Môže to byť chyba na webe mapy.cz (mapy.com), keďže oni na hlavné mapové podklady základnej vrstvy nemajú svoje mapové dáta, ale ťahajú open source mapy. Raz som dačo reklamoval cez "nahlásiť chybu" a presne toto mi napísali, že to berú z open source podkladov a treba to opraviť tam.
Takže nečudoval by som sa, keby pôvod toho "R4" bol taký, že nejaký Jožko Mrkvička zapíše blbosť do open source máp a všetci to potom opakujú. Nabudúce tam zakreslím električkovú trať na Čaňu, nech je na mapy.cz trochu srandy.
Prave naopak. Technicky to bude iba R4. Na videach je vidiet aj znacky, kde je len R4 a R2 je zatial iba zeleny stvorec - vynechane miesto. Ked sa postavi usek do Sace bude medzi Olsanmi a Sebastovcami peaz R2 a R4
Presnejšie, ide o úsek R2. R4 je tá časť od Šebastoviec na juh, ktorá je už v prevádzke. Termín otvorenia R2 sa všelijako posúval, na začiatku leta z toho dokonca bolo neurčité "do konca roka", ale nakoniec ho stanovili na 24. 9. Všetko je už takmer hotové a skoro každý, kto dostal pod stromček dron, sa teraz predbieha, aby z toho urobil videá z nadhľadu (dať hľadať "R2 obchvat" na YouTube).
Dnes to bolo na Hlinkovej celkom v poriadku. Ale ak by bol problém, tak takáto možnosť pre obyvateľov Sídliska Ťahanovce nemusela byť zlá voľba. Ak sa však podarí BUS pruh na Prešovskej od 1.10., tak to bude o inom.
Ihnat v korzari bluznil o prestupnej linke na vlak v Tahanovciach pre 100 ludi v spicke. Akurat ze rovnaky pocet ludi za rovnaky cas a mozno aj rychlejsie pohodlne odvezu dva spoje 27cky bez nutnosti dvoch prestupov, vypravovania extra kyvadloveho autobusu, kupovania si extra listka u zssk a cakania na vlak na zastavke bez pristreska.
Pri troche odvahy nič nebráni, aby celý ten úsek medzi mimoúrovňovými križovatkami pri Tescu a pri OC Pri hati bol vyhradený pre verejnú dopravu v oboch pruhoch obojsmerne...
Znamenalo by to síce ešte väčší tlak na Palackého a Nižné Kapustníky, ale to je daň za to, že dlhodobo nebola/nie je vôľa stavať ďalšie cestné prepojenia (hoc nie až tak kapacitné ako existujúce) naprieč Hornádom.
Rozmýšľal som nad mostom Hlinkova a dospel som k záveru, že najlepším riešením je vytvoriť 3. pruh, pričom tento pruh navyše (pravý do centra) by slúžil výlučne ako BUS pruh. V rannej špičke by bus pruh platil od Kalinovskej až po zastávku Pri hati. THC linky by sa do ňho zapájali od Magnezitárskej (teda šli by cez dedinu). Tým pádom by sa ten 3. pruh staticky "odľahčil" od kolón a zároveň by cestujúci MHD paradoxne vďaka krízovej situácii konečne trochu pocítili výhody preferencie MHD aj v KE... Nuž ale som zvedavý, s čím reálne vyrukujú naši dopravní inžinieri.
Samozrejme, toto riešenie má svoje muchy. Len ja by som už rád v Košiciach videl princíp nosných liniek s poriadnym intervalom a tie doplnkové osekané.
Plus tá 72 mi "žere nervy". 90% trasy rovnakej ako 71.
Ok, presvedčili ste ma, ale aj tak by som ten vložený neťahal už na Heringeš. Ešte k príspevku nižšie ale musím dodať, že náhodou, zo Zelenej stráne (od bytoviek) vedie vcelku regulérny chodník k Brestovej ulici v KNV, aj keď dookola, ale je... no a tiež vyšliapaný okolo augustiniánov pokračujúc Herlianskou k Lingovu. Kdesi som ale čítal, že augustiniáni by sa radi cestne napojili na kruháč Zelená stráň, tak možno bude raz aj chodník k Lingovu, keď už majú pápeža svojho...
Obehovo by to nevyšlo.
Pri posune o 20 minút neskôr by sa automaticky posunul odchod aj od NO, takže späť na Exnárovu by prišiel o 21:04.
Lenže ďalší odchod je o 21:01.
Tým pádom by sa musela celá L35 večer preskladať nanovo.
Bral by som to, keby ten vložený spoj 35 išiel rovno do mesta, už bez zachádzky na Heringeš. Pokiaľ má mať primárne inú, špecifickú funkciu. No keďže 20 minút pred ním ide riadny spoj, mohol sa ten posunúť o 20 minút neskôr a nebolo by treba vkladať ďalší... to by hádam nikoho nezabilo a aj obehovo by to tuším vyšlo.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Yogi616