Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: tbus #87014:
Dnes to bolo na Hlinkovej celkom v poriadku. Ale ak by bol problém, tak takáto možnosť pre obyvateľov Sídliska Ťahanovce nemusela byť zlá voľba. Ak sa však podarí BUS pruh na Prešovskej od 1.10., tak to bude o inom.
O mesiac otvoria R4. Potom bude pouzitelny aj most VSS. Som zvedavy o kolko tam klesne doprava.
Reakcia na: 5 #87008:
Ihnat v korzari bluznil o prestupnej linke na vlak v Tahanovciach pre 100 ludi v spicke. Akurat ze rovnaky pocet ludi za rovnaky cas a mozno aj rychlejsie pohodlne odvezu dva spoje 27cky bez nutnosti dvoch prestupov, vypravovania extra kyvadloveho autobusu, kupovania si extra listka u zssk a cakania na vlak na zastavke bez pristreska.
Reakcia na: BusakErik #87012:
pretože je v rekonštrukcii? 😐
Reakcia na: Yogi616 #87011:
toto uvahy niesu preco bol most zuzeny?
Reakcia na: BusakErik #87009:
to čo sú toto za úvahy? 😂
Reakcia na: 5 #87008:
Pri troche odvahy nič nebráni, aby celý ten úsek medzi mimoúrovňovými križovatkami pri Tescu a pri OC Pri hati bol vyhradený pre verejnú dopravu v oboch pruhoch obojsmerne...😎

Znamenalo by to síce ešte väčší tlak na Palackého a Nižné Kapustníky, ale to je daň za to, že dlhodobo nebola/nie je vôľa stavať ďalšie cestné prepojenia (hoc nie až tak kapacitné ako existujúce) naprieč Hornádom.
Reakcia na: 5 #87008:
keby tam bol treti pruh most by sa pravdepodobne zrutil
Rozmýšľal som nad mostom Hlinkova a dospel som k záveru, že najlepším riešením je vytvoriť 3. pruh, pričom tento pruh navyše (pravý do centra) by slúžil výlučne ako BUS pruh. V rannej špičke by bus pruh platil od Kalinovskej až po zastávku Pri hati. THC linky by sa do ňho zapájali od Magnezitárskej (teda šli by cez dedinu). Tým pádom by sa ten 3. pruh staticky "odľahčil" od kolón a zároveň by cestujúci MHD paradoxne vďaka krízovej situácii konečne trochu pocítili výhody preferencie MHD aj v KE... Nuž ale som zvedavý, s čím reálne vyrukujú naši dopravní inžinieri.
Reakcia na: Drew5 #86995:
Hej, vložia zachádzku na stanicu a je to.
Reakcia na: Yogi616 #87005:
Nazývať hocičo s intervalom nad desať minút v špičke nosnou linkou je divné. 😃
Reakcia na: 5 #87000:
Samozrejme, toto riešenie má svoje muchy. Len ja by som už rád v Košiciach videl princíp nosných liniek s poriadnym intervalom a tie doplnkové osekané. 😀
Plus tá 72 mi "žere nervy". 90% trasy rovnakej ako 71.
Reakcia na: _Martin_ #87003:
Ok, presvedčili ste ma, ale aj tak by som ten vložený neťahal už na Heringeš. Ešte k príspevku nižšie ale musím dodať, že náhodou, zo Zelenej stráne (od bytoviek) vedie vcelku regulérny chodník k Brestovej ulici v KNV, aj keď dookola, ale je... no a tiež vyšliapaný okolo augustiniánov pokračujúc Herlianskou k Lingovu. Kdesi som ale čítal, že augustiniáni by sa radi cestne napojili na kruháč Zelená stráň, tak možno bude raz aj chodník k Lingovu, keď už majú pápeža svojho...
Reakcia na: 5 #87002:
Obehovo by to nevyšlo.
Pri posune o 20 minút neskôr by sa automaticky posunul odchod aj od NO, takže späť na Exnárovu by prišiel o 21:04.
Lenže ďalší odchod je o 21:01.
Tým pádom by sa musela celá L35 večer preskladať nanovo.
Reakcia na: Yogi616 #86999:
Bral by som to, keby ten vložený spoj 35 išiel rovno do mesta, už bez zachádzky na Heringeš. Pokiaľ má mať primárne inú, špecifickú funkciu. No keďže 20 minút pred ním ide riadny spoj, mohol sa ten posunúť o 20 minút neskôr a nebolo by treba vkladať ďalší... to by hádam nikoho nezabilo a aj obehovo by to tuším vyšlo.
Reakcia na: 5 #87000:
vedel by som si predstaviť okružnu 71 cez cele KVP.. kedysi v ramci vyluky ked sa robila cesta a obratisko na Klaštore tak jazdila: Poliklinika KVP, Miu KVP, Huskova, KVP Klaštor, Janigova, Klimkovičova, Moskovská, Cottbuská a dalej smer centrum.
Reakcia na: Yogi616 #86994:
Určite by bolo zbytočné, aby všetky spoje L36 chodili na Mašu (celodenné vozenie vzduchu klbákom).
A väčší problém by nastal po zrušení L72 stratou priameho spojenia Moskovská - NO. Je to len 1 zastávka, ale veľmi využívaná. Najmä teda obyvatelia Dénešovej, Drabovej, Wurmovej a Klimkovičovej by asi boli právom rozčarovaní...
Reakcia na: 5 #86996:
Večerný vložený spoj na linke 35 od Zelenej stráne má zmysel.
Po skončení pracovnej doby v obchodnom centre chýbalo spojenie pre zamestnancov dole do mesta (a vzhľadom na absentujúci chodník a akékoľvek spojenie pešo aspoň na Furču), tak autobus, ktorý by šiel inak z KNV do garáže prázdny, vykoná tento skrátený spoj.
Ak by to tu fungovalo ako v iných mestách, že autobusy smerujúce do garáže automaticky berú cestujúcich, tak by to možno ešte menej bilo do očí.
Reakcia na: Yogi616 #86994:
No toto čo pišeš nie je zle to by som si vedel predstaviť.
Reakcia na: myslavcan #86991:
Ďakujem, toto je podľa mňa cenný príspevok, že za "nesystematickosťou" z pohľadu cestujúceho sú častokrát technologické a prevádzkové dôvody na strane dopravcu. Samozrejme, tie sú svojím spôsobom tiež dôležité, lebo pridať na linku obeh v dôsledku nárastu dĺžky nie je len tak. Môže to znamenať aj potrebu pridania novej pracovnej sily a aj validovanie pridanej kilometráže oproti objednávke dopravných výkonov. A tak, predĺženie iba niektorých spojov môže byť práve výsledkom kompromisu, hoci verejnosti sa to môže vidieť primálo, alebo niekedy priveľa.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.