Nakláňam sa na obidve možnosti, pretože ráno vidím striedanie vozov L6,L7 a L16 navzájom
Ale niekedy prichádzajúce šestky idú hneď robiť ďalšie
Podobný príklad L4/14 , keď dojde L4 na konečnú (matice sl.), vodič si už dá výhybku doľava a ide bez toho že by išiel do obratiska ide hneď robiť L14
Linka číslo 6 meškáva preto lebo on príde na Hájik o 7:30 a odchod má 7:31 zo Stodolovej, to je to isté ako linka 6 o 6:31 zo Stodolovej a na tej linke smerom na Hájik naberie tiež trošku meškanie a tým pádom mešká aj na druhej linke kedže má 1 minútu k dobru a týmito dvomi spojmi chodieva celkom dosť ľudí smerom na Hájik ale aj do mesta.
Rano (v utorok 1.10.) pri stanici udajne bola nejaka zrazka niecoho s trolejbusom. Kedze som sa nedockal trolejbusu linky 6 zo stanice o 7,48, predpokladam, ze to bol prave on. Nevie niekto nieco viac?
P.S.: vedel by mi niekto vysvetlit kvoli comu prave tento spoj (linka 6 smer Vlcince, 7,48 zo zel.stanice) kazdy jeden pracovny den meska od 2 do 10 minut? Cez letne prazdniny chodil nacas, max s meskanim 1 minuta a dnom ako zacal skolsky rok den co den meska.
V sobotu 21. 9. 2013 pri príležitosti 20. výročia znovuobnovenia DPMŽ sa konal v trolejbusovom depe DPMŽ Deň otvorených dverí. Pár fotografií z uvedenej akcie si môžete pozrieť na nasledovnom odkaze:
Pokračovať v jazde až na konečnú a tam si to už riešiť ďalej, ako uznajú za vhodné. Ak nechcú, aby im ušiel, púšťať len prednými dverami. Určite by to bolo rozumnejšie riešenie ako odstaviť vozidlo.
Akým spôsobom by si túto situaciu riešil Ty ?napíš, možno sa Tvoj postup chytí a bude sa využívať v MHD
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Jakub Sliviak