To nie je len o financovani 5%... Podla mojich informacii bol vonkajsi vzhlad poziadavkou mesta... zelena=ekologicka... plus na vozidla budu este dolepene zelene listy.
Samozrejme, áno finančne pomohlo, 5% (€ 314 853,9) čo prispelo mesto je stále nič oproti tomu nenavrátnemu balíku peňazí z ERDF, ale aj tých 5% je dosť veľká suma na to, aby bol projekt zrealizovaný, a tá moja narážka #1883) bola len a len na lak autobusov, zeleno-biela sa mi vôbec nezdá, že by si ju mesto objednalo v tom výberovom konaní, ale tak čo už ..... a je mi to aj jedno, nech sú aj fialovo-oranžové.
Neverím, že by si mesto Trnava toto prikázala, keď k tým autobusom prišli ako slepé kura k zrnu vďaka eurofondom, oni to na meste majú už roky výsostne na háku v akom laku chodia (niektoré ani lak nemajú), ich záujmom je len ekonomika prevádzky.
Keď nie červeno-modro-biele Karosy, tak prečo nie zeleno-biele Citelisy?
Ale na ktorého čerta je ten unifik mestských vozidiel...
Re #1880 Tomas_PR: No u Vás v Přerove sa to hovorí jednoduchšie keď tie autobusy máte funglovky a k tomu aké doplnkové výbavy s lakom... Tuto v Trnave bolo sľubov a sľubov a niektoré rozpadnuté Karosy prežili zimu a jazdia dodnes. Ale typujem že tie Trnavské "ekologizáče" nebudú až v takých výbavách ako pre Přerov... ale to je úplne mimo od toho čo chcem povedať. Napríklad, určite DPMK si neobjednal vozidlá v takom laku (možno to bol štandart, vyrobený pre 3ČSAD), čo asi nevie nikto z nás a je to aj zbytočné riešiť. Možno Tootti alebo zakaznik objasnia ten zelený lak (DPMK)
Jasně, za vsechno muze SAD TT. Nikdo nepatra v tom, ze tento nater prikazalo mesto Trnava (teda zastupitelestvo pred volbami). Ale stejne, vy nic jineho nez nadavat neumite! To vam jde, bravo.
Videl som Citelis s nálepkou "Ekologická MHD v Trnave" - pre zmenu modrou. ? Takže zelenobiely náter sa už meniť nebude. Ked bude až 19 vozidiel rovnakého typu, tak si to museli v SAD TT niečim vykompenzovať, aby ten vozový park nevyzeral príliš jednotne. ?
V TT sa zrejme nikto zo zodpovedných takým detailom ako je náter vozidla nezaoberal. Však aj načo, keď v TT sa doteraz nikto nezaoberal ani MHD ako takou. ?
KE už prechádza na modro-bielo-žltý tak TT to začne používať... aj keď by bolo logické keby autobusy jazdili vo farbách mesta, čo by u nemálo miest bola červeno-biela klasika ?
tak je to ich interná vec akú farbu si nalakujú.
treba pripomenúť skutočnosť že v Přerove neexistuje prímestska doprava v réžií SAD Trnava, takže si mohli vybrať tú modro-žltú kombináciu.
chcem sa opýtať, že ten náter aký má kĺbový Citelis na obrázku, je náter pre vozidlá prímestskej a medzimestskej dopravy nie? Vozidlá mestskej dopravy v réžií SAD TT majú namiesto modrej červenú nie? Či nie je to nijak jednotné?
v Prievidzi som sa niekoľkokrát viezol v Citelise 10.5 CNG a nemôžem jedného krivého slova povedať. Na najdlhšej okružnej linke 50 a 51 som si s ním prebehol celú trasu čo je presne hodinová trasa a bez chýb, vŕzganie tam ku podivu nebolo prítomné a napriek tomu, že podmienky v PD niesú najľahšie a autobusy tam absolvujú aj niekoľko ciest do kopca (Bojnice, Kopaničky, Kopanice) stále veľká pohoda. Môžeš ruky nohy bozkávať SAD TT, že nekúpila SOR 10.5 BN kde máš všetky sedačky okrem tých pár sklopných na podestách, ktoré prekážajú jak sediacim tak stojacim, ešte k tomu je interiér rozdelený schodmi do vyvýšenej časti! Markantný rozdiel tiež rozpoznáš keď nastúpiš do 12m Citelisu kde máš podesty iba pod sedadlami a nie rozpatlané jak v low-entry 12m SORke. Spotrebou asi SOR tromfne Citelis, tým je SOR známy, že žerie menej ako ostatné značky, ale pre cestujúcich to výhra nie je. Už zmierlivejšie by som hodnotil 12m NB vozidlo od SORu, kde je zas problém s tým, že jak sa otvoria dvere, tak sa prakticky otvorí celá pravá strana vozidla ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Tootti
treba pripomenúť skutočnosť že v Přerove neexistuje prímestska doprava v réžií SAD Trnava, takže si mohli vybrať tú modro-žltú kombináciu.