Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: eskalator #3051:
Keďže nie som vodič, mám len sprostredkované inf. od vodičov.Vhodnejšie by bolo keby odpovedal niekto z nich.
1. Neviem to 100% , zistím a dám vedieť ( L1 robia min. 2 vodiči ).
2. 5.25 - 23.15h platí pre PO-PIA. Cez víkend sa tiež nájde perlička- 5.10 - 20.00h ( 14.50h ) výkon-6.27h. !
3. Podľa vyjadrenia vodičov- deň voľna -"ako kedy". Na jednej strane je zákon a na druhej realita.
4. Pobyt v práci 5.25-23.15h- Výjazd z garáže až po príchod.
5. Tankovanie,presun na východziu a z konečnej sa počíta do celkového času.
6. Áno,10.08h je výkon.
7. Prestoje by mali byť platené ako pohotovosť.
8. Nedostávajú viac ako 1
9. V lete dostávajú smiešny príspevok na pitný režim v rozsahu 0,30-0,80 eur na MESIAC !
V zime si väčšinou kúria.( lokálne kúrenie nemajú)
10. V minulosti neboli také dlhé prestávky. Vraj sa to má riešiť. Keď budem vedieť viac doplním.
11. 26-28min. prestávky vznikajú od príchodu na Strojárenskú až po odchod. Napr. príchod 5.52h-odchod 6.20h. A potom 54 min.stojí na Kopánke.
12. Vodiči sa striedajú po pól dni na 1 vozidle.
Toľko v krátkosti,keď budem vedieť ďalšie inf. doplním.
Reakcia na: EduardTrnavsky #3082:
a este som chcel k tomu povedat, pravdepodobne si to Doprav robil na rychlo, takze keby si s tym chcel vyrukovat na mesto tak by to musela byt minimalne 50 stranova studia:-) a este im pomukni ze to bude zadarmo . 🙂 no aj tak pravdepodobne si my uz s tym nepomozeme .Nemohol by si byt obycajna sukromna osoba bez vsetkych nalezitosti. Ono vysokolsky titul nezarucuje inteligenciu ako si niekto mysli. Ale to na meste a vsade tazko vysvetlis.
Reakcia na: doprav #3076:
no a teraz este vypocitat kolko to stoji a ci by si sa zmestil do rozpoctu, lebo udiat ta zozerie aj s klavesnicou. ale podla mna takto by mala vyzerat mhd v trnave pokial chcu aby fungovala a bola aj pre ludi
Reakcia na: doprav #3076:
tak sa mi to podarilo otvorit. Vyzera to velmo dobre. Pri tej nocnej som si vsimol poznamku ze bus je ako pripoj na Os od BA.. nezabudaj, ze pred polnocou ide z BA este rychlik, z ktoreho chodi tiez pekna kopka ludi.
Reakcia na: doprav #3076:
Gratulujem k vypracovaniu veľmi sympatického návrhu,
z ktorého je cítiť značná znalosť miestnych pomerov, snaha o rovnomernosť odchodov spojov z nosných zastávok, využitie účelových liniek , Strojárenskú obsluhovať iba v primeranom rozsahu.
Z prehľadovej tabuľky na str.2 "MHD Trnava optimalizácia" to vyzerá ústretovo aj voči vodičom a jednoznačnejšie pridelenie vozidiel k linkám.

Návrhu veľmi prospeje zmysluplná oponentúra , keďže prehliadnutia a preklepy sa nájdu u noviniek vždy.
Nasledujúce pripomienky píšem v prospech návrhu.

1. Spoluautorom v návrhu je určite všetko jasné, ale nemusí to tak byť pre ľudí zvonku. Obyvatelia majú v pamäti číslovanie do 1.8.2012 a teraz nové od 1.8.2012 a aj k tomu prislúchajúce asociácie.

2. Na prvé prečítanie návrh pôsobí chaotickým dojmom, chýbajú mapy s vyznačením liniek podľa druhu a nevidieť rozsah pokrytého územia a prekrývanie rôznych druhov liniek.

3. V sprievodnom texte je málo informácií v časti "Riešenie"

4. Zvolené slovné označnie pre druhy liniek a ich číslovanie nie je najšťastnejšie,
- L1,L2,L3 ako nosné je v poriadku.
- L5,L6,L7 a L8 ako doplnkové je nejasné, veď sú to vlastne tiež nosné linky, pokladám za vhodnejšie pokračovať v číslovaní ďalej ako L4,L5,L6 a L7.
- L11,L12,L13 ako účelové sa bije číselne s označením teraz od 1.8.2012,vhodnejšie pre proces pochopenia napr. 31,32,33.
- L4,L9 a L10 pre obce rozbíja číselne L4, L4ako pracovný názov mohlo byť vhodné, ale číselné umiestnenie bezprostredne za nosné linky pôsobí mätúco, navrhujem pre linky spájajúce obce pri Trnave použiť napr. L41 - Modranka, L 42 - Hrnčiarovce a L43 - Biely Kostol.
- L50 kvázi nočná linka - v poriadku.

5. V navrhov. CP L1,2,3 sú nejasné názvy zastávok napr. L1 zast.506 Študentská a L3 zast. 506 Študentská, ZŠ. Niedkedy sa bijú názvy zastávok do 1.8.2012, po 1.8. a v tomto návrhu.

6. Podrobnejšie zastávky v CP L1.
Veterná má byť asi východzia zast. skríža Arcadie, Družba asi Družba-Lidl, Starohájska asi Clementisova-Poliklinika, Poliklinika-to je asi pridaná nová zast., ale načo ?, Rybníková-to je nová vysvetlená v úvodnej správe, chýba zastávka Študentská-Orion


CHarakteristika návrhu liniek :
/označenie liniek "bývalá" = do 1.8.2012, "terajšia" = od 1.8.2012 /

11. L1 je modifikácia L6 so začiatkom až na Veternej, odklonom od Okružnej a Špačinskej cez Družbu okolo Polikliniky cez Hlbokú, Rybníkovú s novou zast. pri hale, Šrobárovu a ďalej na Predn. ako bývalá aj terajšia L6

12. L2 je modifikovaná terajšia L4, bývalá L10, iba začiatok z Nám. SUT a Salezianskej presunutý na Sibírsku a Olympijskú, od Veternej ako terajšia L4 a bývalá L10.

13. L3 je bývalá L7, resp. terajšia L5 s rozumným vynechaním ŽST a zachádzaním na Strojárenskú, iba podľa začiatku a konca prac. smien, ale pozor, odchod 14:05 zo Stroj. je trochu skoro a chýba ošetrenie zač. 3. smeny, koniec 2.smeny je neprehladný cez L13.

14. L4 je obsluha Modranky z ŽST, efektívny, ale označenie L4 tam nepatrí v prípade rozdelenia liniek podľa spriev. listu

15. L5 je bývalá L5 predĺžená po Baumax

16. L6 je terajšia L1 a bývalá L2 ale s ukončením na Strojárenskej a nepokračovaním do Hrnčiaroviec a pridaním ŽST. Efektivita od ŽST po Strojárenskú celodenne je nereálna.

17. L7 je bývalá L9.

18. L8 je kombinácia terajšej L3 so začiatkom až na Veternej a od ŽST ako terajšia L16.

19. L9 obsluha Hrnčiaroviec, kombinuje býv. L2,L1 s býv. L8,L12 resp. terajšiu L12 s ter. L11, cez víkend iba terajšia L12.

20. L10 obsluha Bieleho Kostola, bývalo bývalá L3, resp. časť býv. L3 od ŽST.

21. L11 má byť školská linka so 4 spojmi za vyučovací deň pre Sibírsku, OA a Prednádražie.

22. L12 je modifikovaná navrhovaná L2 s ošetrením naviac nám.SUT, ŽOS, Bulharskej a Strojárenskej, vynecháva z navrhovanel L2 Sibírsku, Olympijskú, Spartakovskú, Kollárovu, Dohnányho a Zelenečskú. /v duchu spriev. textu/. 8 spojov tam a 7 naspäť.

23. L13. Hrubá modifikácia navrhnutej L3, z Nemečanky cez Botanickú od G. Dusíka ako terajšia L5 a od Dohnányho vetvou cez Bulharskú na Strojárenskú, vynecháva Zelenečskú. 9 spojov tam, 8 späť.

24. L50 je návrh okružnej kvázi nočnej linky, bolo by treba vyskúšať.

25. Nebude zaťaženie križovatky pod stanicou príliš veľké ?

26. Boli by ukážky vývesného cest. poriadku aj z Nám. SUT, Družby, Spartakovskej, ZK ?

Na začiatok je to sľubné. Prajem veľa trpezlivosti .
Reakcia na: amater #3078:
neviem v akom programe robis tie PDF ale zjavne su nekompatibilne s klasickymi linuxovymi pdf readermi vratane originalneho od Adobe. Nevadi...
Reakcia na: IvanaZ #3074:
ak si dobre pametám, posledné zmeny ( a to v nosných linkách) by sa mali uskutočniť 1.10.2012, a čo sa týka prvej otázky - jednoducho si do žltého poľa "Hľadaj" zadajte linku z ktorej chcete cestovať resp. kam sa chcete dostať, a potom už podľa trás liniek (po rozbalení linky) jednoducho zistíte "tú vašu" 🙂
dobrý deň, o týždeň mi začína škola a chcela by som si pozrieť spoje mhd. No neviem podľa čoho sa mám na tejto stránke orientovať, pretože niektoré linky sú v mape zapísané inak ako keď si rozrolujem cestovné poriadky. Dokedy bude taký zmätok v tom? Podľa čoho sa mám teda riadiť? Kedy skončia tieto zmeny a linky už budu natrvalo uvedené tak, ako majú byť?
ďakujem
Viete co mna uz v tomto poondenom state nic neprekvapi, a na cele vsetkeho stoji koktavy prezident dakujem pekne
Reakcia na: 810zssk #3023:
Náhodov mne sa to dobre číta, také večerné pobavenie... Ja tomu ujovi fandím... ?
Reakcia na: Udiak #3070:
Dusko, hlavne ze ty tahas zajacov „Z" klobuka pri optimalizacii... ? Co si sa napil zo svojho bodkovaneho hrnceka znamej znacky Granko ked mas tolko carovnych slov hned z rana?

Inak, vadilo ze linky mali viac konecnych a teraz u linky 11 je to v poriadku?
Reakcia na: amar #3068:
Správna odpoveď = #3063 10/

A chcel by som vás uistiť, že neexistuje na MÚ žiadny černokňažník, ktorý ťahá zajace s klobúka...

Každá pripomienka a sťažnosť sa rieši - s prihliadnutím na opodstatnenosť, na systém, finančné možnosti, objektívnosť, výsledky analýz a aktuálne informácie z prevádzky. Po zhodnotení všetkých pre a proti sa úpravy realizujú, alebo sa sťažnosť zamietne. Možno povedať, že zmysluplných a relevantných pripomienok a sťažností je primeraný počet, zodpovedajúci stupňu realizácie nového systému.

Doporučoval by som vám, aby ste sa nenechali zmiasť niektorými "známymi značkami", ktorých životným snom je vyjadrovanie sa vždy a ku všetkému a ktorí vedia všetko posúdiť bez súvislostí.
Sme rozcarovani urovnou optimalizacie MHD v TT. Nehovoriac o tom, ze je to absolutne nelogicky, nezmyselny a ignorujuci potreby domacich cestujucich, ktori su zavisli na MHD, lebo nou denno-denne cestuju do prace, skoly.. Ale neexistuje prakticky ani ziadna navaznost na medzimestske spoje, nieto na zeleznicnu dopravu. HANBA... chudaci ti, co si dovolia nemat auto alebo sa rozhodnu cestovat inak ako autom nemaju sancu sa, napr. s velkymi kuframi, taskami, atd., dopravit domov, k rodine... treba dat zarobit taxikarom predsa... To iste plati aj pre situaciu, ked chcete cestovat z Trnavy... vyuzit spoj? Volali sme o siestej rano 3 taxisluzby na Linciansku a vsetky boli vytazene a nemali nam co poslat. tak sme slapali s kuframi a taskami na vlakovu stanicu na vlak 6:27. Jediny spoj ktory isiel dostatocne napred bol okolo 5: 30 a dalsi ktory isiel 6:17 bol uz zasa prilis natesno. Nehovoriac o tom ak by nahodou nesiel, co sa tiez stava. Dopravit sa tym padom na dolezitu udalost ako je napr. svadba v inom meste je uplne nemozne !!! Ostava ist peso po chladnom vzduchu nech dobre poprechladame, spotime sa a zasportujeme si. ZAZIL SOM TOHO SO SPOJMI V TT ZA TIE ROKY UZ SVOJE TO MI VERTE ALE TOTO UZ JE UPLNY VRCHOL A ODPAD. MOR NA VAS VY PANDRAVY NA URADOCH !
Reakcia na: Udiak #3063:
Chcel by som Vás požiadať, kto je ten odborník na meste - úseku dopravy , ktorý má dlhoročné skúsenosti ( praktické ) s fungovaním MHD v TT , rozumie sa tejto problematike, a riešite s ním sťažnosti a pripomienky občanov ?
Reakcia na: amar #3066:
Dusan D., on je predsa ten najpovolanejsi dopravny inzinier v galaxii 🙂
Reakcia na: Udiak #3063:
Chcel by som vedieť kto konkrétne ( meno ) rozhoduje o opodstatnenosti pripomienok občanov ?
Ta Bratislavska spolocnost co robila ,,optializaciu,, nevie nic o tom co sa deje v Trnave co sa tyka autobusov.Nevie kedy su najviac linky vytazene,kedy by mali ist aj dva autobusy,oni len niec na stole napisali a bolo hotovo,dostali peniaze a dovidenia,nevadi ze autobusy meskaju aj 15 minut,ze ludia nestihaju do prace alebo do skoly,hlavne ze oni maju svoje peniaze.A este,ked MHD Trnava kupovala nove ekologicke autobusy vyhodila tie stare Karosy,a naco?Je to dobra myslienka aby nebol vsade dym z vyfukov starych autobusov,ale keby ich nechali,a bolo by o nieco viac vodicov,aspon by chdili autobusy castejsie.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.