Reakcia na: LEANNA #2907:
Značka LEANNA:Aby ste sa nemuseli sťažovať na vyšších miestach:
- linka 3 odchod z Prednádražia 5:15
- jazdný čas na zastávku Družba = 27 minút (5:43)
- cesta na zastávku do zamestnania 5-10 minút
- príprava v zamestnaní (prezlečenie a pod.) 5-10 minút
- začiatok prac.doby 6:00 (rezerva 7-17 minút)
- ukončenie prac.doby 14:00
- odchod zo zamestnania (prezlečenie a pod.) 5-10 minút
- cesta na zastávku zo zamestnania 5-10 minút
- linka 3 odchod zo zastávky Družba 14:19
Ak sa Vám zdá, že tento časový snímok, je teoretický, oznámte nám prosím zamestnávateľa a my s ním prekonzultujeme niektoré úseky tohto harmonogramu.
Linka 3 bude s najväčšou pravdepodobnosťou vždy zachádzať aj na ŽS. U ostatných liniek bude zachádzanie na ŽS prehodnotné.
Meškanie autobusov, dodržiavanie a úpravy chronometráže sa rieši. Sú tu širšie súvislosti, než vyžadujete vo Vašej sťažnosti.
Ďalšia časť Vašej sťažnosti (cesta do Baumaxu) je mierne povedané chaotická - nie je jasné o akú dobu dňa sa jedná, o aký deň (pracovný/sviatočný) sa jedná, nie je známe aký bol zdroj cesty - po upresnení dostanete uspokojivú odpoveď.
Váš názor na pridanie spojov cez sviatočné dni naráža na porušenie objektivity rozdelenia spojov pre Trnavu z pozície potenciálu cetujúcich:
- v pracovnom dni nastupuje do MAD cca 13.5 tis.cestujúcich
- cez sviatočný deň nastupuje do MAD cca 3.5 tis.cestujúcich
- podiel sviatočný deň/pracovný deň = 26%
--------------------------------------------------------
- pracovnom dni sa vypraví cca 500 spojov
- vo sviatočnom dni sa vypraví cca 300 spojov
- podiel sviatočný deň/pracovný deň = 60%
Je to obrovský nepomer a preto sa uvažuje o zavedení zvláštného režimu prevádzky cez sviatočné dni (menej liniek s dlhšou trasou - v hodinovom takte)
Ak si predstavujete, že mesto má neobmedzené finančné zdroje, tak je to skreslená predstava. MAD je iba jedným z mnohých výdavkov a akékoľvek navýšenie pre MAD musí vyvolať zníženie pre inú oblasť.
Rovnako by som mohol reagovať na Vaše sťažnosti ohľadom "ľudí z Modranky, B.Kostola...", ale to tu už bolo niekoľkokrát spomenuté a vysvetlené.
Nemusel som Vám odpovedať na Vaše sťažnosti, pretože som iba riešiteľ a nemám kompetenciu v zmysle hierarchie mesta Trnava. Ale na oplátku Vám musím opäť zdôrazniť, že všetky zmysluplné sťažnosti, resp. podnety sa riešia a ak sa uzná ich oprávnenosť, tak budú do systému postupne zavedené.
Udiak
810zssk, TeBeCe... nó zatiaľ stačí, kým to mliečniak predýcha...