Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: simkoslav #12954:
a) Zníži sa výprava kĺbových trolejbusov? Na ktoré linky potom pôjdu sóla - L1 a L5 určite a žeby aj L6? Potom nechcem vidieť čo sa bude diať ráno a v sedle. Myslel som si, že zníženie počtu spojov z Hájika sa bude kompenzovať nasadzovaním kĺbových vozidiel aspoň v rannej špičke, kedy nemusia jazdiť ku Carrefouru.
b) Máme 11 kĺbových autobusov. Začiatkom leta som sa bol pozrieť na príchod vozidiel z KIE a MOBISU okolo 16:30 - na L35 prišli Karosy č. 113 a 114 a na L25 to boli 115, 109 a 116 - v 114 a 116 sa dal krájať vzduch. Citelisy boli v tej dobe ešte na L2 a vo vozovni ostali 4 klbáky, takže v najhoršom prípade by DPMŽ bol schopný nasadiť na TB-linky aj autobusy, ak berieme do úvahy, že najstaršie B741-ky nezačnú naraz odchádzať a počet zamestnancov závodov, ktorých vozia L25 a 35 nebude prudko rásť. Potom dúfajme, že DPMŽ začne s obnovou vozového parku novými trolejbusmi. ?
Reakcia na: 4444 #12951:
a/ Staré vozidlá Žilina nakupovala (resp. boli pridelené) v minulosti viackrát, viem doložiť X prípadov. Vždy riešili na 1-2 roky akútnu potrebu v prípade nedostatku vozidiel - keď sa čakalo na nové vozy, príp. keď sa viac vozov generálkovalo. Odjazdili, koľko vydržali, až kým sa úplne nerozsypali. To však nie je prípad ex-zlínskych trolejbusov - nezamená to, že sa má do takýchto starých vozidiel investovať veľa peňazí a myslím, že je zbytočné snažiť sa postaviť ich na úroveň našich vozov a udržiavať ich chod aj vtedy, keď ich nebude treba. Od októbra sa má denná výprava kĺbových trolejbusov znížiť z 26 na 22, 6 bude v depe. Či budú zlínske vraky tak veľmi potrebné v premávke aj vtedy, netuším. *** b/ Linka 2 to dnes bez kĺbových autobusov vydrží, a snáď to vydrží aj od októbra, keď sa zredukuje počet spojov z Vlčiniec do centra. Ale spoje do KIE, kam kĺbové vozy z L2 prebiehajú, to asi nevydržia. A neviem si predstaviť, ako by kĺbový autobus nasadený na trolejbusovej linke stíhal ešte aj prejazdy na L25, 35.
nové zobrazenie cieľov na elektronických transparentoch v MHD Považská Bystrica sa postupne rozširuje.

Takto to bolo predtým (niekde sa s týmto zobrazením ešte stretnete): http://www.k-report.net/discus/nahledy/081658.jpg

a takto je to teraz: http://www.k-report.net/discus/nahledy/081659.jpg
http://www.k-report.net/discus/nahledy/081660.jpg

týmto blahoželám Považskej Bystrici ku tomuto kroku a želám veľa úspechov ?
Reakcia na: marek231 #12950:
nezhoduje? V čom? Michal napísal "mal ísť na GO". Odkiaľ ty vieš, že nemal?

Re #12951 4444: nechápem tejto hystérii... Asi to bude tým, že nie som Žilinčan...
Skúsim sa opýtať Juraja, ak niekto z Vás vie odpoveď , skúste mi, prosím, odpovedať....
DPMŽ kúpil zo Zlína staré TB, to vieme všetci... Ak ich chce niekto nejako za každú cenu spojazdniť, koľko odhadujete vynaložených prostriedkov na túto komplexnú opravu?
Je ekonomicky únosné vraziť peniaze do pojazdného šrotu na jeden rok?

Ak nie, potom sa pýtam, ako DPMŽ ( mesto? ) vyvodí zodpovednosť nad človekom, ktorý rozhodol o dobrovoľnej kúpe čistej straty... Ak je situácia skutočne kritická - čo je - načo ideme zavádzať novú koncepciu a vyhadzovať peniaze na informovanosť, nové tabule a ja neviem čo ešte, keď nebude mať DPMŽ na čom voziť ľudí? Nie je rozumnejšie najskôr spočítať , na čo máme a potom riešiť linkovanie - ktoré zarába? Ak je málo kĺbových TB, prečo tie nízkopodlažné kĺbové busy nie sú nasadené na TB linku a pravidelne nejazdia? Podľa mňa je to ekonomicky určite výhodnejšie, ako vraziť peniaze do stojacich šrotov. L2 to bez tých 2 autobusov vydrží.... Pojazdný dobrý autobus na TB linke je podľa mňa určite menšie zlo a väčší komfort, ako šrot pod napätím na kolesách s nálepkou - som čistá strata.

Pán riaditeľ, ak toto čítate, nie je hanbou priznať chybu - tie robí každý... Hanbou je presviedčať všetkých , že to bol nevyhnutný krok na udržanie obslužnosti liniek....
Reakcia na: Michal2 #12949:
Michal prepac ale tvoje tvrdenie sa nezhoduje s realitou....Mal byt pouzívany na nahradne diely a potom by isiel na GO s tym ze sa vsetko co na nom chyba doplni. No ale ja nie som slepy, je to uplne inak...227 je v uliciach Ziliny a jazdi...takze tvoja verzia nie je realnym obrazom skutocnosti. Nedostatok TB riesi aj vratenie 227 do premavky, zrazu, ked nema co jazdit a prvo spomenuta myslienka, cize tvoja verzia nie je.
Reakcia na: LUK #12948:
Tak ako hovoríš, dočasne mal byť zdrojom ND a potom mal ísť na GO. Čo by sa z neho zobralo, to by sa pri GO doplnilo.
Reakcia na: marek231 #12947:
nikto nič nevyradil... niečo sa na ňom pokazilo a kým ho opravili, tak z neho použili ešte ďalšie súčasti na opravy menej závažnej poruchy iného vozu... to sa bežne robí... iba sa to nemedializuje... ?
Reakcia na: URBINO #12898:
Prečo sa klbak v case svojho polovyradenia vratil do premávky? Nedostatok Tb v Za?
Reakcia na: pavuk #12921:
Tak a dosnivaj...Zacni konecne uvazovat co je podstata DP v meste. Dlhsie citaj toto forum a skus si prezriet aj par prispevkov spätne. Isto pochopis ze tvoja koncepcia je absolutne nerealna a nevhodna.
Reakcia na: Michal2 #12938:
ja som pocul,ze dpmz uz vyraba nalepky,ktore nalepi na kazde dvere s textom:v zhladom zlemu technickemu stavu,n a s t u p len na vlastnu zodpovednost ?
Reakcia na: Michal2 #12943:
Tak to potom musí byť riadne výkonná umyvárka. ?
Reakcia na: Valec #12942:
Zdá sa mi, že aj tu na fóre sa objavila informácia, že 338 je pripravená do premávky a čaká len na umytie.
Prekopírujem sem jeden príspevok z K-Reportu:

"Zrebec

Odesláno Čtvrtek, 23. srpna 2007 - 09:27:29

Zlinske trolejbusy pojdu v Ziline do premavky. Jeden je uz pripraveny a na buduci tyzden asi uz pojde do ulic. Evidencne cisla este nie su dohodnute."

Žeby to bola 338? ?
Reakcia na: Jozef #12936:
Mas pravdu, su taki byvali zapaleni diskutujuci, ktori sa stratili alebo dostali sklerozu, nejako si nechcu obhajovat svoje povodne tvrdenia. Ina skupina zapalenych diskutujucich zas bezhlavo prebera nazory jedneho vseobecne znameho Vsevedka - aktivistu zdruzenia za krajsiu Zilinu o dopravnom kolapse po dostavani, ktory sa ani jeden krat nezucastnil rokovani dopravnych uprav krizovatiek, semaforov, MHD, dokonca sa ani len neunuval ani raz zatelefonovat do DPMZ, aby zistil nazor dopravakov. Namiesto toho ho boli a su plne media, ako bude trpiet MHD a ostatna doprava. A niektori ho bezhlavo zeru a zeru...
Reakcia na: Michal2 #12933:
Kedyze ho slubovali spustit do premavky, ked ho kupovali?
Reakcia na: Miro #12928:
Mohli ju urobit smerom k Slovakiii, dokonca v projektoch tam bola docasna zastavka naprojektovana. Len asi Slovakia robi tejto stavbe problemy, asi to tam nepovolili.
Reakcia na: Jozef #12936:
A to som sa ešte nevyjadril ku tavu karosérie. Totálne prehnité spodné časti, zdutý lak, vyžraté diery vo dverách od hrdze, začínajúca korózia strechy, takmer pôvodný stav interiéru... Ak tá 338 vydrží rok v premávke bez toho aby mala vážnejšiu poruchu, budem prekvapený. 337 a 342 sú v trošku lepšom stave, ale nie je to nič moc. Ja by som tieto vozy nedoporučil už ani do tej Litvy, je to vhodné akurát do šrotu!
Reakcia na: pavuk #12921:
no mňa tu chceli ukameňovat ked som navrhoval z Hajika na Vlcince jedinu linku a to l. c. 6 so silnym intervalom ? a ty ich navrhujes styri tie linky. sice nevim co za interval...a predstavoval by si si to tak ze celu zilinsku TD by obsluhovalo len tychto 5 hajickych liniek? ?
Reakcia na: Michal2 #12933:
Ked som tu kratko po nakupe vyjadril svoj nazor, vlastne som napisal vyjadrenie zo Zlina, ze vyradene trolejbusy su urcene bud do Litvy alebo srotu, tak som si tu vypocul na noju adresu komentare. Neviem, kde sa stratili teraz diskutujuci, ked na tvoj prispevok nereaguju.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.