Reakcia na: Papyr #1924:
"ak pojde obnova takym stylom, ze kompletna obnova flotily raz za dajme tomu 20 rokov, tak v rokoch 2025-2030 sa v mladsich, nez patnastrocnych autobusoch v Trnave neodveziete"- no a? Z marketingového hľadiska je MHD produktom ako celý systém, nie jednotlivý autobus. (Tak rozmýšľajú iba šotouši.) Väčší prínos má inovácia produktu naraz, nie po častiach.
Pre názornosť príklad zo železníc: Ak by Zločinecká spol. (povedzme v roku 2013) vymenila naraz všetky plesnivé vagóny na rýchlikoch za nové (/rekonštruované), tak by mohla ponúkať určitý štandard cestovania s klimatizáciou a 230V zásuvkou. Teraz raz cestuješ v novom vagóne, raz v plesnivom... Síce sa občas potešíš, že práve necestuješ v prostredí ako dobytok na bitúnok, ale inak sú tie nové vagóny takmer zbytočné (putovná výstavka).
ckd22