My dvaja sme si už tuším svoje názory na žilinskú tarifu už vysvetlili a konštatovali sme celkom odlišné postoje. Ja sa nehádam - kým je to 200 km odo mňa a Žilinčania sa nesťažujú, budiš. Len mi nešahajte na 24hodinový lístok
S tým presmerovaním L28 na Rosinskú (cez Obchodnú) možno počítať už teraz pri zavedení trolejbusov cez Veľký diel? Na Rosinskú teda pôjdu aj L2 aj 28? Alebo sa dvojka vráti na Fatranskú?
Ako už napísal TeBeCe, fotky vďačne prijímam na svojej e-mail adrese. Podľa aktuálnosti, zaujímavosti a pod. ich zaradím (sem-tam aj nezaradím, ale to asi nebude Tvoj prípad, Juraj) do updatov, s pridaním na stránku podľa uváženia prakticky od najbližšieho možného termínu až po ľubovoľne vzdialený termín.
1/ Nie celkom dobre pocitate. Cena 12+12 pri prestupe sa tyka iba pri obidvoch cestach nad 5 zastavok aj to len niekoho zo Sniny alebo Senice, ktory do Ziliny zabludi len sem-tam. Pravidelni stali cestujuci si jazdy maju moznost nabit do cipovej karty uz od 5,60 za jazdu, tak prestup vyjde len 11,20, co je takmer iba polovica uvadzanej sumy. Je zvlastne, ako zilinsky tarifny system tolko niekomu kole oci, na druhej strane nevidi viac a inych vyhod tohto systemu. V kolkychze mestach maju tarifu rozdelenu podla prevezenej vzdialenosti? Vacsinou je cena uz 12 aj 14 Sk bez toho, ci sa cestujuci vecie 3 alebo 13 zastavok a akosi to nikomu nevadi... V kolkych mestach je komercna zlava do cipovej karty az do 45%? Vacsinou je to 10-20% /1-2 Sk oproti zilinskym 5,40/ a nikto tu toto este nekritizoval.
2/ Vyuzitie l.c.6 bolo nerovnomerne, od centra na Vlcince bola obsadenost vozov iba tretinova, tak sa na Vlcince pusta iba tretina vozov. Cast sestky sa teda pustila z Hajika len do centra a dostala cislo 16.Nie je to nic mimoriadne, uz roky je takto zabezpecovana doprava do centra zo Soliniek a funguje to.
3/ Asi to vyzera tak, ze na Rosinsku bude presmerovana l.28.
4/ Vladimirovi vdaka, postup vyvinu MHD vysvetlil uplne presne.
5/ Aky je tu sposob pridavania fotografii?
No a ten tarif by som si DPMŽ dovolil zásadným sposobom vyčítať. Inka je to výborné ale nemať predplatné cestovné... a neprestupný tarif v kombinácii s elektronickým odbavovacím systémom... no fuj, zvrhlosť.
Heh, no vies - ak by bol dobre spraveny preklad, tak by sa ta strata spojenia nemusela nijako prejavit. Ale v ZA nie som stale, ba ani velmi casto, tak nemozem teraz sudit.
A inak sa ti nezda ze to cislo L16 je dost odveci? Uznavam, ze je to akysi podrad L6, ale (tri bodky)
Pocet liniek oproti PO: Moze byt, v PO som nebol ani nepamatam (bol som vobec? Tusim ze ani nie)
A mam taky blby pocit ze som asi zle pozeral (alebo o druhej v noci co je totozne so slepotou), ze tych dier je viac... Nuz co, takze nic
Cize vec sa ma takto: L2 coskoro Tbus, L16 - ???, aka trat sa to ma spustit? Solinky - Vlcince?
A nepoznam miestne pomery, ale nebolo by lepsie zrusit L7, posilnit mierne L6 a vzhladom k tomu zredukovat L5 o jeden voz? Ja som zastanca maleho poctu liniek, lenze v ZA by to mohol byt vyrazny problem, ak by nebola zabezpecena nadvaznost - vravim, npoznam pomery. A aj tak su to len spekulacie
Myslíš linku na vzdialenosť jednej zastávky??? Berieš do úvahy, že žilinská tarifa je neprestupná. A to tak dokonale neprestupný, že prestupný nie je ani predplatný lístok?
Neviem, či sú to kacírske myšlienky, ale mňa napadlo na Rosinskú presmerovať L28 (keď už o mesiac pôjde na Veľký diel trolejbus).
Medzi Fatranskou a Rosinskou je kúsok miestneho lesoparku. Frekvenciu cestujúcich nepoznám. Otáčanie na Rosinskej je dosť divoké, trolejbus by som tam neviedol.
Načo chceš prečíslovávať? To Ti tak vadí neobsadená L23 a 25. Som odveký nepriateľ akýchkoľvek prečíslovávaní liniek. Cestujúcemu to nič dobré neprináša.
Som rad, ze stiham citat toto forum, na ostatne okrem BA nechodim a transport mi chodi mailom. Nemam teraz to ani cas hladat. Mne je jedno co tam nasadit
Re #33 Vlado: Mohlo by sa to vyriesit nejakym spojom Fatranska - Rosinska, aspon by ZA mala neico s hustym intervalom ? Inak som poteseny, ze Bytcica sa ma zadratovat, ale uz si nepamatam ako to vyzera na Fatranskej - preco nie aj tych par metrov? A inak, v takom meste ako ZA by som odporucal (ja by som to tak spravil) precislovanie tak, aby neboli medzery. Pri tom pocte liniek by to nebolo az take matuce. Ale musel by som si byt isty, ze sa dlhsi cas nebude nic menit (co je dost tazke predpovedat a Sibyla je dnes draha).
Inak, dovoľte mi ešte, aby som vás oficiálne privítal na zelených stránkach o doprave.
To, čo tu je ešte nie je finálna verzia. Skôr ako mi niekto položí túto otázku, poviem hneď otvorene, že samozrejme aj tu pribudnú popisy vozidiel a hádam, keď sa nám podarí dať dohromady aj nejakú históriu a históriu vozidlového parku zvlášť, tak aj katalóg vozidiel.
Čo sa týka fotiek, tie sú zatiaľ pripravené v updatoch v intervale 7 dní - pribudnú teda každú stredu. Ak bude dosť fotiek a ich prísun bude pokračovať (a zatiaľ to vyzerá nádejne), možno budú fotky aj častejšie. V súvislosti s fotkami jedna výzva: ak sa náhodou ocitnete v ZA s foťákom, foťte prednostne autobusy! Doslova sa totiž topím vo fotkách trolejbusov a osobitne na konečných zastávkach a obratiskách (neviem, prečo každý fotí 225-ku na Kvačalovej ).
V najbližšom čase by mala tiež pribudnúť zdokonalená schéma doplnená o zaintegrovanú železničnú trať do Rajca.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
KVKV
Vďaka za info.