Reakcia na: karosaB952e #1908:
Tak pri takom počte vodičov, ako majú SADky ten pohyb je tam zákonitý. Treba brať aj to, že práca vodiča busu nie je len o šoférovaní (správanie k cestujúcim, práca s peniazmi, ...) a nie každý to zvláda. Veľa vodičov prechádza z kamiónov na busy, len práca je trochu o niečom inom. Ak sa niekto neosvedčí, ide v skúšobnej dobe preč.
Tanner
Přerov má viaceré výhody v oblasti dopravy, keďže vidíme už len z fotiek, aký je tam pristup k verejnosti (hocijaké akcie, podujatia a podobne) natož Trnava ako jeden z väčšiny protikladov sa vozí stále v rozbitých autobusoch. Ja som síce zástanca toho aby tu jazdili Karosy naďalej, ale nie v takomto stave...
Alebo prípad, keď začal Přerov s prevádzkou, väčšina SORiek (cca. 6?) odišlo a tie boli nahradené 2 vozidlami nízkopodlažnej verzie a zbytok prímestskými C934 na ktoré si už ľudia aj pomerne zvykli. A to sa odzrkadlilo hlavne na označovaných "nízkopodlažných" spojoch.
Ďalšou vecou čo som sa dočítal na niektorej zo stránok je že, Přerovská pobočka chce považovať "Karosy B932E/B952" za záložné vozidlá, ale oproti tým sú tu iné vozy, čo plnia prevádzku denne v Trnave a nesiahajú po päty ani záložnému vozidlu (790CB a podobne) ale nechcem to tu rozoberať ďalej, ide iba o môj osobný názor. Takže nič proti nikomu ?