Naftový motor Renault umiestnili pod podlahu v zadnej časti vozidla. Prenos krútiaceho momentu motoru na zadnú nápravu zabezpečili prostredníctvom manuálnej prevodovky ZF. Pre nástup a výstup cestujúcich osadili v pravej bočnici dvojicu jednokrídlových výklopných elektropneumatických dverí. Pre vodiča slúžia manipulačné “búchacie“ dvere, ktoré umiestnili na ľavej bočnici. Vozidlo vybavili vysokými čalúnenými polohovateľnými sedadlami v usporiadaní 2+2. V priestore predných dverí osadili sklopné sedadlo pre sprievodcu. K druhých dverám umiestnili toaletu a spálňu pre vodiča. Tepelnú pohodu vo vozidle zabezpečili pomocou klimatizačnej jednotky s rozvodom vzduchu nad každé sedadlo. Pre prepravu príručných batožín umiestnili v interiéri police na batožinu s pevným dnom. Preprava objemnejších batožín je umožnená v batožinovom priestore pod podlahou. Pre pohodlie cestujúcich je vozidlo vybavené audiovizuálnym systémom a individuálnym osvetlením nad každým sedadlom. Vozidlo dodali v bielom laku s grafikou DPMŽ.
Prevádzka
Autobus tohto typu bol vždy určený iba pre zájazdovú dopravu.