Peniaze na optimalizáciu mali byť z európskeho fondu na rozvoj dopravy. Podľa slov okoloidúcich občanov Trnavy. Podľa druhých občanov, je toto školenie v rámci CO ako vymyslený výbuch atómovej elektrárne Bohunice a určití okruh ľudí pozoruje fyzický a psychologický účinok zmeny dopravy na obyvateľov Trnavy. A k Vianociam od Ježíška dostanete opäť späť linky ako pred cvičením CO. Toto nie je odo mňa, ale od obyvateľov Trnavy a obcí čo sa ich to týka a v čo dúfajú.
ale nvadííííííííí
netrom
Je to NAJHORSIA situacia v MHD TT, kopa nepotrebnych liniek, pochybne optimalizovanych. Pozrite si napr. 1 rano 5.38 pri OA - vystupi 98% na Hospodarskej 1 a dalej ide prazdny- samozrejme stanicu - kam vsetci ludia isli - vynecha!
Uvedomte si prosim, ze stanice zeleznicna (vedla je aj autobusova) by mali byt POVINNE zastavky pre VSETKY linky iduce cez krizovatku hospodarska - kollarova!
Okrem toho, naco sa nastupuje oficialne strednymi dverami ked niekedy ani vodic tie dvere na nastup neotvori - a casto ani listky nefunguju - resp. prikladanie, A tiez aku to ma logiku, ze stredne strojceky listky nedaju - a pri vodicovi ano?? Nevadi, ze niekedy listok "nevyda"a neoductuje sa???
Ako sa taky clovek preukaze??
Toto nie je dobra cesta.. mne sa novy system absolutne nepaci, nemam z neho dobry pocit, a uz vobec ma nelaka viac vyuzivat MHD v Trnave, chceme este viac upchatych ciest autami???
A este za cenu 70 centov - by mala byt uroven fungovania vyssia.. v BA platim tolko isto za ovela dlhsiu cestu a spoje idu kazdych par minut.
S pozdravom, nespokojny cestovatel klimatizovanymi autobusmi v TT bez klimatizacie pre cestujucich.