Fiha to ma prekvapilo, to štrajkuju kvôli nízkym platom alebo prečo? Ja sa im ale nečudujem na vodiča autobusu/trolejbusu si myslím že plat vodiča je veľmi nízky. 18 000-20 000 je naozaj veľmi málo
Áno, bola štrajková pohotovosť, ktorá začala v piatok ráno a pokračovala až do utorka, kedy napokon riaditeľ ustúpil a podpísal KZ. Ja by som tiež rád vedel nejaké bližšie informácie od niektorých diskutujúcich, ktorí všetko vedia z prostredia DPMŽ, ale takúto informáciu tu nedali. Aj na oficiálnej stránke mesta Žiliny je už hlboké informačné embargo, ktoré tam zaviedla istá skupinka ľudí.
NOVINKY:
-Na GO odisli trolejbusy 221 a 205
-216tka ma nove celo a biely lak (dostane CVR.. neviema ku)
-210, 216 a 220 sa zakratko objavia v uliciach po GO
-bolo obnovene hlasenie o kontrole
tak od zajtra 1.3. dochadza ku zruseniu zalohy na trolejbusoch (autobusove zalohy na Kosickej zostavaju)... namiesto zaloh budu vodici presunuty na linku 6/1 , krorej doterajsie osadenstvo (delena tyzdnovka na 224) sa rozpada.
Pár týždňov dozadu som tu poukázal na fakt, že zastávkový CP linky 21 na zastávke Hurbanova nie je korektný, lebo tam chýba spoj s odchodom o 14.58 hod do Bánovej.Myslíte , že si to z kompetentných vôbec niekto všimol a urobil nápravu? Nie.... Hlavne že bojujú o každého cestujúceho.....
K poslednej vete. "Prosím aby ste tento príspevok nebrali ako len nejakú prílišnú kritiku a absolútnu nespokojnosť s DPMŽ, chcem len poukázať na určité fakty."
Toto fórum by jednoznačne malo slúžiť aj na kritiku a poukazovanie na fakty z pohľadu cestujúcich. Bez ohľadu na mená a stranícke tričká.
Zvyk cestujúcich? 21.1.2006 došlo k obrovskému tresku, zaviedla sa NKTD, veľmi výrazne sa zmenilo linkovanie, pokles cestujúcich rapidne klesol, keby nejaký chytráci túto zmenu nezaviedli tak by si cestujúci nemuseli tak vyrazne zvykať, však diskutujúci navrhujú riešenia, ktoré sa podobajú tým starým, akurát že znížiť počet liniek. Keby v najbližšej budúcnosti došlo k veľkému tresku, tak určite by boli ohlasy vhľadom na to že nedávno sa zavádzala NKTD, ale pokiaľ sa ponechá NKTD tak počet cestujúcich bude len klesať, ja si myslím, že tento systém je neuveriteľne kritizovaný občanmi. Však nedávno tu bola anketa že ktorý systém viac ľudom vyhovuje a vyhral starý, ktorý bol dosť problematický. Takže keby sa zaviedlo niečo také podobné ako teraz navrhli diskutujúci (myslienka bola vzdy ta ista) tak si myslím že nie je čo stratiť a ak by doslo aj k miernemu poklesu cestujucich tak určete nie k 11,8% ako po zavedení NKTD.
Čo sa týka Harmana, tak fakt neviem prečo sľuboval zmeny linkovania, ked si to zrazu rozmyslel. Hlavne že musel odvolať pána Popluhára. A ja sa tiež pridávam k názoru, že zatiaľ nič nové sa neudialo. Aj pán Gubala sľuboval že sa bude svojimi príspevkami podieľať na tomto fóre.
Prosím aby ste tento príspevok nebrali ako len nejakú prílišnú kritiku a absolútnu nespokojnosť s DPMŽ, chcem len poukázať na určité fakty.
A možno sa nakoniec žiadna zmena ani neuskutoční. Minulý týždeň sa riaditeľ DPMŽ zúčastnil relácie v TV Patriot a okrem iného povedal, že nechce robiť zmeny, ktoré by sa dotkli zvykov cestujúcich. Tak uvidíme...
Stále samé dohady.... čo bude nakoniec realita? Možno len kozmetické zmeny v linkovaní tb liniek , skôr čakám zmeny v linkách autobusových.... Ale je to len osobná mienka...
Nemáte pocit, že odchodom Juraja začala stagnácia? Viem, doteraz mali málo času, ale keď niekto niečo tak zanietene kritizuje, mal by mať novú a lepšiu alternatívu.... A stále nič... Žeby ticho pred búrkou? alebo v danej situácii je to to najlepšie , čo sa dá ponúknuť? Načo bola potom tá šikana na Juraja?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mongolec
Re #11020 tux: Takže teraz bude na zálohu pripravené len jediné vozidlo súčasne pre trolejbusy aj autobusy?