Reakcia na: Tanner #1666:
A čo sa ti nepáči na tvrdení, že v BB sa minibusy osvedčili? Keď tá linka chodí narvaná, tak asi je úspešná. Nepoznám iné kritérium ako hodnotiť úspešnosť linky než jej vyťaženosť.Treba si uvedomiť jednu vec, a síce že linky ciciakov sú myslené ako doplnkové - pre malé mestské časti, kde sa neoplatí ťahať veľký autobus, pre úzke uličky v centre kde by mal veľký bus problémy a hlavne ako rozvážková služba a vymetáky pre geriatrikov. Myšlienka je taká že väčšina cestujúcich využije klasické, nosné linky, pretože sú rýchlejšie a spájajú hlavné oblasti s vysokým dopytom. Lenže keďže v BB je komplet celá MHD zlý vtip, tak sa potom nedá diviť že sa každý radšej pchá do toho čo mu príde prvé...
Tanner
Nechápem aj to porovnávanie Trnavy s Bratislavou, ale to je vec Noevdi-ho, ktorý si možno príspevky chápe podľa svojho. Od toho je predsa diskusia, vyjadriť svoj názor.
Môj názor k tejto veci je že možno aj SAD Trnava a možno aj mesto po dlhej dobe príde pri prevádzke nových vozov k tomu, že Trnava potrebuje aj kĺbové autobusy a nielen spôsob minibusov a vyťaženej linke 11 ktorú určite využijú veľmi "spokojný" cestujúci hlavne v ranných hodinách ? Viz. príklad BB 101, 102 ktorými som mal tú česť cestovať ako v sardinkárni, nieto ešte linkou spájajúcov dve veľké sídliská, kde ráno chodí preplnená aj 837CB. Nechápem kto tu už myslí, ale asi nikto... Robiť prehľady cez zimné obdobie alebo cez prázdniny, to je tiež veľmi múdry spôsob ako zistiť cestovanosť linkami MHD, ktoré tiež vyzerajú ako vyzerajú. Citelisy 10,5 sa možno využijú na linke 12, 8 alebo na L1 ale posúďte, najviac liniek čo chodia preplnené sú 2,4,9,10,11 a ranné spoje 13 z Modranky! Prajem všetkým cestujúcim úprimné tlačenie sa namiesto 18M v 10,5M autobusoch ?
A prosím diskutujúcich, aby si svoje narážky nechali pre seba, určite to tu nikoho nezaujíma.