Bingo! Vidíš, že keď zapojíš rozum, tak to ide. Potom ešte robí L14 17:57.
Ešte k príspevku 893: To prvé čo vidíš sú prázdniny. Ak máš tú istú tabuľku a vieš čítať, hore je to napísané! A tá druhá je 13:12 nie 12:12 (pár minút možno hore-dole).
Doplním sem:
L4 13:37 F | 14:16 M
L14*14:22 M | 15:02 F
L4 ? 15:07 ? | 15:46 M
L14 15 :52 M | 16:32 F
L4 16:52 F | 17:31 M
Logicky som nato prišiel, pretože:
L4 13:37 končí 14:16
Nasledujúca linka 14 musí začínať po 14:16, tj. 14:22
L14 14:22 končí 15:02 (na 99,9
Nasledujúca linka 4 musí začínať po 15:02, tj. 15:07
L4 15:07 končí 15:46
Potom sú dalšie spoje na výber: 15:52 a 16:02
Lenže 16:02 je 4/8b, čiže vychádza to na 15:52
L14 15:52 končí 16:32
Potom mi to trošku nesedí...
L4 16:52 končí 17:31 na M
Najväčšia zrada je tých 16:52 L4 keďže predtým má pauzu 20 minút...veď musí mať nejakú pauzu
Na 70 % ide tých 16:52 nakoľko som sa niekedy viezol aj týmto spojom
Ak sa mýlim, opravte ma
Ja mám v šablóne že 4/6 má prestoj od 9:36 do 14:27, v inej šablóne vidím 9:55 do 12:12 (úplne to mám rozmazané)
Nevedel by mi Mongolec povedať, kedy má odchody 4/6 po prestoji a pred?
Bádam v pamäti a myslím že má odchody:
L4 13:37 F
L14 14:22 M (dnes videná určite)
L4 ?
L14 ?
L4 16:52 F
Ak sú sotva tieto údaje správne, čo je potom?
Odkedy dokedy má reálne ten prestoj?
Myslím, že sa všeobecne v poslednej dobe akosi viac nasaďujú nové 31Tr. Dnes ich bolo vonku všetkých 7.
Na 239 je cítiť a počuť že mala odídená trakčák. Úple inak hučí ako ostatné...aj zvonku
232 má ževraj trochu prehrievanú brzdu na pravom prednom kolese (ak si dobre pamätám), je to cítiť aj na sedadle nad kolesom (ak to nieje ohrievač)? ?
213 bola dnes plánovaná na L5 či bola ako nejaký "záložák"?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Jakub Sliviak