Mám otázku, ako sem mám dať nejaké foto z MHD TT? Pracujem na tom len neviem kedy sa mi podarí zozbierať chcený počet....ale tento rok to bude určite ?
Hej, všetky z Trnavy skončili na šrotoviskách, niekde v Senci pri stanici, spoza plota bolo vidno strechu slávnej 301AZ, dáky kĺbak a dáka žltá Karosa... ale to je asi polroka dozadu už
SAD Trnava a celý kus na šrotovisko? to som este nevidel/nepočul . . . ja mam len Hlohovecké, niekolko piestanských a 3 senické, všetko "rozroberačky" v SADke.
samozrejme, debata nema nič spoločne s nimi , len cca 10 minut pred príspevkom som pozral čo tam popísali . . .
Neviem čo má debata spoločného s evidenciou ale na to „I mistr tesař se někdy utne" ako platí aj tu ? Inak fotky vyradených nerobil asi nikto keď ich porozvážali po daných šrotoviskách?
Niektorí vodiči (podľa mňa) si to dávajú naschvál úplne potichu, čo nechápem. Hlásenie zastávok by malo byť v takej hlasitosti, aby bolo zrozumiteľne počuť, aj keď ten vysavač, eeehm motor vzadu vrieska. Možno im to vadí, neviem. Aj keď, pokiaľ by malo hlásiť také bludy ako je "zastávka, Kuku", tak nech je to radšej vypnuté. Nie sú nahrané nové názvy zastávok, no je to síce ako v cirkuse, ale ja som naopak rád, lebo tie nové názvy nestoja ani za odpľuvnutie (do ksichtu tvorcom). No vodiči MHD v mestách, kde sa používa EMtest musia mať nervy z ocele... Všímam si, ako si ide z EMtestu dosť veľa vodičov dobre že nie vytrhať vlasy...
Ešte aj tie hlásenia zastávok. Dobre, v pohode beriem, že ešte nie sú nahrané nové názvy zastávok. Ale na kieho boha to hlási tak potichu že počujem každé 10. písmeno...a k EMtestom, minule som šiel na L10 a vodič zadal do strojčeka príkaz na vydanie celého lístka...na obrazovke sa objavilo "PRACUJEM..." ale akosi pracoval dlho a nejak ani nedopracoval...Nasledoval reštart systému, vypli sa samozrejme všetky displeje a na štvrtý krát chudák vodič konečne nahodil systém. Lístky a všetko okolo vydávať šlo, ale na prednom displeji 410 1166 In, na bočnom nič a na zadnom tiež len tma. Výsledok? Vodič šupol dopredu za sklo žltú tabuľu a s 5 (a viac) minútovým meškaním sme pokračovali v jazde...klaniam sa vodičovi že to po druhom ráze nerozkopal. ?
Narovinu.. Sú to šroty čo nemajú v poriadnej MHD čo hľadať a nikto mi to nevyvráti. Šrotelis je najväčšia katastrofa dopravy aká môže byť, a toto je len štipka z toho milióna porúch... Je nonsens aby toto robili autobusy, čo len pred chvíľou bohužiaľ slávili prvý rok existencie... Pravdu povediac, keď sa mi tie úžasné dvere zaseknú pred nosom, mám 100 chutí do nich z celej sily kopnúť. Zlaté, zlaté Karosy !!! Zvuk motora je príšerný už od výroby (blééééééééé) a čím ďalej tým viac cítiť opotrebovanosť... Bystrické si už poniektoré nevedia vôbec držať otáčky a pri zabrzdení na spiatočke niektoré kúsky ZDOCHNÚ (čo je už vrchol) !!! A paradoxné je že práve to, čo stojí najviac za hovno, kupuje väčšina slovenských dopravcov (krásne potvrdzuje to, že to, čo je na Slovensku nemá logiku). A EMtest? To je kapitola sama o sebe. Deň, keď sa nedoserie v ani jednom voze treba poriadne osláviť.
Ja by som sem nahral skôr video kde by boli zachytené tie super dvere ktoré sa otvárajú naprv do štvrťky, potom do polky a potom po chvíli celé a hlavne ten zvuk motora ktorý je čím ďalej tým horší...a v neposlednom rade fotku nefunkčných zadných displejov v niektorých z vozov...atď.
Úprimne? Príšerné, odporné, strašné... Oproti starému určite. To staré bolo 100x krajšie, aj na tých autobusoch lepšie vyznelo (ako aj ten vzor nálepiek až po zadok, originálne, pekné)... Toto sa tam vôbec nehodí a ten biely podklad na žltomodrých autobusoch je grc.
To že na prímestských sa z kopy nálepiek stala jedna je uspora peňazí, ktorá by však kludne mohla byť použitá aj do umývania interiéru(sedadlá, okna, soloity), lebo raz darmo mať pekný autobus ked je zababraný, umastený a špinavý.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Tanner