Reply on: Juraj #5990:
4/ Kritika bola stale na prebiehanie z jednej strany na druhu pri jazde na to iste sidlisko. Moznosti navrhu 3/13, 4/14 a 6/16 su bohuzial iba dve:- Bud budu zastavky na rovnakej strane, ale potom sa polovica cestujucich bude vozit zbytocne 3/4 mestskeho okruhu.
-Ak chceme aspon trochu dodrzat sucasny stav vedenia niektorych liniek alebo ich cast / L3, L4, L6/ a pritom zabezpecit, aby sa hlavne ludia nahliaci sa na vlak odviezli najkratsou trasou, potom zas NIE JE MOZNE dodrzat, aby zastavky na jedno sidlisko boli na tej istej strane!
Co ma teda prednost? Aj tak zle, aj tak zle.
Papyr
Cize v Ziline 12 * 22 * 2 = 528 Sk, plus minus nejake drobne. Jednu cestu do roboty a z roboty nech maju zaplatenu v predplatnom, co najazdia naviac po veceroch a vikendoch, nech maju zadarmo. Tym je aj jasne, ze pravidelni cestujuci si zaplatia jazdy v "silnej prevadzke" (do/z roboty) a "volne" jazdy maju v "slabej prevadzke".