rozkecal som sa a zabudol som na co som mieril proste ze na tych emtestových oznamovacích paneloch, sa zastávky ukazuju strase pomaly, v nitre to krásne letelo a dalo sa to čítať, ale v trnave ked ukazuje tak to ide rychlostou H--O--S--P--O--D--Á--R--S--K--A------I. a tak než sa dostaneme medzi dvoma zastávkami sa nedozvieme další vývin zastávok, maximálne sa dozvieme ktorá ide po .... a sú dosť trapne vymyslene, resp. neiktoré sú asi chybné, minule nejaky chudak ujo co asi nechodil casto SADkou sa 5 minut v kuse kukal na panel, lebo ukazoval (v linke 2 smer letisko) iba že -->LETISKO a pod tym stále že kukučínová aj ked sme boli už daleko a neukazalo ze pred Letiskom ide este Hlubíka a Kopánka nám. SUT. ... Nemalo byt hore na paneli za šípkou zastávka -->NASLEDUJÚCA lebo v trnave je to tak ze --> KONEČNÁ a je to pre cudzincov dosť mätúce.
dalšia blbosť na tých paneloch je sledovateľná každu nedeľu, milujem to emtestové NEDE?A :D:D:D boze nemáme Ľ?
Inak minule som o tom filozofoval Isiel som v NR MHD a zaznamenal som niekoľko kladov
Prvým kladom bol fakt, že sa snažili ozvučiť všetky autobusy, nie ako v trnave že teta hovorí iba v citelisoch -.- minule som si všimol že aj trnavské SORy majú repraky v strope, tak kde je chyba?
Druhým kladom bolo, že ujo v nitre hovorí dostatočne nahlas, nehovorí názov zastávky 500m pred ňou, a celkovo že dobre artikuluje. Neviem kde vyhrabali tú trnavskú tetu - predpokladám že nejaka rodinná prislušníčka nejakej predavačky na SADke Neznášam tú jej intonáciu Dalej by som podotkol že v niektorých zelenáčoch tetika ani nehovorí, ale to je už asi záležitosť vodiča
Tretím kladom boli "nepodstatné maličkosti" ako intervalová preprava, nástup všetkými dverami.... Toto všetko slubuju uz dlhsi cas v rámci optimalizácie, a narozdiel od vás ja sa na nu teším a neviem sa dočkat, ale niekto má stále dôvody to presúvať!
No tie zastávky sú zaujímavé ? Namiesto Skloplastu je Strojárenská,rázc....len aby to ľudí nezmýlilo že kadiaľ to vlastne ide ? A tá Hospodárska, Bernolákova brána je cool ? Mne sa to páči, myslím že aj iným, takže neviem, či budem "lúbiť" optimalizáciu...
Nové CP v rámci MHD Trnava sú super . Mňa najviac teší veľké množstvo spojov v rámci zastávky železničná stanica a premenovanie niektorých zastávok do lepších názvov . Nové linky podľa plánovanej optimalizácie by boli zbytočné . Tieto sú najlepšie v súčasnosti .
Hej hej všimol som si aj tých vodičov že majú poprehadzované autobusy. 122BG som si vsimol ako prvu kedze je jedina C954E s takymi oknami ake ma. Je nahradena C954E-čkou zn. TT-623BX. A tej vodiči neviem ktorý bus majú, kedze boli 2ja.
No kopa C734 bolo vyradených (?), aj pekný miš-maš je teraz v tom ako sa niektoré vozy popresúvali medzi vodičmi. Ako aj jediná C954 TT122BG bola nahradená na linke do Krupej niečim iným, zrejme C954E alebo jeden z tých nových Crosswayov ?
Je to úplne odveci čo teraz napíšem ale všimol som si, že z prímesta sa vytratili niektoré C734-ky...Vodiči, ktorí ich mali, majú teraz C954E-cky...žeby menšia úprava vozového parku? ?
ak vodic MHD vynecha spoj, nezastavi na zastavke, alebo ide skor ako je v CP, mozes pouzit taxik. SADka ti ho preplati, musis mat ucet od taxikara a zapisany cas kedy sa udalost stala.
Bol by som rád ak by o tom niekto dal vediet sadke, lebo v tomto stave im nechcem písať, inak by ma ukamenovali za tie vulgarizmy!
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
koco