No dobre, ale to je potom v prvom rade problém s nástupišťami, nie s nástupom druhými dvermi bežným substrátom pretože tie nástupištia by mali byť postavené tak aby druhými dverami mohli nastupovať cestujúci s kočíkom a na invalidnom vozíku.
Tí nemôžu nastupovať žiadnymi inými dverami ako druhými a do takto pristaveného vozidla na takomto nástupišti sa nedá nastúpiť na invalidnom vozíku vôbec.
Každé druhé vyzerá takto. A to by podľa predstáv prevádzkovateľa stanica mal ten autobus stáť ešte asi meter dozadu, aby čelom nezasahoval do nástupného ostrova.
Chápeš to zle. 8 minút je minimálny čas na odchod dvoch spojov z toho istého nástupišťa. Ak sa teda takto odchody nastavia (netvrdím že je to vždy a na každom nástupišti, ale sú také prípady), tak v tom čase musíš stihnúť aj vojsť a vyjsť z vozidlom.
A ak je nástupište obsadené (lebo napr. spoj pred tebou mešká), tak buď budeš čakať za ním a blokovať všetkých, budeš tam kolečkovať a čakať kým odíde (ale zároveň uberáš čas sebe), alebo to proste využiješ iné nástupište (niet koho, kto by to tam systematicky v takýchto prípadoch organizoval), spravidla vedľajšie a tým pádom možno vyblokuješ iného.
10 sekúnd na osobu vyzerá fakt pekne, ale skús si za ten čas aj odložiť batožinu, aj obísť autobus, aj doň nastúpiť.... v praxi je to proste scifi.
Ale uvedomuješ si, že na AS je tých 8 minút aj pre diaľkové/medzištátne linky, nie len priebežné ale aj začínajúce, kde asi nástup druhými dverami zavedený nikde nebude, a kde si ľudia nakladajú aj batožinu.
BTW, nástup druhými dverami na stanici, kde by sa na polovici nástupíšť nastupovalo z úrovne vozovky v priestore cca 1,5 metra od vedľa stojaceho (pristavujúceho, cúvajúceho) autobusu tiež nie je kto vie aké fantastické riešenie.
#254957
Samozrejme, hneď idem písať bývalému kolegovi, že počuj, ofoť mi ten tvoj rozsudok, nech ho môžem dať na internet. Hlavne potom, ako si bol jeden z ľudí, čo sa na neho sťažovali vedeniu a aj preto to je bývalý kolega. Už ho vidím, ako mi to s radosťou pošle.
#254958
Je to tajné, keďže sa tam vedie súdny spor medzi našou firmou a investorom
V DPB je priemerný čas pobytu na zastávke (bez započítania nulových) 13 sekúnd. Na Patrónku každé ráno dojde na niektorých linkách 20 m mercedes a pokiaľ tam niekto nezmätkuje, do 15 sekúnd je preč. Môže si to každý stopnúť.
Odbavovací systém nech si rieši objednávateľ a dopravca. Naozaj nie je problém HBR že BIDka existuje v minulom storočí (teda trochu je keďže ho do 2021 sami betónovali, ale to je iná téma :)).
V akejkoľvek normálnej prevádzke je 8 minút absolútne dostatočný čas na odbavenie autobusu.
V roku 2025 sa tu ideme oháňať, že treba kupovať lístok u vodiča? Kľudne to už mohlo byť, dávno vyriešené, že lístok musíš mať pred nástupom do vozidla.
Čo sa týka stiesnenosti, už som to napísal. Neviem čo sa tam robí, evidentne to tak potrebujú mať. Ale prosím, choď za HB Reavis, či kto to tam vlastní a začni im hovoriť, čo majú robiť zo svojim majetkom. Všetci sa tu zavzdušňujú, že ako to je na prd, ale keď príde k tomu, že platiť, všetci sa zrazu tvária, že náš problém to nie je. Nič z toho by sa nestalo, keby si Magistrát a BSK robili svoju robotu ako majú.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.