Dá sa už niekde nájsť aj návrh vyhotovenia laku hybridov a elektrobusov? Podľa termínov dodania prvých kusov z každého typu súdim, že by prvé kusy mohli doraziť do ZA asi do júna/júla 2018.
Tiez som na to pozeral ze len 24ks ale z interieru 12M z BA (ten ma 31 sedadiel) sa to dalo pekne urcit ,ze ako to bude vyzerat. Teda ziadna slava, rovnako nezmyselne nastavene ako nove NB12 pre BA.
Mňa zaskočilo, že tie hybridy majú mať iba 24 sedadiel a z toho len 4 na nízkej podlahe. V ich predchodcoch (Citybus, Citelis), ako aj vo všetkých ostatných autobusoch a trolejbusoch v Žiline, je počet miest na sedenie vyšší. Ak si pozrieme fotografie už premávajúcich Urbanwayov vo svete, vidíme, že v prednej časti je priestor, aby boli aspoň v jednom rade osadené dvojsedadlá.
Pekné,ale,ak Boh dá a dožijeme,som zvedavý,ako budúca garnitura mesta ,dokáže naraz vymeniť ,za cca.15 rokov (t bus+a bus) 59 vozidiel,keď fondy EU asi už nebudú.
Ťažko sa narába s fotoaparátom za jazdy. ( počas jazdy).? Asi do tretiny zálivu je vysunutý pás zámkovej dlažby z akej vyrábajú ostrovčeky na vozovku (neviem ako to nazvať) a priestor odtiaľ až po pôvodný okraj chodníka je zabetónovaný.
Ťažko sa odpovedá keď tadiaľ nechodím. Mohol si odfotiť.
Čo viem však pozemok pod danou zastávkou nepatrí mestu ale istému developerovi. Tak ak idú premiestňovať prístrešok nachádzajúci sa na súkromnom pozemku, na plnohodnotný z. záliv tam už miesto nie je.
Čo sa robí na zastávke Veľká okružná, Aupark oproti Auparku? Mne to pripadá, akoby zužovali priestor zastávky pre autobusy, To vozidlo MHD zastaví na zastávke a bude polovicou trčať do cesty?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Miro
Tiež si myslím, že už ten záliv mohli rovno zrušiť, lebo aj tak sa už v zastávke stojaci bus nebude dať obísť.