Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Cestujem MHDčkou #4090:
Na akú zastávku?
Dakujem vodičovi, ktorý včera , Pondelok 30.10. ktorý mi odišiel s jeho autobusom č.4 priamo pred nosom,aj napriek tomu, že som na zastávku prišiel 5:35 a autobus mal odchádzať 5:38 . Ozaj si to cením,ledva som stihol dobehnúť na brigádu ?
Reakcia na: 810zssk #4088:
Ostatne, preto by mali byt kartove systemy v sprave objednavatela (resp. koordinatora IDS, tam kde existuje), nie v sprave dopravcov.
Reakcia na: zakaznik #4084:
Ospravedlnujem sa za neskoru odpoved, pravidelne to tu necitam.. Na karte technicky viac aplikacii byt moze, ale museli by sa na tom predmetni dopravcovia dohodnut. Dohodnut sa s firmou ktorej sa snazis zobrat biznis je vacsinou z pochopitelnych dovodov problem.
Cestovanie v MHD: Dnes odchod z prednádražia 14:25 meškanie 10 min. hospodárska upchatá, cesta z predn. na stanicu 25 min. príchod na kopánku za 40 min.
Včera na poobednej 1tke...
Medzičasom za Trnavou smer Spacince
Reakcia na: 810zssk #4083:
Nemá tá karta viacero chlievikov? Že je teoreticky možné ju použiť ako elektronickú peňaženku aj bez vedomia vydavateľa? Nevyznám sa v tom. Pýtam sa.
Reakcia na: zakaznik #4080:
Mna tam zaujala ta poziadavka na akceptaciu cipovych kariet pouzivanych v regionalnej doprave v TTSK, co je samo o sebe cudna poziadavka (kedze v TTSK posobi viacero dopravcov vzajomne si karty neuznavajucich) a najma je to poziadavka, ktora znacne obmedzuje rozsah dopravcov, ktori sa do sutaze mozu prihlasit.
Upozornenie pre vodičov prímestských autobusov:

Životu nebezpečné, alebo ako minúť 971 000 EUR
https://viskupic.blog.sme.sk/c/465026/zivotu-nebezpecne-alebo-ako-minut-971-000-eur.html

Myslím, že už je načase vymeniť v novembri toho HZDS zombie.
Reakcia na: zakaznik #4080:
Hlavne v reále Trnava neodstavila Arrivu ale stala sa jej rukojemníkom.
Reakcia na: 810zssk #4079:
V tomto prípade by bolo dobré zosadnúť z bicykla a zamyslieť sa, či náhodou dĺžka trvania zmluvy (2 roky), nespôsobila taký nízky záujem dopravcov.

Facepalm.
Pisala som to všeobecne, ale konkretne som to pociťovala na č 1 (poobede tu ide aj č12 ale tá berie rex a rýchlik aj to len do 17:30, ale osobák už č1 odbehne vždy) no a teraz čo sme sa presťahovali to pociťujem na č. 16 (večer chýba prípoj k osobáku aspoň o za 5min celá hodina a ráno tak isto príchod k osobáku).
č 5,alebo 3 určite taký problém nemá, pretože tie tam vidím skoro vždy, ked vyjdem pred stanicu na obidve strany?
Neviem, či sa to tu uz riešilo, ale odchody mhd busov z vlakovej stanice a naopak je strašné.
Vôbec nie sú zosúladene odchody autobusov s príchodmi vlakov a opačne. ako je možne, ze autobus napr č.1 odchádza zo stanice tesne pred príchodom osobáku z Bratislavy? {ide 15.55, ale už o16.55 ci 17.55 nejde, a to najviac ľudí ide z práce}
Prečo v nedeľu ani jeden autobus v trnave nejde tak, aby prišiel k odchodu vlaku. napr. deti, ktore chodia
v nedeľu na inetnáty s taškami nemaju možnosť sa k vlaku doviest busom a to kompletne počas celeho dňa. Neda sa vybrať si aspoň jeden vlak, ku ktoremu by sa mohli priviesť busom. a je toho oveľa viac.
Skrátka v Trnave mhd keď má mať význam(teda hlavne zastávka na stanici), musí hlavne nastaviť prichody a odchody busov od a k vlakom.
A odchod autobusov len raz za hodinu na obidve strany je zúfalo málo.
Mal by ísť aspon 2x, samozrejme prispôsobený vlaku. (hlavne rano medzi 5-9 a pri návrate z práce medzi 15-18 hod).

Keby boli poriešené autobusy k vlaku a od vlaku, nemusel by byť problém s parkoviskom pred stanicou, pretože všetci trnavčania by sa pekne priviezli a odviezli autobusom,?
Reakcia na: detroitrw1 #4075:
Nechajme sa prekvapiť čo sa objaví po výberovom riadení ...
Reakcia na: Camacho #4074:
Nehovorím že trvám na kĺbovom autobuse, ale aspoň by ten snímač na zadných dverách by mohol byť.
Áno máš pravdu načo majú v manažmente tak dobre zaplatených ľudí ktorý pravidelne chodia MHD ?
Oni na to prídu za ďalších 10 rokov a to nastupovanie len cez predné dvere by ma určite zabilo?
to si po dnešnom ráne neviem ani predstaviť
Reakcia na: detroitrw1 #4073:
Kĺbový autobus by bol pre Trnavu vyhodené peniaze, okrem rannej špičky a pár spojov poobede sú autobusy poloprázdne je silné slovo, povedal by som takmer prázdne. Nástup aj zadnými dverami je dobrý nápad, ale tento dobrý nápad asi musí mať niekto z manažmentu SAD-ky, Arrivy alebo čo je to teraz, aby mohol za to dostať odmenu. Niekto z manažmentu sa však nebude predsa trepať niekam na autobusy, ked má služobné auto, preto tento nápad nemôže dostať.
A to buď ešte rád, nie je to tak dávno, čo sa dalo nastúpiť len prednými dverami.?
Dobrý deň
neuvažovali ste o pridaní zariadenia na snímanie z karty aj na zadných dverách aby vaša MHD fungovala čo najlepšie??
Príklad 7:17 ráno linka č.3 vlaková stanica na Vikoríniho nám. , do stredných dverí sa rúti 20 žiakov s vakmi + nejakí dospelí
z posledných dverí vystúpili 2 ľudia a šofér musel čakať kým tá masa nastupuje a postupne sa "pípajú"
najhoršie ale je že už sa nemajú kam pohnúť- ide to hrozne pomaly a ľudia stále vonku, tak som nastúpil do zadných dverí v rámci týždňa mobility, ľudia ma pomaly pohľadmi takmer zožrali že som čierny pasažier. Neviem či je lepšie kupovať dlhšie kĺbové autobusy (ktoré aj tak nekúpite, aj keď stále nechápem prečo) alebo stačí kúpiť ďalší snímač do zadných dverí, myslím že aby slúžili len na výstup je maximálne neefektívne
ďakujem pekne za odpoveď

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.