Reakcia na: draxter #2523:
Ano, je to smiesne. MHD ma byt pre ludi, tato je neviem pre koho.Mohol by mi pan Udiak odpovedat, ako maju cestovat ludia z Modranky do prace s MHD? Prvy ranny spoj ide 5:40 na prestupnej zastavke Kolarova stoji 5:57. Odtial sa do prokracovat do priemyselnych zon na Strojarenskej a Trstinskej. Da sa stihnut prist do prace na 6-tu hodinu (byt o 6h na pracovisku v pracovnom odeve) ???
A este jedna vec, do Modranky chodi len jedna linka. Tie 1 a 2 hodinove prestavky su uplne bohove. Tomu sa akoze hovori interval..?.. ?
Najlepsie by bolo kedy SAD TT vyhrala zasa nejaky konkurz v Čechach a nech sa tam cela prestahuje aj s klamarom Butkom.
AAA
1. Otrasný SADistictický formát cestovného poriadku,
2. iné odchody cez prac. dni cez prázdniny a cez školský rok (je mi jasné, že je to pre iný "interval"), len mi celý ten cesťák príde neprehľadný,
3. "interval" - vzhľadom na počet spojov na nosných linkách v zásade imho o interval z pohľadu neTrnavčana nejde. Je mi jasné, že najmä špičky trvajú v TT dosť krátko a ten neinterval je daný najmä rýchlou zmenou prevádzkového režimu (prechod z 20 min. intervalu na 30 minútový (45 minútový?), hodinový a zas naopak.
4. dopravné špičky: Tej poobednej hodine celkom rozumiem, keďže MHD TT pravdepodobne na vozenie inej skupiny ako žiakov rezignovala. Ale ak tá MHD slúži zväčša žiakom, ktorý idú na 8:00, prečo je najhustejší interval ráno medzi 6:00-7:00? (Napr. na linke 3 je najhustejší interval smer Prednádražie medzi 5:46-6:26. V zásade celý ten 20 min. interval mi príde ako čisto marketingový ťah.