Reakcia na: Jozef #12936:
A to som sa ešte nevyjadril ku tavu karosérie. Totálne prehnité spodné časti, zdutý lak, vyžraté diery vo dverách od hrdze, začínajúca korózia strechy, takmer pôvodný stav interiéru... Ak tá 338 vydrží rok v premávke bez toho aby mala vážnejšiu poruchu, budem prekvapený. 337 a 342 sú v trošku lepšom stave, ale nie je to nič moc. Ja by som tieto vozy nedoporučil už ani do tej Litvy, je to vhodné akurát do šrotu!
pavuk
trasovaniu trolejbusových liniek.
Môj návrh trasovania trolejbusových liniek je nasledovný:
Linka číslo 1: Hájik – Železničná stanica - Predmestská ulica – Cyrila a Metoda – Matice Slovenskej – Vlčince, Fatranská.
Linka číslo 2: Hájik – Polícia – Štúrovo námestie – Spanyolova, Nemocnica– Cyrila a Metoda – Matice Slovenskej – Vlčince, Fatranská
Linka číslo 3: Hájik – Železničná stanica – Štúrovo námestie – Komenského ulica – Solinky, Jaseňová – Veľký Diel – Fatranská ulica – Matice Slovenskej – Vlčince, Cyrila a Metoda.
Linka číslo 4: Hájik – Polícia – Štúrovo námestie – Spanyolova, Nemocnica – Bôrik – Solinky, Jaseňová - Veľký Diel – Fatranská ulica – Matice Slovenskej – Vlčince, Cyrila a Metoda.
Linka číslo 5: Solinky, Jaseňová – Komenského ulica – Štúrovo námestie – Spanyolova, Nemocnica – Careffour.
Vozidlá všetkých liniek , ktoré by končily by po linke číslo 1 a 2 nešli na Hájik ale na Kvačalovu do vozovne.
Tak toto je môj laický názor.