Ešte dnes výprava podľa jednotlivých turnusov:
1/1 - 259 (alebo 258)
4/1 - 238
4/2 - 233
4/3 - 253 (asi)
4/4 - 241
4/5 - 230
4/6 - 207
4/7 - 232
4/8 - 240
4/9 - 255 (asi)
6/1 - 231
6/2 - 251
6/3 - 256
6/4 - 257
3/4 - 234
3/5 - 243
5/2 - 216 (asi)
5/3 - 258 (alebo 259)
16/1 - 214
Viem, že je to lepšie písať po sebe ako išli poradia ale takto toje podľa mňa prehľadnejšie (akože je ku konkrétnemu turnusu konkrétny voz)
Kedy bola na L4/14 posilová 117?
Niekto tu spomínal že 43 je na nejakej "generálke" a že má dostať nový sýtejší lak, už sa tak stalo?
No dobre teraz k veci...
Odpozoroval som tie L6 a L4 - mal som to na pláne v utorok no už dnes to mám hotové
Prvá vec: Spoj 17:25 z H na M vychádza na 16/1, následne nahadzuje ZJA - Jakub S. - mal si pravdu, šablónu si prepíšem
Druhá vec: 4/4b, vyriešil som záhadu, dnes som sa sústredil na voz 241 (dneskajší 4/4b), po zistení aký voz dnes robí 4/4b, som prišiel na nasledovné údaje: ...L4 17:07 - 17:46, PRE M→F (17:46 - 18:37) , L4 18:37 - 19:13, L6 19:30 - 20:01, ZJA 20:01 - 20:26
Takže to je ten neštastný PRE nad ktorým som nariekal...a zároveň potvrdzujem že L6 19:30 je 4/4b
Inač, všimli ste si že 207 sa v posledných dňoch striedala na turnusoch 4ky, no dnes je na svojom domovskom 4/6
Inač, mám aj spoj ktorý robí 4/1b pred L14 18:42 - je to L4 17:52
Situácia náhodou vôbec nie je zaujímavá ani divná. Keďže autobusy sa môžu pohybovať po ľubovoľnej komunikácii v meste, môžeš naraziť na hociktorý autobus s ceduľou hociktorej linky na hociktorom mieste v Žiline. No a ceduľu by som rozhodne nebral za smerodajnú, tam fakt môže byť čokoľvek, väčšinou je to teda posledná linka, ktorú daný voz vykonal. K tomu čo tam robil, variant je veľa. 1. Prestoj 2. Zmluvná preprava (príprava na alebo čakanie medzi) 3. Prestávka poprípade dačo iné.
Dnes zaujímavá situácia. V obratisku Matice slovenskej nezačína žiaden A-BUS, dnes, všetky trolejbusy čo tam mali byť mali, a ZA obratiskom pri pivárni bol A-BUS s nápisom VYJ, a naboku s cedulou 21, všetky t-busy čo mali vykonať svoje odchody z obratiska Matice slovenskej sa tam nachádzali a aj svoje odchody vykonali. Čo tom robil ten A-BUS? Parkoval tam pred L26 čo začína na Rosinskej (viem že to nieje tak blízko)? Ale prečo by mal naboku L21? Veľmi divné
Lenže 4/4, ak sa dívam do mojej šablóny, tak má spoj L4 17:07, potom PRE a L4 znovu o 18:37, ak mám toto dobré, tak L4 končí 19:13 na M, potom by dal tú L6 19:30, príchod 20:01 Stodolova, a do zjazdu má 25 minút, lenže takýto čas majú väčšinou zjazdy z vlčiniec
Ale celkom sa mi to 4/4 na L6 tých 19:30 pozdáva, keby že sa mi potvrdia tie L4 a ten PRE, tak to sedí. Už mám plán, ako to zistiť, 1. keď príde 4/4 na konečnú tých 17:07, tak uvidím čo nahodí
2. uvidím, aký voz pôjde v ten istý deň na L4 18:37 a ak aj toto bude ten istý voz čo išiel L4 17:07 z F, tak by sa mi mohol potvrdiť aj ten PRE a vtedy pouvažujem o tých 19:30 4/4b na L6
Vie mi naviac niekto pomôcť aj s mojimi otázkami v predchádzajúcom príspevku ?
Mám otázku: keď 4/3a končí 13:57 na F, tak posledný spoj má asi L14 13:12 (alebo premýšlam ešte že 13:02), lenže po poslednom spoji mávajú pauzu vodiči 5 minút keď sa menia...Môže teda byť tých 13:12 posledný spoj? Nie 13:02. Môžem sa spoľahnúť a zapísať do šablóny?
Ďalej: Aký spoj má 4/1 b pred L14 18:42 (určite je 18:42 4/1b - minule mal vodič svoju šablónu na palubovke - 4/1b)
Aký turnus vykonáva spoj L4 18:37 z F (nevychádza mi absoultne nič, ledažeby 4/4b - L4 17:07, PRE M→F, L4 18:37, L14 19:22 - lenže to mi vychádza na 4/5b), skúsim odpozorovať to 4/4 čo spraví po príchode na konečnu spoj L4 odchod 17:07 (príchod 17:46 na M) - a ten neštastný presun tam môže byť ten, nad ktorým furt nariekam - a sedí to lebo som ho vídaval ten voz s presunom v obratisku M niekedy okolo 18:00
Aký spoj vykonáva L14 17:27 - mne vychádza 4/2b (skúsim odpozorovať - spoj L4 7:36 s príchodom na M je 4/2a, skúsim, či sa tento istý voz vyskytne na tom spoji L14 17:27, poprípade čo bude mať vodič za palubovkov za šablónu)
Ešte k tomu 4/2a (L4 6:57 z F má príchod 7:36 na M, tam vodič stiahne zberače pre voz L6 čo má odchod 7:50, hneď po prejazde tohto vozu nahodí zberač späť - má teda nasledujúci odchod 8:02 - pretože 7:42 je vykonávaný iným vozom - 4/9 - mám odpozorované) môžem sa na spoj L14 tých 8:02 spoľahnúť že je to 4/2a a zaznačiť si to do šablóny?
Doplním svoju otázku a dodám, že tento spoj je zaujímavý, nakoľko podľa CP neprichádza predtým na Vlčince žiadna L6, a teda musí na tých 19:30 prísť trolejbus manipulačne alebo sa tam objaví vozidlo z inej linky (žeby 4/4?).
Ešte na inú tému. Je zastávka Pri Kysuci na znamenie? Na označníkoch pre L30 je uvedené, že áno, ale pre L21 táto tabuľka chýba. Toto korešponduje s údajmi v CP - pdf, ale nie s CP - web na stránke DPMŽ. Keď som išiel L30, tak ani nehlásilo, že ide o zastávku na znamenie a vodič tam aj zastavil. Ani podľa vnútorného displeja nešlo o zastávku na znamenie, no u zastávky Jastrabia v smere do Vrania a Námestia hrdinov v smere do centra displej uvádzal, že sú na znamenie, čo je samozrejme nezmysel. Podobne som to myslím videl pred časom aj u L29 (zast. Pod záhradkou displej nesprávne uvádzal ako na znamenie).
Ale veď v šablóne čo si mi poslal na mail, si napísal, že 16/1 má posledný odchod pred zjazdom L16 17:35. Ale čert je v tom, ja som kedysi vídaval ten istý voz čo chodil 15:45 z hájika že chodieval aj 17:25 z hájika L6 na M . Príde asi 17:56 na vlčince a v depe má koniec 18:22, tak čo potom, 16/1 má tú L16 17:35 či naopak tú šestku 17:25???
Zase rychlík ako vždy ?, ešte doplním
L5 - 260
L6 - 230 (6/4)
Inač ešte k tým situáciám, dnes som videl čudnú vec. Spoj L5 14:38 z Jaseňovej zastavil na Vysokoškolákov, plaváreň - teda voz plný cestujúcí bol "odstavený" a vodič sa rozprával pred vozom s nejakým chlapíkom s červenou dodávkou (či to neboli nejaký opravári z DPMŽ...) voz pojazdný, vnútri cestujúci na transparentoch 5 Vlčince,"kryty" kde sú poistky a tak boli všetky zatvorené, po rozhovore vodič nasadol do vozu a asi s minútovým meškaním odišiel zo zastávky. No nejaké divné, či?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Jakub Sliviak
L6 - 226, 235, 256,
L7 - 237, 229,
L16 - 214, 221, 223 (220)