Reakcia na: NovávTT #4099:
O tom správaní by sa dalo polemizovať, tak by vystupovať k zákazníkovi nemal, avšak aj Vy by ste si mali dať pre ďalší prípad pozor, pretože podľa prepravného poriadku ste už ten lístok mali mať prijatý v mobilnom telefóne pri samotnom nástupe a nie čakať už počas jazdy kým Vám príde. Výňatok z PP MHD Trnava, čl. 12 odst. 11
„SMS cestovný lístok je potrebné mať už prijatý na mobilnom komunikačnom zariadení pred nástupom do vozidla.“
810zssk
Prvou je spravanie vodica, ktore ak bolo take ako popisujete je samozrejme absolutne neprijatelne. Vodic sa ma spravat zdvorilo a profesionalne.
Druha je to, ze ste nemali platny listok. Tu vam vodic este vysiel do istej miery v ustrety tym, ze vam umoznil prepravu aj bez platneho CL pocas toho ako ste cakali na jeho dorucenie. Po spravnosti ste v takomto pripade na prepravu pravo nemali a mali ste si zakupit listok u vodica.