L1 - 259
L3 - 243,262,263
L4/14 - 205,241,240,228,256 (?)
L6 - 226,252
L16 - 214
Dnes bol problém s vozom na 4/5a/b, on má prísť ako L4 13:36 na M a odchádzať už ako 4/5b 13:52 z M, voz ani do 13:50 neprišiel na M (asi porucha v meste že) a spoj 13:52 prišla smerom zhora (neviem či z Fatranskej či z depa) už ako L14 o 13:53 256 - nevie niekto ,čo sa stalo?
Voz 205 má demontovaný zadný transparent, zozadu nie je vôbec linka označená.
Dnes je trochu zmätok v MHD.
Áno, potvrdzujem, na 4/7 je teraz 263. O 13:54 videná pri Pod Hájom záloha 115 4 Vlčince - záloha za porúchanú 4/7.
O 14:07 videná 209 pri polícií smerom na Komenského s nápisom VYJ, neviem, na akú linku robila VYJ. 4/6 to nie je (v tom čase už mala robiť L4),4/7 asi nie lebo tam nabehla 263, 4/9 bola dnes 253. L7 už mala predtým VYJ, a mala vykonávať už aktuálne L7 )7/1 a 7/3) takže neviem, čo to mohlo byť
Neviem, prečo dali potom na 4/7 263, v depe bolo dosť klbákov (aspoň jedna 31Tr videná) a minimálne 229,231,237...
Asi okolo 17:00 videná 205 s cestujúcimi ako 4 Vlčince schádzať od nemocnice smerom na Štefánikovo nám. - dôvodom odklonov L4 bola nehoda asi 200 m za zastávkou Sv. CaM smer Košická
Dnes 265 na L3 s vodičom z 234. 234 bola na L4/14.
223 dnes na L3, na chvíľu ostala stáť s vyhodenými smerovkami na križovatke ako sa vychádza z Centrálnej smer Jaseňová. Potom už zrazu išla...
Okolo 13:55 dva krátke výpadky prúdu na Solinkách (u vodiča v kabíne začalo na asi 20 sekúnd pískať ten zvuk ako na krížení - výpadok prúdu, potom ešte raz na 10 sekúnd a bolo to OK)
L1 - 259
L4/14 - 205,263,254,234,207,240,253
L3 - 265 (234),223
L5 - 258,262,217
L6 - 239
L7 - 232
L16 - 264 (223),214
Ale si sa pýtal na 6/7 ale také neexistuje ? už viem myslel si 6 ale iné poradie tu sú
L1 - 259
L6 - 235/1, 256/2, 238/3, 257/4
L7 - 239/1, 253/2,
L16 - 223/1, 221/2, 214/3
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Jakub Sliviak
L7 - 235/1, 232/2,
L16 - 221/2