Len som sa spytal, to hadam este mozem.
Inak na buduce pozyvam cely autobus, aby isiel na moju kartu, zlavu oproti zakupeniu za hotovost budem pozadovat v naturaliach. ?
A teba to čo má čo trápiť? Neni to tvoja vec... Apropo pokial má niekto nárok na zľavu a má sa ako preukázať, je absolútne jedno či má lístok kúpený v hotovosti, svojou ČK, alebo či mu niekto zobral zo svojej ČK... Kebyže je to taký strašný problém ako tu ty opisuješ tak ani na tom strojčeku neni možnosť zakúpenia lístka pre spolucestujuceho
Bolo by lepšie konkretizovať "aké SORy"... to môžu byť aj mestské aj prímestské
Re #2158 ivan111: To už je na majiteľovi karty, či vezme lístok niekomu, s kým ide. Zakázané to nie je myslím a nevidím dôvod na čo by mali mať všetci členovia rodiny svoju kartu, keď všetci necestujú zrejme každý deň. To už je na majiteľovi karty, komu zoberie lístok (keby to nebolo možné nebola by možnosť navolenia na tlačiarni) Lístok platný je ale zase iný prípad je ten, keď je karta odcudzená a niekto ju používa...
Mam niekolko otazok tykajucich sa cipovych kariet:
- Je povolene, aby vodic vydal listok aj druhej osobe nez drzitelovi CK? Podla mna, zlavu ma mat len drzitel karty, ktory si ju kupil. Obcas byvam svedkom, ked cela rodina ide na jednu kartu.
- Viem, ze na vzhlade nezalezi a dolezite je to, co je nahrate na karte, ale parkrat sa mi stalo, ze som videl, ze si cestujuci pytal polovicne na obycajnu "robotnicku" cipovu karty. Nemaju mat nahodou "zlavove karty" aj fotku?
Predám úplne novú, zabalenú knihu:
Autobusy a trolejbusy pražské městské hromadné dopravy
ISBN: ISBN 80-238-8574-X
Vydavateľ: Dopravné podniky hl. m. Prahy, a.s.
Rok vydania: 2002
Autor: LINERT, S.
Farebnosť: Farebná
Zaradenie: Knihy
Počet strán: 264
Kontakt: monika@otobus.hu
Stručný popis: Katalóg jednotlivých typov autobusov a trolejbusov používaných v pražskom dopravnom podniku.
Výťah: Kniha je rozdelená na tri časti venované vozidlám autobusovej dopravy, trolejbusovej dopravy a štatistickým údajom v tabuľkách. Jednotlivé kapitoly sú ďalej členené podľa období a koncepcie vozidiel. Kniha tiež obsahuje informácie o autobusových a trolejbusových garážach. Popis jednotlivých typov vozidiel zahŕňa základné technické parametre, počty zakúpených vozidiel v jednotlivých rokoch vrátane evidenčných čísel, vzájomné odlišnosti jednotlivých sérií a fotografickú či obrazovú dokumentáciu vozidiel.
Dobrý deň, v stredu nastupujem do novej práce v Modranke. MHD tam nechodí tak, aby mi to vyhovovalo.Nechodí niekto zo stanice alebo tak do Modranky na aute tak, aby som tam bola o tristvrte na osem rano?
ARe #2151 S499.1023: Ako Modrancan som jednoznacne proti reforme MHD takej, aka je navrhnuta. Teraz mame dve linky. Ponovom sa dostanem autobusom len po stanicu. Linky z Hrnciaroviec a Bieleho kostola su na tom rovnako. Tam vsak premava aj dost primestkych autobusov. Moj navrh je, aby nova linka z Modranky premavala po zeleny kricok. Tym by premavala cez dva prestupne uzly a aj centrum a bolo by mozne prestupit na vsetky nosne aj doplnkove linky. Tak isto by mohla fungovat aj linka z Hrnciaroviec. Z Bieleho kostala postacuje MHD po Zeleny kricok, nakolko na stanicu jazdi primeska doprava.
Pripomienky som chcel poslat na adresu, ktora je uvedene na stranke Trnavy a sekcii optimalizacie. Vsetky maily sa mi odtial vratily spät, lebo ta adresa neexistuje. Pisal som to aj webmasterovy, ktory tam je tiez uvedeny, ale naprava ziadna a ani mi neodpisal. Ocividne na optymalizaciu se...ru. Preco bol posunuty zaciatok optimalizacie? Zapracovavali pripomienky. Ako ich dostali, ked sa im nedaju poslat???
Navyse na stranke maju kopu chyb. Skuste si napriklad pozret skolske linky a ake trasy sa vam k tomu zobrazia. Alebo linku 13 aku ma trasu nakreslenu na mape a napisane je ze premava cez Sladovnicku a Kollarovu. Kadial vlastne pojde?
A este k tej prestupnej MHD. To je samozrejme vyborna vec, ale v takom malom meste ako je TT, by sa molo dat dostat vsade jednym prestupom. Nie dvomi. Ked budu nove linky 11, 13, 14, koncit tam kde koncia, treba do niektorych casti mesta dva prestupy. Dalej co z listkami? Cas na prestup do 20 min je smiesny. Ked beriem do uvahy zapchy a velke odchylky od CP, by mal platit listok minimlne 40minut.
Cau. Modranka to je dlhorocny problem ktory sa nedari vyriesit. Do Modranky chodievam roky takze to poznam a poznam aj nazory ludi. Ale to kompetentnych vobec nezaujima. Ja som napr. do dnesneho dna nepochopil linku c. 13. ktora nechodi pocas skolskych prazdnin. Chodievam aj na nu a vobec som tam nikdy ziadnych ziakov nevidel iba ludi ktory sa snazia dopravit na polikliniku.
Ja som uz pisal a aj navrhol ako by mohla ist po novom linka 13 Modranka. ( Modranka, Modranka Posta, Modranka Jednota, Nitrianska SAD, Bulharska Tatrachema, Bulharska Potraviny, Dohnanyho, Zel. Stanica, Kollarova, Starohajska, V Clementisa II, V Clementisa I, Druzba, Tesco.) a spet.
Pán Udiak je ropovodná rúra. Potom som možno vaše príspevky zle pochopil, za čo sa vám ospravedlňujem.
Takže vy sa 6 rokov neviete dostať z Modranky do práce MHD a napriek tomu ste proti reforme MHD???
Prepacte, trochu Vas poopravim. Ja som bol vzdy za to, aby MHD vozila aj ludi do prace. To panUdiak mi napisal, ze ak chcu firmy priviezt ludi do prce autobusmi MHD, tak musia na ne prispiet. To uz, ale potom MHD straca svoj vyznam. Ved aj cesta ludi do prace, by mala byt v zaujme mesta. 6 rokov pracujem v PSA Peugeot a z Modranky sa tam autobusom nedostanem. Takze 6 rokov chodim do prace autom.
Ahojte,
dnes rano ma neskutocne nahneval autobusar...prikladam karticku, nic...skusim karticku, zase nic...pozriem na autobusara...a on mi, taky inteligent povie: co na mna pozerate, ja som to nepokazil. Ty kokos, mala som chut mu nieco povedat...tak som iba, ze, sak mi trosku pomozte, nie? tak aby bolo jasne, tak mu to zmrzlo a samozrejme som za to mohla ja...a kto iny predsa?
Hned rano ma takto nahnevali a pritom to vyzeralo na tak krasny den..neviem, ci ty autobusari su v zlej nalade, lebo si nemozu pred cestou uhnut, alebo maju iny problem...ale, ked to raz maju nastarosti, tak nemozu obvinovat cloveka, ktory iba priklada karticku...toto je nad moje chapanie...
mam taku skusenost nie raz, vzdy su strasne "prijemni" a vadi mi to...
S ohľadom na postoje Trnavčanov k MHD, ktorí z nej chcú mať socku na šichtu a zo šichty, pričom chubby prejavuje pozoruhodnú nekonzistentnosť - nedávno pindal za to, že by si fabriky mali prispievať, teraz zase pindá proti tomu, Tanner je zásadne proti akejkoľvek zmene, lebo "Trnava na to nie je pripravená", mámk pocit, že optimálnym riešením by bolo MHD v TT zrušiť.
Ešte k tým prestupom, myslím si že Trnava nie je vonkoncom pripravená na tie nové linky, keď chcú prestupy tak nech aj vyzerajú ako prestupy, určite by sa dali zaviesť aj nejaké časové lístky (x hodinový, denný, mesačný ....) vôbec nevidím ako chcú organizovať celú dopravu s novými linkami, pripravme sa na chaos
To je "taktika"... nebudeme zdražovať cestovné, načo, necháme vypracovať prestupy čo je 2x základ (jeden prestup 50% z celej ceny... ale aj to je niečo) a ani sa zvyšovať nemusí ?
kedze SAD rusi prevadzku v Prerove, co bude s tymi zlto-modrymi Citelismi a SORkami co tam boli nove? Stiahnu sa do TT a terajsie trnavske SORky pojdu do Senice, Hlohovca alebo Piestan kde viac-menej (podla mesta) jazdia starsie autobusy ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023
Takže vy sa 6 rokov neviete dostať z Modranky do práce MHD a napriek tomu ste proti reforme MHD???