Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
ale keď chce nevidiaci nastúpiť na zastávke INEJ ako začiatočná, musí sa spýtať...
Reakcia na: Vladimír #3380:
už si napamätám či som vtedy pri počutí toho hlásenia bol na zastávke s nevidiacim .. ale zaujímave info, nevedel som že to takto funguje 🙂 diki
Reakcia na: koco #3376:
Vonkajšie hlásenie nebýva určené na sústavné používanie. Slúži nevidiacim cestujúcim, kedy na základe povelu z diaľkového ovládania dostanú informáciu o čísle linky a jej smere.

Ako je to v Trnave, neviem.
Reakcia na: MHD4 #3378:
-hej hej, to slovo "zastávok" mi tam ušlo podvedome 😃 ale chápeme sa

-ale čo by nové zastávky hlásili, keď ešte stále majú problém s nehlásením zastávky "Kopánka, Nám. SUT" v smere z Družby na Kopánku (L3, L4) . . . tam už asi viac ako 6 mesiacov je hlásenie typu

"nasleduje zastávka --------------------------
Zastávka ------------------------------------------ "

a už som im to písal x-krát .... a nič
Reakcia na: koco #3376:
Zastávok nie ale linky to hlási pri zapnutí informačných tabúľ, to som si všimol ? btw neviem kedy chcú spraviť hlásenie na tie nové zastávky...Hlboká a tak...by bolo na čase ?
inak aj ja som to počul kedysi dávnejšie a odvtedy už nie 😃 možno bol nejaký skrat a vnútorné aj vonkajšie reproduktory boli prepojené 😃 ale aj tak bolo najlepšie: ,,Linka ... Číslo ... Deväť ... Deväť ... Deväť " 😃 😃 😃
Majú trnavské citelisy aj vonkajšie hlásenie zastávok? Parkrát sa mi stalo ze bolo hlásenie počuť aj vonku LINKA 6 či ako to ... uz to bolo dávnejšie až teraz som zistil že také niečo existuje .... a dosť ma to prekvapilo vtedy ? ? ... prečo sa to potom nepoužíva? (mám pocit že vodič to zapol len omylom ani o tom asi nevedel)
na obálke je autobus č. 4 s nápisom Modranka, t.j. ešte spred optimalizácie č.1, v prvej polovičke brožúrky sú "užitočné" informácie a potom sú neprehľadné autobusové poriadky...
Reakcia na: martin TT #3373:
A v akom náklade bol ten cesták vydaný? Pretože pri zmenách, ktoré sú skoro každy mesiac by som ho skôr zakúpil len pre čisto zberateľské účely a to keď raz MHD nebude, tak aby bola knižna pamiatka, že vtedy, keď začala optimalizovana fatamorgána to jazdilo náhodou takto bum 9/12/2012, a tiež dúfam že na titulnej strane není žiadny SOR ale chuligáni z dicu ?
Na stanici ( SAD - informácie ) je v predaji nový knižný cestovný poriadok pre mestskú hromadnú dopravu v meste Trnava , platný od 9. Decembra 2012 do 14. Decemra 2013 . - ( SAD TRNAVA , 2013 )
Reakcia na: Tanner #3371:
Smer Z TRSTÍNA na stanicu. Stál na semafore pri Študentskej ul.
Reakcia na: MHD4 #3370:
Ktorým smerom? Na stanicu alebo Trstín?
Ak na Trstín, tak to by mohol byť pre MHD SE
Dnes som videl na Hospodárskej nový SOR BN 8.5(?) v laku SAD Trnava...žeby sa chystalo niečo neobvyklé a na linky s nízkym počtom cestujúcich (takže skoro na všetky) sa budú nasadzovať už len takéto vozy? ?
predsalen chce SADka robit MHD v Trnave aj buduci rok 😃 ihá 😃

"Na nové autobusové státia, vybudovanie prístreškov a inštaláciu informačných systémov pre autobusové zastávky vynaloží mesto v budúcom roku spolu 125-tisíc eur."

Zdroj: trnava-live.sk, článok o rozpočte mesta na 2013

wtf? Informačné systémy? Prístrešky?! 😮

len ešte dotiahnut akceptáciu čipu DESfire EV1 ... lebo to je hanba
Nepochopil som správanie jedného postaršieho šoféra. Tu je príbeh:
Minulý štvrtok som išiel večer s kamarátkov na štvorku (na Veternej). Prednými dverami sa trepalo veľa ľudí, tak sme sa rozhodli, že pôjdeme strednými. Postavíme sa k stredným, nechali nastúpiť dve paničky, potom sme išli ja s kamarátkou, jedna noha v autobuse a vtom sa šofér rozhodne, že zavrie stredné dvere. Keby sme sa neboli uhli, privrelo by nás! Išli sme teda k predným a pýtame sa šoféra, prečo sa rozhodol zavrieť stredné dvere práve vtedy, keď sme nimi nastupovali a skoro nás tak zranil. Šofér sa nás pozrel a povedal: ,,No ale ja tu sedím už celý deň!". My sme naňho nechápavo pozreli a radšej sme to nechali tak a sadli si.
Vysvetlí mi niekto, čo tým myslel, resp. ako to mám chápať? Alebo či sa to vôbec dá chápať? Ja totiž autobusársko-slovenský slovník nevlastním...
@jfk1 myslim ze v tejto situacii by som velmi velmi uvital, keby skoncili vsetci soferi TT MAD naraz. Myslim to v dobrom a to z toho dovodu, aby sa konecne uvedomili ti vysokopostaveni, co vlastne sposobili. MAD skolabuje a mozno im to dopne.. mozno s velkym M.
Už nebudem upratovať autobus. A taktiež zo zákona čo mám 1deň na vybavenie výstupných podpisov nemám, všetko bude v rámci mojej dovolenky, ktorú mi zamestnávateľ nechal, lebo ostatnú využil na doplnenie zákonných hodín, ktoré som v mesiaci akože neodrobil. A personalistka čo na mňa špatne pozerala, v tej chvíli som bol rád, že nemá v ruke nôž, určite by rada strávila v práci 17,5 hodiny a mala v pracovnom čase 10 hodín ako zadáva európska únia.
Reakcia na: jfk1 #3363:
S takýmto prístupom zamestnávateľa sa čudujem prečo tam zostáva väčšina zamestnancov.
Pozri sa, ako náhle dojdeš na konečnú, vypni motor tým pádom nie si v práci, vystúp, dvere na buse zatvárať nemusíš, veď nie si v práci, nech sa o to postará ten čo v práci je. Prídi za hodinu, a čo keď tam autobus nie je veď si nebol v práci ... Nie je to tvoj problém.
Obdivujem vodičov, ktorí vo svojom voľnom čase "keď nie sú v práci" upratujú autobus - nech tam je voda a blato, SAD Trnava si určite na to nájde upratovačov, ktorí v práci budú a autobus upracú. Ty nie si v práci - neupratuj.
Anketa opäť trhá rekord - 86% nespokojných ?!

som úplne spokojný (6%)
som spokojný (6%)
som nespokojný (48%)
som veľmi nespokojný (38%)
neviem posúdiť (2%)
Od 16.10.2012 odpovedalo 757 respondentov.

zaujímavé....som zvedavý na akých hodnotách to bude 2 - 4 mes.

Dobré ránko. Tento príspevok bude od veci. Optimalizátori ktorí zapríčinili stav aký je v Trnave, môžu byť radi že sú na uvedenom Slovensku. Ak by boli v Číne, odmeny sa vyplácajú na miestnych futbalových štadiónoch. / pozri dejiny demokratickej Číny /. Nechcem sa sťažovať, lebo aj tak by som odišiel zo SADky sám. Len som rád, že mi zmluvu nepredĺžili, lebo som sa bál, že ma predajú niekde inde, ako je to zvykom u otrokov. Keď som v práci od 05.00 hodiny, teda vstávam cca o 04.00 hodiny a pracujem do 20.00 hodiny - to je príchod na garáž+ natankovanie atď. tak doma som o 21.00 hodiny najskôr, ale zamestnávateľ mi zaráta 6 hodín 20 minút. Teraz to upravili, už je 7 hodín. Takže minimálne 8 hodín omladneme, čo je pozitívne pre nás starších. Čím viac ste v práci, tým ste mladší. Na poslednej porade som zistil od inžiniera titul má, že v tých službách sú čakania a prestoje a to vlastne nie sme v práci. Taktiež keď sa stojí na konečnej hodina a viac, to nie sme v práci. Keď v tomto čase nachytajú vodiča autobusu, že vo vozidle fajčí/ čo sa samozrejme nepatrí / tak zrazu je v práci a zoberú mu odmeny. Pred posledným spojom napr. L2 stojíme na Linčianskej 1.40 hodiny, potom sa prevezieme na Kríček a o 23.20 máme fajront. V lete sa to dá ale čo teraz. A to čo tam sa stojí nie sme v práci. Ale inžinier povedal, že to v európskej únii je normálne, teraz majú SAD Trnava nábor na vodičov autobusu od 1. 1. 2013 / ak bude / tento dátum som myslel. Tak zaiste sem radi pricestujú vodiči EÚ napr. z Rakúska , Nemecka, Beneluxu atď. a otroci zo Slovenska budú musieť ísť na ich uvoľnené miesta. Prajem všetkým zdravým ľuďom na tejto stránke a iných príjemné prežitie vianočných sviatkov a do nového roku všetko najlepšie. Bývalý vodič SAD Trnava. A hlavne na Slovensku sa nepokúšajte získať spravodlivosť, pre seba a druhých.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.