Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 8 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: fanatikmhd #240092:
A celkovy pohlad
Keby mal niekto cestu cez prechod Drietoma Hrozenkov tak by tam mal stretnúť na navesoch súpravy T6A5 DPP vezené na Ukrajinu či kam.......
Reply on: TeBeCe #240087:
Traja spití roboši? Nič iné mi k tomu nenapadá.
Reply on: Mikimaus #240088:
Prave to este len maluju. To bude asi tym teplom...
Reply on: TeBeCe #240087:
..pre pana...😵 dufam ze im za to mesto nezaplati(lo)
Reply on: HORVI #240084:
Este nie je dokoncena modernizacia DKR 😄
Dnešná pekná kuriozitka v Dúbravke: Keďže sa (tuším) #4925 na L83 pokazila, išla ju hradiť #1036ka. Tá sa však okolo 17tej na Švantnerovej tiež pokazila.

Ešte by som sa chcel spýtať:
Plánuje ešte DPB vrátiť SORky na L84?
Reply on: Jajboli #240053:
Dufam ze aj DPB plati Recaru za reklamu na DPB vo forme nalepky na kazdom vozidle !!!!!§
Reply on: Jajboli #240061:
predstav si, že predajcovia áut aj dnes úplne bežne lepia na zadné okná z vnútornej strany reklamy, a čuduj sa svete, len málokto si ich strháva 🙂 riešiš nepodstatné hlúposti. Je to voz č. 1 preto bol polepený ako čiastočne reklamný, tak to tam proste ostalo. Alebo to hyzdí tvoj šotoušský objektív? 😁
Reply on: Viko #240079:
GPK sa musí "zachrániť", v opačnom prípade hrozí znižovanie traťovej rýchlosti a predlžovanie jazdných dôb. A môže to byť aj tlak na to, aby sa konečne začal pripravovať projekt na rekonštrukciu - ako som písal, napríklad aj na menšie úseky, či už pre eurofondy alebo z vlastných zdrojov, bude to treba v blízkej dobe urobiť, trať do Rače je mimoriadne kľúčová.

Pokiaľ ide o tú lokálnu novostavbu ako si to nazval, to si predstav len tak, že sa blaťák kompletne vybagruje, nanovo zaštrkuje a podbije.
Reply on: Viko #240079:
Škoda, že sa ešte nezačalo uvažovať o rekonštrukcii Račianskej radiály, pretože takto to o pár rokov dospeje do stavu, ako v KV pred rekonštrukciou.
Reply on: Solider #240076:
Súhlasím, údržba nie je rekonštrukcia, ale keď na reko nie sú ani zdroje, ani vozy, ani projekt, aký postup vlastne očakávame? Že sa v rámci čakania bude aspoň zachraňovať GPK? Alebo že sa v rámci čakania na rekonštrukciu každý z tých tisíc blaťákov vymení individuálne a o pár rokov sa to aj tak zas celé vyhodí von?
Lebo teda ja fakt neviem, čo by som stanovil ako "najhorší úsek", aby to malo zmysel... Od Vinohradov až po putujúci oblúk pri Manhattane?
Reply on: gejza #240077:
Ach, ja asi preventívne začnem písať v cudzom jazyku 😃

Myslel som lokálne novostavby samotnej trate ako zhrnutie Soliderovho "by sa to normálne rozobralo a kompletne vymenilo".
Reply on: Viko #240075:
Dá sa nájsť súvislosť medzi lokálnymi novostavbami a poškodzovaním trate "blaťákmi" ? Ak áno, prečo DPB a.s. nerieši náhradu škody od vinníka ? Vopred ďakujem za vysvetlenie 👍
Reply on: Viko #240075:
Výmenu blata za štrk treba vnímať čisto v intenciách údržby. Samozrejme tie najhoršie úseky majú problém s odvodnením (nefunkčným/zaneseným) a tie by bolo vhodné podľa mňa kompletne zrekonštruovať.
Reply on: Solider #240074:
Podľa mňa je celkom na diskusiu, či väčšiu hodnotu za peniaze prinesie dosypávanie štrku do blaťákov, alebo lokálne novostavby bez riešenia odvodnenia ako prapríčiny problému a teda bez zamedzenia ich opätovného vzniku.
Reply on: eMDi #240068:
Aj ja som to videl. Ale neviem, či je zrovna riešením situácie, že sa do blata nasype nový štrk. Skôr som myslel, že počas nejakej víkendovej výluky by sa to normálne rozobralo a kompletne vymenilo, tak, ako by sa to pri "opravovaní" blaťákov malo robiť. Hlavne tie najväčšie kúsky pri Palme.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.