1. To posilnenie MHD su kilometre navyse, ktore si najprv niekto (mesto) musi objednat a zaplatit.
2. Strnastrocny voz je stale strnastrocny voz, zo zodpovedajucimi prevadzkovymi nakladmi a poziadavkami na udrzbu a servis. A zrovna Citelisy nikdy neboli vzorom spolahlivosti a kvality.
Prečo budú vyradené CNG busy, keď max. vek vozidiel je 16 rokov a väčšina z nich tento vek nedosiahla? Mohli by ich ešte nechať jazdiť a tým aj posilniť MHD.
2. Linka 8 je také Trnavské Ufo, všade krúži nikto nevie kam ide a odkiaľ prišla, no dostanete sa ňou v podstate všade, len musíte trafiť smer.
Možno by pomohlo, keby linka 8 nenachádza na Žel. Stanicu. Rýchlejšie spojenie Nemocnice s Družbou je určite na mieste.
Inak vedel by mi niekto vysvetliť, prečo je mesto neschopné vybudovať pripájací pruch z obrátiska na Žel. Stanici na Hospodársku smer Dohnányiho.
Veľmi by pomohol zrýchliť MHD.
Keďže ja podnikám, nemám skúsenosť z prvej ruky. Poznám ale veľa prípadov, kedy si dotyční musia nadrábať obedovú prestávku, a pracovná doba je potom jedna z možností: 05:30—14:00 / 05:45—14:15 / 06:00—14:30.
Ja ale dáta a štatistiky nemám, preto ma tá vyťaženosť (resp. nevyťaženosť) spojov prekvapila. Nebudem, samozrejme, mudrovať do toto, o čom nemám fakty, o ktoré by som sa mohol oprieť
Som zvedavý, aká bude reakcia cestujúcich, dopyt, a následné „čísla” na konci roka.
Popravde, ešte som sa nestretol s tým, že by niekto s pevnou pracovnou dobou (nie flexi) končil na x:15. Najštandardnejší čas ukončenia v práci je na x:00, a aj vtedy to bola bieda. S výnimkou jednotlivcov v "tradičných" časoch 14 (najväčší dopyt), 15, 16 a 18 to častokrát nebol nikto.
Ďakujem za odpoveď, čo ma prekvapilo je vyťaženosť (resp. nevyťaženosť) linky č. 5 v oblasti Tulipánu, ako aj linky č. 2 medzi stanicou a Nemečankou. U tej druhej to nemôže byť spôsobené tým, že nepasovala koncom zmien ľudí v danej oblasti, a tým pádom ju nemali ako využiť? Napr. pracovná zmena končí XX:15 ale 2ka odchádza tiež XX:15? A preto mala nízku vyťaženosť?
Tú 6ku už chápem, cez víkend “prefrčí” cez Prednádražie rýchlo, takže napr. na stanicu sa stále dostane v rozumom čase. Len teda pre obyvateľov Š. Moyzesa a okolia to môže byť trošku mätúce, že iný spoj na iný smer premáva cez školský rok a iný cez prázdniny / víkend (6 vs. 7). A zároveň im premávka bude cez pracovný deň končiť už o 18. (resp. 19) hod.
Čo sa týka linky N1, je trochu zavádzajúci marketing na všetkých stránkach — všade sa prezentuje, že sa jedná o prvú nočnú linku v TT, čo je síce pravda, ale momentálne premávajúce kvázi—nočné linky (4, 5, 6) zo stanice ponúkajú viac spojov na viac smerov, než bude ponúkať N1. Chápem čísla, chápem vyťaženosť (nevyťaženosť), a určite nedáva finančný zmysel platiť prázdny autobus brázdiaci nočnou Trnavou. Zároveň chápem, že marketing neovplyvnia tí, čo majú na starosti CP. Príde mi to ale ako také to typické politické vytrhnutie z kontextu a pri-ohnutie pravdy.
Nechápem ale jednu vec: už dnes (28.06.) sú vyvesené cestovné poriadky platiace od pondelka (30.06.), a to len na niektorých zastávkach. Seniorky idúce na cintorín v Kamenáči vystúpili na zastávke, kde bol vyvesený cestovný poriadok linky č. 3 a žiadnej inej, a keď chceli ísť naspäť, na opačnej zastávke bol vyvesený cestovný poriadok linky č. 8 a žiadnej inej. A aj na iných zastávkach boli aktuálne odchody, platiace ešte 2 dni, odstránené a nahradené novými, platnými od pondelka. Nemyslím si, že je toto dobré PR pre finálnu optimalizáciu MHD.
Stále ale chválim preklad liniek, posilnenie obsluhy vymenovaných území, vzájomnú koordináciu liniek, a vylepovanie oznamov a máp na vchody bytoviek!
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
B732.40