Žeby preto, lebo nie sú drbnutí, aby si najímali dopravcu bohvieodkiaľ keď v Trnave je súkromníkov habadej? A ešte stále si mi neodpovedal na otázku, ktorú som ti pri tejto téme položil minule: v čom by bol rozdiel medzi linkou prevádzkovanou Veoliou a linkou prevádzkovanou niekým iným, keď si CP, tarifu aj všetko ostatné stanovuje Baumax?
Na tom webe je gramatických a štylistických nezmyslov množstvo... ? Ako pred nedávnom napísal S499.1023 na transport fóre, firma, ktorá si do webovej prezentácie pustí také hrúbky, si nezaslúži ani existovať. ?
pri zmene stránky boli takí rýchli, že urobili aj gramatické chyby :
" Ako na sťažnosťi? " -> Ako na sťažnosti?
" dvomi " -> dvoma
" Svoje sťažnosti/pripomienky môžete podať dvomi spôsobmi a to na adresu: " -> Svoje sťažnosti / pripomienky môžete podať dvoma spôsobmi, a to na adresu:
Dnes som cestoval autobusom Karosa ( 769 ) na L 13 , namiesto nízkopodlažného garantovaného spoja L 13 .
Odchod z Hospodárskej I., o 10 : 27 hod., na Starohájsku ,
v cestovnom poriadku riadne vyznačený ako spoj určený na prepravu invalidných vozíkov .
Petera, hej ale len niektoré čítajú pomaly. Najčastejšie okolo 5 sekund a ľudia su netrpezliví a hneď ju dávajú preč že to nejde... Niektoré idú bez problémov ako predtým aj keď sú nahraté na EURO. Ja si myslím že slabo nahraté su tie ćo pomaly čítajú
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TA
" Ako na sťažnosťi? " -> Ako na sťažnosti?
" dvomi " -> dvoma
" Svoje sťažnosti/pripomienky môžete podať dvomi spôsobmi a to na adresu: " -> Svoje sťažnosti / pripomienky môžete podať dvoma spôsobmi, a to na adresu: