Aj tak ma fascinuje pohľad, že na prázdnej 12-tke sa veselo premáva 12 metrový Citelis a na narvanej linke 3 alebo inej podobnej sa veselo prace krpatá 10,6 metrovka... Docela by ma zaujímalo koho napadajú na dispečingu takéto výmysly ?
Sadka nepripravená na deň vysvedčení, trojka smer gejzu naplnená na 120% kapacity už na veternej, na poliklinike sa nastupovalo 5 minút . . . agresívny dôchodci museli stáť, panika a stres....
Čo k tomu dodať, mohli vypraviť posilové spoje, resp./ a aj/ po dohode so školami upraviť odchody školských spojov do doobednajších hodín (dnešné školské spoje budu pravdepodobne prázdnejšie ako obvykle)
Trnavskej MHD jednoznačne chýba pružnosť, pripravenosť na mimoriadne situácie, čo je pravdepodobne spôsobené nevyhnutnosťou schválenia akejkoľvek zmeny / vypravenia nadštandardného autobusu zo strany poslancov čo je dosť pomalý proces. SADka by mohla mať viac právomocí. Na niektorých linkách (resp. len vybraných spojoch) treba aj v bežný deň zvýšiť kapacitu resp. znížiť interval čo si samozrejme žiada nové autobusy.
Plus videná vzduchoprázdna L1 smer Letisko čo tiež nie je najlacnejšia záležitosť
Minule som si všimol , cestou z autobusu MHD , že na Kamennej ceste je vo výstavbe nová zastávka v obidvoch smeroch . Zrejme pre tú novú oblasť "IBV - Kamenný mlyn" . !
Ahoj.Na Univerzitné nám.nejde žiadny bus.Najbližšia zastávka k nemu je Zelený Kríček( 5-7 min.) a zo stanice tam ide linka 1,16 a zo zastávky Hospodárska (5min.od stanice) linka 2.
Pešo zo stanice si tam za 20-25 min.
Ahoj, ak ideš zo stanice, asi budeš mať najlepšie ísť pešo cez pešiu zónu...ak sa ti teda chce, lebo busom to bude asi zrejme zbytočné keďže priamo do centra bus nejde. ?
mašková je vzdialená 8 minút chôdze ... je to blbost vstávať o 8 minút skôr aby som sa trepal na vzdialenejšiu zastvku ked mám 50 m od domu zastávku ...
-"nenadväznosť"- pozeral som to a je to tak 50 na 50.
- bývaš na Viktoríniho nám.?
- lebo z Kopánky Nám.SUT ( od Maškovej) ide L12 - 5.31h a na ž.st. si 5.45h a v pohode stíhaš REX do BA 6.03h.
- tá L3 5.37 je asi skôr prípoj na os.vlak do BA 6.12h.
- horšie to je keby si chcel ísť z Kopánky na REX do BA 5.03h.
- z BA chodím R dosť často, preto nastupujem do posledných 3 vozňov
Stale sa pétam sam seba prečo to nemohli nechat ako to bolo čo chodili z Tajovského linky 6,7,11 a vtedy boli aj lepšie linky nie ako teraz na hovno potom nemam disky spoj na primestskú do Chtelnice a pešo sa mi nechce stale chodit asi tak nejak
Dnes som si v TT096EK všimol vzadu pri displeji linky volajakú čérnu cicinu čo tam vysela ze stropu. Čo to čo to? To som si dnes prvýkrát všimol v Citelise. Vyzeralo to ako nejaká anténa (gps, volajaké vysielačky, či nebodaj ? wifi buduca ? ? žartujem s tým posledným). Vie mi niekto vysvetliť podstatu tohto magického zariadenia?
No to je síce pekné, že všetky 4 linky idú na smenu na 22.hod, ale oproti prvej polke 90. rokov, kde niektoré sadky zaspali, dnes už robí podstatne viac ľudí v súkromnom sektore, o dosť vyššie percento ľudí študuje na vš, , čím ďalej tým viac obchodov je otvorených aj po 18tej, je tu ZOC MAx, ... všetky tieto predpoklady znamenajú, že už je vyšší podiel cestujúcich aj v sedle, večer a cez víkendy, aj keď údaje, ktoré DIC zverejnil hovoria, že stále je výrazne dominantná špička.
Ale tá MHD by už ani zďaleka nemala byť o návoze na 6, 14, 22 a potom do škôl a pár úradov čo sú od 8 do 16, ale aj o nejakých PRAVIDELNÝCH intervaloch - čo možno najlepších - aj v obdobiach mimo špičiek. Lebo tí ľudia sa generujú priebežne a cieľový stav je taký podľa mňa aby si ľudia nemuseli opisovať odchody zo zastávok a chodiť na konkrétne časy.
Tá požiadavka prípojov na vlaky je logická, ale tiež sa nikdy nevyhovie všetkým, keď IC, rýchliky a Rexy od BA prichádzajú do TT: (večer)
18:14, 18:23, 19:14, 19:23, 20:23
a od TN: 18:01, 18:35, 19:35, 20:01, 21:35, 22:01
a na to napasovať spoje na všetky sídliská a od každého rýchliku a IC, keď mám mať linky v pravidelnom intervale. A ak by bolo treba vybrať iba jeden smer, tak ktorý je dominantnejší? od Ba alebo od TN? to sa z kariet nezistí.. A budte si istí, že keď sa čo najlepšie sprípojuju odchody na tieto vlaky, prídu požiadavky od cestujúcich aby to nadväzovalo aj na prímestské či diaľkové busy na ast...
Ale keď berieme ľudí iba z TT, nech by išli z centra (z podnikov, z kultúrnych akcií, z Maxu..) predpokladajme že títo prichádzajú na zastávku rovnomerne, preto by mali ísť aj linky na jeden smer v preklade: už keď ste spomenuli Dohnányho smer Linčianska, teraz je to také divoké... niektoré hodiny to aj sedí, iné nie..:
(linky 1 2 4 5), kým ešte nie sú opäť tie združené cp na jednotlivé smery; pozdravujem admina
? ):
18: 20 36 48 56
19: 22 36 56
20: 16 22 36 51
21: 22 26 35 36
22: 12 26 36
Takže ten 20 minútový interval by tam v princípe aj bol, problém je okolo tej spomínanej 21. hod..
A priemerne zdatný človek už asi 30 min na spoj čakať nebude, pôjde na Linčiansku z mesta pešo.. a to je Dohnányho, keď to berieme z Centra ľudia pôjdu asi skôr na Hospodársku a keby zavedený systém, že ak nepôjde do 20 min. spoj z Hospodárskej tak by išli na žel. stanicu, kde by zachádzali napr. všetky spoje z Kollárovej.....
Ako som povedal, ak niekto chce spraviť nejaký seriózny návrh cp aj s výpočtom km, ponúkam spoluprácu pri tvorbe..
"nadväznosť s vlakmi nie je žiadna"? to si trochu prehnal. Netvrdím, že je 100%, ale určite nie je žiadna.
máš pravdu na R s príchodom 21.35 nie je prípoj,tiež by som ho privítal.Stačilo by posunúť L2 o 3min. a snáď by to stačilo z Dohnányho 21.39.
Tie autobusy na/okolo Linčiansku/kej idú, ale nie ako si ich napísal 21:19, 21:22, 21:29, 21:31,ale z Dohnányho- 21.22 (L1), 21.26 (4), 21.35 (L5), 21.36 (L2). Okrem L2, prevažne končia na Strojárenskej, pretože vozia ľudí na nočnú.Preto idú všetky rovnakým smerom a krátkom rozsahu.
Podobné to máš aj s prímestskými.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
koco
Sadka nepripravená na deň vysvedčení, trojka smer gejzu naplnená na 120% kapacity už na veternej, na poliklinike sa nastupovalo 5 minút . . . agresívny dôchodci museli stáť, panika a stres....
Čo k tomu dodať, mohli vypraviť posilové spoje, resp./ a aj/ po dohode so školami upraviť odchody školských spojov do doobednajších hodín (dnešné školské spoje budu pravdepodobne prázdnejšie ako obvykle)
Trnavskej MHD jednoznačne chýba pružnosť, pripravenosť na mimoriadne situácie, čo je pravdepodobne spôsobené nevyhnutnosťou schválenia akejkoľvek zmeny / vypravenia nadštandardného autobusu zo strany poslancov čo je dosť pomalý proces. SADka by mohla mať viac právomocí. Na niektorých linkách (resp. len vybraných spojoch) treba aj v bežný deň zvýšiť kapacitu resp. znížiť interval čo si samozrejme žiada nové autobusy.
Plus videná vzduchoprázdna L1 smer Letisko čo tiež nie je najlacnejšia záležitosť