Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Kubik #990:
Tuším, že 24 Tr-ka stojí nejako okolo 11-13 miliónov - vedel som aj presnejšie, ale zabudol som. Trollino na tom zrejme bude podobne.
Prosím vás,neviete náhodou niekto,koľko pýtajú za Solaris Trollino 12 a škodu 24 Tr?Prípadne aj Trollino 18 a 25 Tr.Dík
Reakcia na: mirbed #988:
Oficiálne to nazvime "technická prestávka" ?
(Neoficiálne ide asi o to, že mi došli pripravené updaty a celý týždeň som bol taký zaneprázdnený, že to jednoducho nebolo v mojich silách pripraviť. Ale malo by zostať len pri týchto dvoch nerealizovaných updatoch a od budúceho týždňa by sa malo pokračovať obvyklým tempom).
Vladimir: Co nove zilinske fotky? 7.9. nic, 10.9. nic ?
Reakcia na: Nemenovaný #986:
vdaka za informaciu. Chcem byt v obraze. Jasne ze naklady sa lisia, musim pocitat s tym horsim. Pri meniarni a vozidlach mam lepsiu predstavu. Tam sa lahsie da urcit pocet a specifikacia, od coho sa odvija cena.

Este mam problem s uzkym miestom. Neviem ake predpisy (normy?) sa na to vztahuju. Nejake cislo uvadza Habarda (minimalna vyska 4,3 m), ale neviem kde to najdem.
Reakcia na: Kami #985:

Pri výstavbe dvojstopého obojsmerného vedenia sa cena pohybuje už viac ako 20 mil. Sk na 1 km. V cene sú započítané trakčné vedenie vrátane stĺpov, napájacie a spätné káble, rôzne prekládky káblov a úpravy. Samozrejme, že v cene nie je zahrnutá meniareň a trolejbusy. Náklady na každú stavbu sú rozdielne, táto cena je informatívna.
Juraj: s akymi nakladmi treba pocitat pri vystavbe novych trolejbusovych trati? Orientacne.
Mam povedzme 5,0 km dlhu autobusovu linku. Striedaju sa useky cesty 2-pruhove aj 4-pruhove. Na kratkom useku su uz trakcne stlpy, niekde je verejne osvetlenie (starsie stlpy), niekde nic. A mam aj bod, ktory nesplna podmienky. Ma vysku 3,7 m a sirku asi 5,5 m.
Reakcia na: Jakub #971:
Branie cestujúcich počas výjazdov a dojazdov je úplne normálne skoro všade v civilizovanom svete - vo všetkých električkových prevádzkach v ČR, v mnohých trolejbusových prevádzkach v ČR, ale aj vo Viedni, v Anglicku, a verím tomu, že aj v Nemecku, Francúzsku.... V Bratislave sa to nedá, lebo... ? , ale po intenzívnom presviedčaní niektorých ľudí branie cestujúcich počas dojazdu funguje už na linkách 201, 96 (iba ráno), 9 a 12(iba niektoré spoje).
Jozef:Najprístupnejšie natrolejovacie korytá máš v Hradci Králové. galiyosha:Vyrába.Opakujem ešte raz,že konkrétny kus 999 má zberače bez poloautomatického natrolejovania na žiadosť budúceho majiteľa,DPmML,z dôvodu že sa jedná o príplatkovú výbavu.Prípadné pokračovanie v BA diskusii.
Reakcia na: galiyosha #980:

Už to človek lepšie chápe tie korýtka, bolo by dobré to vidieť ešte v skutočnosti.
Reakcia na: S499.1023 #978:
ESKO zatial poloautomaticke zberace nerobi? Aspon to neplanuju? Lebo ak a-32 skutocne planuju skonvertovat do pseudoduobusov, tak to bude dost o hubu... Aj ked skor si myslim, ze a-32 ostane smradobusova, ako doteraz. Ale to uz do zilinskeho fora naozaj nepatri, ospravedlnujem sa za OT. 🙂
Vladimír:
Dnes som strávil popoludnie v Mojšovej Lúčke, kde som nafotil L31. Fotografie, v prípade záujme pošlem do fóra.
Reakcia na: Miro #975:
Tento kus nemá poloautomatické nasadzovanie zberačov, len sťahovanie. Po výmene diesla naspäť za batérie je už určený do Mariánskych Lázní, takže je konfigurovaný s ohľadom na ich požiadavky a finančné možnosti a poloautomatické zberače Kiepe sú dosť drahé.
Reakcia na: Juraj #968:

Úbytky napätia v koncových úsekoch sú tecnicky vyriešené. Aj na železnici popri trakčnom vedení na stožiaroch je samostatne natiahnuté zosiľovacie vedenie na prenos výkonov a znižovanie úbytkov napätia. Trakčné meniarne sú od seba vzdialené asi 20 km, z toho vyplýva, že každá z nich je napájaná z iného zdroja. To má výhodu, že v prípade výpadku meniarne je možné ju odstaviť z napájania trakčnej sústavy a ďalšie dve vedľajšie meniarne ju nahradia protismerným napájaním.
V našom prípade by bolo prepojenie meniarní, tak ako uvádzaš, príliš nákladné a teda nie je v tomto období realizovateľné. Ja som uvažoval nad tým, či by bolo možné diaľkovo odpojiť meniareň od napájania trolejbusového vedenia a zvyšné meniarne by napájali celú sústavu do odstránenia poruchy, prípade do obnovenia dodávky el.energie do vypadnutej meniarne.
Reakcia na: tr3mp #974:
Nevieš aj o fotke toho poloautomatického zakladania zberačov?
Reakcia na: Andy #970:
Aha, konecne som to pochopil ☺ , dik.
A nebolo by niekde aj nejake foto, ako to vyzera? Prip. aspon foto toho vozitka?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.