Reakcia na: korono #3694:
Hlavne tých 5 krpatých 10,6 metrových, zároveň pozdravujem dispečing, ktorý to posiela na vyťažené školské spoje... Fakt radosť cestovať v „sardinkárni“ horšie ako TT301AZ v špičke na TESCO linke ? A s radosťou sa pozerať na prázdne SORky alebo 12 metráky, ktoré veselo vezú maximálne 10 ľudí
nepoznáme, ale snažil som sa vytvorit priatelske prostredie
koco
Aby sa takáto situácia neopakovala odporúčam oznámiť túto skutočnosť(úplný obsah tvojho príspevku) a žiadať o nápravu(vo forme doplnenia informácii o používaní sms lístku resp. vo forme informovania všetkých vodičov) priamo vedeniu SAD Trnava a.s. na emailových kontaktoch
stredisko_trnava@sadtrnava.sk
alebo
sekretariat@sadtrnava.sk
...
Myslím si že "vrchnosť" mala zavedenie SMS lístka plánované za účelmi ako zrýchlenie nástupu a zmenšenia zaťaženosti vodičov prácou s peniazmi či zatraktívnenia cestovania MAD. Preto je podla môjho názoru prípadné riešenie formou oznamovania zakúpenia SMS lístka vodičovi ako úplne proti "novej filozofie SAD" {zlacnene čipové karty a pod = ako nástroj zrýchlenia nastupovania ....}
Navyše po zavedení čítačky kariet pri druhých dverách a SMS lístka by mala z vodiča MAD opadnúť zodpovednosť za to ak nájdu v buse osobu bez platného lístka... Toto by mal na mieste riešiť až revízor s konkrétnou osobou.