von a hlavne nie do médií. Stačí prísť do roboty a začať dodržiavať do puntíku všetky predpisy. Ale všetky. Lenže na to táto skupina ľudí nemá disciplínu a trpezlivosť. A hlavne by sa nedala robiť mediálna prostitúcia.
810zssktoday, 3:27 #228254 Re:
Reply on #228253 od BigMac:
Dik.
BigMactoday, 2:57 #228253 Re:
Reply on #228252 od 810zssk:
15% a menej z celkového počtu. Nič prevratné nevyriešia.
810zssktoday, 2:49 #228252 Re:
Reply on #228250 od Ike:
Zrejme áno, lebo bola zopakovaná už minule predložená požiadavka aby vodiči dostávali prémie aj keď porušujú predpisy 😁 Podľa mňa by túto krízu vyriešilo keby vodiči dostali plat 3000 eur mesačne, pričom by v pracovnej dobe nemuseli jazdiť, stačilo by sa odstaviť na konečnú.

Inak vážne, vie tu niekto aké percento vodičov sa zgrupuje okolo tohto nímanda? 🙂
MatejBAyesterday, 21:40 #228251 Re:
Reply on #228250 od Ike:
Jezis ne, toto mi nerob, som akurat pil ked som sem prisiel a precital si to 😂 😂
Ikeyesterday, 15:15  +6#228250 Re:
Reply on #228249 od Mikimaus:
To su tye zaveri z mytingou?
Mikimausyesterday, 15:12  +1#228249 Re:
Zamestnanci bratislavského dopravného podniku hrozia štrajkom

https://bratislava.sme.sk/c/20943541/zamestnanci-dopravneho-podniku-bratislava-hrozia-strajkom.html?ref=trz
Valecyesterday, 13:02 #228248 Re:
Reply on #228241 od ceres:
Slovo vraj je v tvojom predpoklade podstatné. O výdrži batérii najlepšie vypovedá toto:

"Roku 2005 se dočkala obnovy, když byla postavena trolejbusová trať v úseku Porta Pia – Largo Labia. Na ní pak začaly jezdit trolejbusy Solaris Trollino, které s pomocí bateriového pohonu obsluhovaly i nezatrolejovaný úsek Porta Pia – Roma Termini. Nicméně postupně se počet nasazovaných vozů snižoval, až se roku 2014, kdy jich bylo místo 30 jen 7, veřejnost dozvěděla proč: baterie fungovaly jen v případě, kdy byl trolejbus pod dráty, jakmile se totiž sběrače sklopily, začaly být nepřiměřeně namáhány a začaly vypovídat službu."
http://www.cs-dopravak.cz/zpravy/2018/9/19/m-roziuje-trolejbusovou-dopravu
Solideryesterday, 11:14  +1#228247 Re:
Reply on #228242 od ceres:
Ceny sa takto porovnávať nedajú. Dodávatelia ponúkajú na rôznych trhoch rôzne ceny.
Mhr1yesterday, 10:49 #228246 Re:
Reagujem na viaceré príspevky, čo sa malo/mohlo kúpiť v trolejbusoch. Nijako nekritizujem nákup 50 ks kĺbových 31Tr. Bolo treba vymeniť najstaršie 15Tr, 14Tr a zvýšiť celkovo kapacitu, čiže preto sa aj krátke t-busy nahradzovali dlhými. Potiaľto OK. A vtedy neboli ešte "k mání" v sériovej výrobe kĺbové trolejbusy s baterkami. Ale v roku 2016 už áno, citát z internetu: "V říjnu 2016 dodala Škoda Electric do Českých Budějovic první dva kloubové trolejbusy s pomocným bateriovým pohonem." A dodávam, že ich tam majú už 15. Takže, keby sa bezhlavo nevyužila opcia na nákup ďalších 20 ks 31 Tr, mohli 15TrM ešte chvíľu jazdiť (keď 15 Tr vydržali 25 rokov, mohli aj tieto, ich vyradenie v r. 2015-16 je plytvanie, veď najmladšie mali 12 rokov!!!). A bolo ich vtedy akurát 21. Získal by sa tým čas a mohol sa vypísať ďalší tender na t-busy s pomocným pohonom. Aspoň by boli mladšie, mať 120 vozidiel rovnakého veku, ktoré rovnako nabiehajú kilometre na opravu, rovnako starnú a rovnako budú naraz na šrot, znamená problém, kde zohnať naraz peniaze na ich obmenu. Mohli sme tu mať mladšie vozy s univerzálnym využitím. Mohli sa využiť na t-202, pri výlukách ako spomínaná zámena autobusov na t-212, doplnili by vhodne park vozov na t-33 a určite by časom našli využitie aj na a-61,63 príp. inde. A cena? Písalo sa tu, že sa ani nevyužili všetky peniaze a ono by sa to časom vrátilo. Len na Dlhé Diely - koľko stoja preťahy a strážna služba? Plus výluky, z využitia krátkych "degešov" je vidno, že by sa určite hodili.

Change view

Structure 
 
Order 
 
Posts on page   

Search in topic

.. - ..
You can search for more expressions divided by the space.