Ľudia, neviem, či niekto z kompetentných číta diskusie tu pod článkami, ale isto bude čítať Vaše reakcie na vzniknutú situáciu, ak ich doručíte priamo im do úradu. Ak ste nespokojní, a ja vidím, že ste, priznajte sa k tomu a žiadajte lepšie riešenie pre Trnavu!
inak ja som sa tiež nad týmto zamýšľal ... že to zrušia a dajú do pôvodného režimu ... len či majú v zmluve s DIC aj oné .. že ak sa to neujme že nedostanú zaplatené .. ale to asi nie ... takže blbo vyhodene peniaze ...
Z bližšie neuvedeného zdroja som počul, že ak bude na toto veľdielo na meste stále viac a viac sťažností, tak sa to na 100% pekne krásne zruší. Čo bude nasledovať potom, som sa už nedozvedel. ?
Hej !!! prečo tu na !!!! tt.imhd.sk !! ! ! je v linke č. 16, je OC bauMAX 2. pásmo?! to je snáď chyba!
Podľa oficiálnych CP SAD TT je to stále prvé pásmo!!!:
kto sa zajtra pôjde povoziť po Trnave? Keď to je už zadarmo .. čo takto sa ísť pozrieť na trnavské pamiatky typu Poľnohospodárske družstvo, Nemečanka, Bratislavská, Strojárenská, bauMAX? ale ja to myslím vážne!
co sa Modranky tyka, jedine co sa od 1.8. optimalituje su trzby taxisluzieb. normalne uvazujem ze si zozeniem nejaky multivan a budem tych ludi do mesta zvazat sam a zivit sa tym...
samozrejme ze kazdy pozera v prvom rade na svoje spoje, az potom na spoje ostatnych...ale myslim ze tu sa o optimalizacii neda hovorit ani zdaleka! podla mna je to uplne jednoduche. je kriza, mesto uz nieje ochotne dotovat MAD v takej miere ako doteraz, tak sa jednoducho pristupi k redukcii pod zasterkou nejakej optimalizacie. treba znizit naklady a zvysit zisk.
Jasnym dokazom je Modranka:
pocet spojov (po-pi/so-ne) pred "optimalizaciou " 31/19
pocet spojov (po-pi/so-ne) po "optimalizacii" 16/11.
cize o polovicu mensia moznost dostat sa do mesta! Tu mame jasny dokaz toho, ze recicky o tom ako radnici zalezi na tom, aby obyvatelia viacej vyuzivali MAD su len obycajne dristy do vetra!
podla mna vacsina z vas tu place na nespravnom hrobe. Pan Udiak moze byt akokolvek dobry dopravny analytik a odbornik, ale s takymto objemom dopravy by vyhovujuci grafikon neurobil ani keby pojedol vsetky tituly sveta a jazdil MAD-kou kazdy bozi den.
Bohuzial stal sa len panacikom v rukach radnice a sadtt, ktori od neho chcu aby z h.vna uplietot bic... urcite si sam dobre pamata ze ho v skole ucili ake su hlavne charakteristicke znaky MHD a ja v tomto grafikone len tazko nachadzam nejake podobnosti s nimi.
Pre vas amaterov, laikov a individua, ako ste tu boli niektori nazvani:
Medzi charakteristické znaky patrí:
1. nerovnomernosť intenzity prepravného prúdu
(MHD podáva hlavný prepravný výkon v čase prepravy osôb do zamestnania - viď na porovnanie
napr. linka č.14)
2. pravidelnosť dopravy
(90min a viac pri MHD nepovazujem za pravidelnost, ved primestska doprava do hornej/dolnej
chodi castejsie!)
3. prepravná kapacita
(s tym po 1.8. problem nebude)
4. prepravná vzdialenosť
5. výmena cestujúcich
6. čas prepravy a čas premiestnenia
7. hustota dopravnej siete
To akym sposobou sa pan Udiak obhajuje, vyjadruje a reaguje na kritiku neriesim. jeho vec. mna sa to nijako nedotyka, jeho ludska stranka ma nezaujima, a som presvedceny ze jeho odborna, bola potlacena a okliestena obmedzeniami a zaujmami radnice. dovidenia v mhd tt
Ta faktura suvisi s optimalizaciou, avsak podla mojho nazoru je len istou nadstavbou, povodny projekt musel byt financovany uz skor, kedze vacsina prac prebehla v roku 2009, resp. 2010.
V jednom z dokumentov na webe z jesene 2010 som objavil medzi "zakladnymi principmi optimalizacie prevadzky" aj bullet: znizit celkove vykony MHD o cca 10%. A to tam este su zamyslane intervaly v spicke 20 minut a dvojnasobne v sedle na zakladnych a okolo 40 minut na doplnkovych linkach..
Kedze pripraveny CP sa intervalmi od tychto zamerov vyraznejsie odlisuje, bol som zvedavy na zakladne cisla, resp. zamer mesta o buducej objednavke vykonov..
Už som písal aj svoje pripomienky, avšak odpoveď som dodnes nedostal a už tomu budú dva týždne. A pochybujem že by mali toľko roboty s ostatnými sťažnosťami, keď určite si každý jeden všimne, akým spôsobom ich riešia... už od roku 2009 ?
Chlapci, ale sťažujte sa aj na mesto (odbor dopravy, poslanci za váš obvod...), aby to nevyhodnotili tak, že sťažnosti neboli, ľudia sú spokojní. Ale vecná kritika, to a to je zlé... nie systémom celé ste to dod*bali a ešte aj zdražili. A toto poraďte aj všetkým ostatným ktorí nie sú spokojní. ?
"Výborne" vyhodené peniaze, ktoré sa dali využiť aj oveľa lepšie... Kiežby sa to dalo reklamovať ako nekvalitne urobená práca - neadekvátna k sume, ktorú mesto zaplatilo... Lenže to môžeme asi len snívať, kdeže by sa s tým mesto sralo, tí sú možno aj spokojní... Za veľa peňazí strašne málo muziky a stav horší ako pred tým. A návrat k starému linkovému vedeniu, síce nie najlepšiemu, ale predsalen lepšiemu ako po "optimalizácii" je nemožný... Toľká škoda, že mesto nevie hospodáriť s peniazmi, ale ich rozhadzuje...
Za taký projekt toľko vyhodených peňazí, škoda že sa nedá aby im stiahli tie náklady poškodených cestujúcich, ktorým dod*bali možnosť prísť včas do práce alebo nejak sa dostať do/z nej... Profesionálny prístup optimalizátorov, jedine keď sa pretŕčajú v médiách ? By ma zaujímalo, koľko sa ušetrí km tým, že bude každý spoj zachádzať každú chvíľu X km, kde pôjde tam aj späť prázdny... (TAZ, Pivovar, Družstvo a spol)
Neviem či to je práve tá optimalizácia... ale ak áno, je to riadna paleta za ten chaoz.
Inak, ja som nehovoril o zverejnení zmluvy ako takej, ale o povinnosti uviesť ako sa hospodári s majetkom obce/mesta, a teda aj koľko zaplatilo tomu ktorému dodávateľovi. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
PFM
http://www.trnava.sk/sk/aktualita/optimalizaciu-mestskej-autobusovej-dopravy-si-zajtra-mozete-vyskusat-zadarmo