Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
predsalen chce SADka robit MHD v Trnave aj buduci rok 😃 ihá 😃

"Na nové autobusové státia, vybudovanie prístreškov a inštaláciu informačných systémov pre autobusové zastávky vynaloží mesto v budúcom roku spolu 125-tisíc eur."

Zdroj: trnava-live.sk, článok o rozpočte mesta na 2013

wtf? Informačné systémy? Prístrešky?! 😮

len ešte dotiahnut akceptáciu čipu DESfire EV1 ... lebo to je hanba
Nepochopil som správanie jedného postaršieho šoféra. Tu je príbeh:
Minulý štvrtok som išiel večer s kamarátkov na štvorku (na Veternej). Prednými dverami sa trepalo veľa ľudí, tak sme sa rozhodli, že pôjdeme strednými. Postavíme sa k stredným, nechali nastúpiť dve paničky, potom sme išli ja s kamarátkou, jedna noha v autobuse a vtom sa šofér rozhodne, že zavrie stredné dvere. Keby sme sa neboli uhli, privrelo by nás! Išli sme teda k predným a pýtame sa šoféra, prečo sa rozhodol zavrieť stredné dvere práve vtedy, keď sme nimi nastupovali a skoro nás tak zranil. Šofér sa nás pozrel a povedal: ,,No ale ja tu sedím už celý deň!". My sme naňho nechápavo pozreli a radšej sme to nechali tak a sadli si.
Vysvetlí mi niekto, čo tým myslel, resp. ako to mám chápať? Alebo či sa to vôbec dá chápať? Ja totiž autobusársko-slovenský slovník nevlastním...
@jfk1 myslim ze v tejto situacii by som velmi velmi uvital, keby skoncili vsetci soferi TT MAD naraz. Myslim to v dobrom a to z toho dovodu, aby sa konecne uvedomili ti vysokopostaveni, co vlastne sposobili. MAD skolabuje a mozno im to dopne.. mozno s velkym M.
Už nebudem upratovať autobus. A taktiež zo zákona čo mám 1deň na vybavenie výstupných podpisov nemám, všetko bude v rámci mojej dovolenky, ktorú mi zamestnávateľ nechal, lebo ostatnú využil na doplnenie zákonných hodín, ktoré som v mesiaci akože neodrobil. A personalistka čo na mňa špatne pozerala, v tej chvíli som bol rád, že nemá v ruke nôž, určite by rada strávila v práci 17,5 hodiny a mala v pracovnom čase 10 hodín ako zadáva európska únia.
Reakcia na: jfk1 #3363:
S takýmto prístupom zamestnávateľa sa čudujem prečo tam zostáva väčšina zamestnancov.
Pozri sa, ako náhle dojdeš na konečnú, vypni motor tým pádom nie si v práci, vystúp, dvere na buse zatvárať nemusíš, veď nie si v práci, nech sa o to postará ten čo v práci je. Prídi za hodinu, a čo keď tam autobus nie je veď si nebol v práci ... Nie je to tvoj problém.
Obdivujem vodičov, ktorí vo svojom voľnom čase "keď nie sú v práci" upratujú autobus - nech tam je voda a blato, SAD Trnava si určite na to nájde upratovačov, ktorí v práci budú a autobus upracú. Ty nie si v práci - neupratuj.
Anketa opäť trhá rekord - 86% nespokojných ?!

som úplne spokojný (6%)
som spokojný (6%)
som nespokojný (48%)
som veľmi nespokojný (38%)
neviem posúdiť (2%)
Od 16.10.2012 odpovedalo 757 respondentov.

zaujímavé....som zvedavý na akých hodnotách to bude 2 - 4 mes.

Dobré ránko. Tento príspevok bude od veci. Optimalizátori ktorí zapríčinili stav aký je v Trnave, môžu byť radi že sú na uvedenom Slovensku. Ak by boli v Číne, odmeny sa vyplácajú na miestnych futbalových štadiónoch. / pozri dejiny demokratickej Číny /. Nechcem sa sťažovať, lebo aj tak by som odišiel zo SADky sám. Len som rád, že mi zmluvu nepredĺžili, lebo som sa bál, že ma predajú niekde inde, ako je to zvykom u otrokov. Keď som v práci od 05.00 hodiny, teda vstávam cca o 04.00 hodiny a pracujem do 20.00 hodiny - to je príchod na garáž+ natankovanie atď. tak doma som o 21.00 hodiny najskôr, ale zamestnávateľ mi zaráta 6 hodín 20 minút. Teraz to upravili, už je 7 hodín. Takže minimálne 8 hodín omladneme, čo je pozitívne pre nás starších. Čím viac ste v práci, tým ste mladší. Na poslednej porade som zistil od inžiniera titul má, že v tých službách sú čakania a prestoje a to vlastne nie sme v práci. Taktiež keď sa stojí na konečnej hodina a viac, to nie sme v práci. Keď v tomto čase nachytajú vodiča autobusu, že vo vozidle fajčí/ čo sa samozrejme nepatrí / tak zrazu je v práci a zoberú mu odmeny. Pred posledným spojom napr. L2 stojíme na Linčianskej 1.40 hodiny, potom sa prevezieme na Kríček a o 23.20 máme fajront. V lete sa to dá ale čo teraz. A to čo tam sa stojí nie sme v práci. Ale inžinier povedal, že to v európskej únii je normálne, teraz majú SAD Trnava nábor na vodičov autobusu od 1. 1. 2013 / ak bude / tento dátum som myslel. Tak zaiste sem radi pricestujú vodiči EÚ napr. z Rakúska , Nemecka, Beneluxu atď. a otroci zo Slovenska budú musieť ísť na ich uvoľnené miesta. Prajem všetkým zdravým ľuďom na tejto stránke a iných príjemné prežitie vianočných sviatkov a do nového roku všetko najlepšie. Bývalý vodič SAD Trnava. A hlavne na Slovensku sa nepokúšajte získať spravodlivosť, pre seba a druhých.
vážený pán Koco si asi neuvedomuje, že je na Slovensku, a ešte k tomu v Trnave 😃
Ďalšia úprava mhd od 15.12. ("po úpravách od 9.12. sa objednávateľ a firma dohodli ze nebudú zasahovať do CP 2-3 mesiace " ) a hneď ani týždeň neubehol a menia 😃 to len tak z princípu

http://sadtrnava.sk/news.php
Reakcia na: opica #3358:
Zmeny na L5 sa robili:
- na základe podnetov 2-3 tis. obyvateľov sídl. Prednádražia - Botanická ul. a priľahlých ulíc,ktorí nemali spojenie s centrom, žel. a aut. stanicou,priem.zónou na Strojárenskej, nakoľko doplnková L 15 v dostatočnej miere nepokrýva potreby obyv.tejto časti Prednádražia.
Zaujímalo by ma kto tie zmeny navrhoval!! napríklad linka 5.. nedávno sa vybudovala zástavka pri internáte na Bottovej ulici čo bolo dosť pozitívne a v podstate je tam úplne zbytočne kedže táto linka, jediná z Linčianskej týmto smerom, mení trasu a zo študentskej pokračuje neviem kam na koniec sveta.. GRATULUJEM k tejto a všetkým ostatným zmenám, hlavne že cestovné je vyššie pomaly každý mesiac.. pravá ruka nevie čo robí ľavá
L6 - posuny časov o 10 až 20 minút. Ale prečo presne opačným smerom. Roky chodila 6:20, v auguste sa posunula na 6:15 a teraz už 6:05. To kde sme? 6:35, to ledva človek stíha do práce. Čo to vrátiť na 6:20?
Reakcia na: lukas22 #3355:
UKÁŽKA SPOSOBU, AKO EFEKTÍVNE OBOJSMERNE NAPLNIT AUTOBUS PRE PRIEMYSELNÚ ZÓNU.

V hlbokej minulosti viď http://imhd.sk/tt/doc/sk/10029/Historia-MHD-v-Trnave.html
bola aj L18 s efektívne alternatívnou trasou,:

-RÁNO PREVOZ Z KOPÁNKY DO PRIEMYSELNEJ ZÓNY a zároveň z LINČIANSKEJ k STANICI, DO ŠKOL A DO MESTA .
Konkrétne RÁNO 3x z Kopánky cca o 5:30, 6:30 a 7:30 , Nám.SUT - Kukučínova-Špačinská (ČSZM) - Šrobárova-Hospodárska (SNP) - Dohnányho -Tamaškovičova-ČSAD-Priemyselná-Bulharská-Mikovíniho-sídl.Linčianska.
A naspäť šla po trase Sídl. Linčianska - Linčianska I. ( Internát TAZ ) - Zelenečská I. ( ZsVaK ) - Dohnányho - Hospodárska (SNP)- Zelený kríček - Špačinská (CSZM)- Kukučínova - Nám. SUT.

-POOBEDE PREVOZ Z MESTA, ZO ŠKOL, OD STANICE NA LINČIANSKU a Z PRIEMYSELNEJ ZÓNY DO MESTA a NA KOPÁNKU.

Poobede šla z Kopánky, nám. SUT cca 5x protismerne, t.j. Nám.SUT - Kukučínova-Špačinská-Šrobárova-Hospodárska-Dohnányho-Zelenečská (ZsVaK) -Linčianska I. ( Internát TAZ) - sídl. Linčianska - Mikovíniho-Bulharská-Priemyselná (ČSAD) s odchodmi 14:38, 15:38, 16:38 - Tamaškovičova- Dohnányho-Hospodárska-- Zelený kríček - Špačinská - Kukučínova - Nám. SUT.

Vysvetlivky pre mladších: PRIEMYSELNÁ ZÓNA BOLA /aj je/ v oblasti medzi Nitrianskou, Mikovíniho, Bulharskou a Vlárskou ulicou. Podstatné podniky boli : ČSAD, Šmeral, Družba, Agrostav, Rozvoj, Tatrachema, Spoje. Niekde je v zátvorke dobové pomenovanie.

Bývalá "socialistická" L18 ma napadla v súvislosti s "unikátnou" L12 od 9.12.2012.
Posledný spoj L18 zo sídliska Linčianska odchádzal o 17:55 a mal upravenú trasu pre obsluhu Coburgovej (Barčovského-hodiny=TAZ I.) takto: Sídl. Linčianska - Linčianska I. ( Internát TAZ ) - Zelenečská I. ( ZsVaK ) - ul.9.mája - Bratislavská/Coburgova (Barčovského-hodiny=TAZ I.) - Stromová - Hospodárska (SNP)- Zelený kríček - Špačinská (CSZM)- Kukučínova - Nám. SUT.
Spoj L18 nahradzoval spoj vtedajšej L7 vzhľadom na minimálny počet nastupujúcich cestujúcich zo zastávok Coburgova a Stromová.

Zodpovední za MAD Trnava by sa mohli inšpirovať odskúšanou minulosťou a medzi Linčianskou a Zeleným kríčkom použiť spomínanú trasu L18 pre terajšiu novú L12, teda :
Sídl. Linčianska - Linčianska I. - Zelenečská I. - ul.9.mája - Bratislavská/Coburgova - Stromová - žel.stanica - Hospodárska - Zelený kríčok - a na Kamenný mlyn.

Ďaľšie historické zaujímavosti pozri aj na : http://imhd.sk/tt/doc/sk/11511/Historia-Vznik-a-zanik-dopravneho-podniku-v-Trnave.html

jediné pozitívum z celej optimalizácie č. IV 😃 ale tá linka č. 12 je veľký vtip 😃 že z TAZ I. (teraz už Bratislavská - Coburgova) do Kamenáča 😃 keby tak z Linčianskej cez TAZ I. do Kamenáča, nič nepoviem, ale takáto trasa? že čo? 😃 😃 😃 aký máte názor, ostatní? 🙂
Reakcia na: eskalator #3353:
:o bože šak ja som pozeral nové CP a ešte som nadával že ajstak ju nedali naspäť! 😃 mal by som ísť k očnému! ? ?

Dnes ma skoro prekotilo ked pozerám na označníku žel. stanica že L1 ! 😃
Reakcia na: koco #3351:
L1 vrátili aby chodila cez Železničnú stanicu od včera 9.12.2012.
včera 😃 pred chvíľou som tade išiel 😃
Kedy vrátili L1 na Železničnú stanicu? 😮
Reakcia na: 1234 #3348:
Dobrý deň,
vzdialenosť zastávok Strojárenská a Strojárenská, rázc. (kde už chodí napr. aj spomínaná linka 1) je menej ako 400 m. Viem že v zimnom období nič príjemné, ale lepšie ako čakať do 21.30 podľa mňa..

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.