Inak, včera som mal šťastie na veľmi zaujímavého vodiča električky na linke č. 9 (súpravu pre istotu neprezradím). Súpravu nádherne preháňal. Čo vám budem hovoriť, Ikarus by vystúpil už na prvej možnej zastávke
Krásne to bolo napríklad keď sa za Kinom Družba rozhodol stihnúť signál voľno a až magistrát šiel doslova naplno - takú rýchlosť som až do včerajšieho dňa zažil len na rýchlodráhe. Pre mňa osobne bol zlatým klincom prejazd cez kruhový objazd na Moldavskej. Po pribrzdení na konci Triedy SNP a zistení, že cesta je voľná (na počudovanie, keďže to okolo obeda), našľapol na jazdu a nepustil ju až po VŠA. Áno všetkými tými rozjazdovými a zjazovými výhybkami a krížmi v kruhovom objazde sme prešli s plne našľapnutou jazdou - električka len rachotila a doslova skákala na všetkých tých kríženiach, z kruháku sme doslova vyleteli. Perfektné, mám zážitok


Sarko
Tak ten hlúpy vodič má šťastie, že som na Tvojom mieste nebol ja, pretože pre zmenu by som mu urobil takú prednášku, že by onemel.
Treba argumentovať, že trolejbus (a vozidlá MHD všeobecne) sú majetkom mesta a teda verejný majetok, ktorý má každý občan právo kontrolovať (či už vyžiadanie si materiálov hospodárenia alebo trebárs takého fotografovania).
Jediné, na čo môže vodič namietať je, ak nesúhlasí, aby bol fotografovaný. Tu treba opäť použiť silné argumenty, od skla je odraz a nie je ho vôbec vidieť, pri veľkosti šírky vozidla na fotografii úplne zaniká, v kabíne vodiča je prítmie a vidieť len siluetu vodiča, nie je to kontrola vodiča a pod.
Ak mám dobrú náladu alebo je vodič obzvlášť nechápavý (raz odo mňa jeden na električke pýtal povolenie federálneho ministerstva dopravy, a to sa písal rok 1999, keď FMD v tom čase neexistovalo už 6 rokov...), tak sa osopím, že je to kontrola defektoskopiou a že mám vážne podozrenie, že sa vizidlo čochvíľa rozpadne alebo jeden mladý muskulatúrny vodič s vyholenou hlavou z trolejbusu ev.č. 1001 na mňa cez okno stále vulgárne vykrikuje, čo ho fotím, tak ja mu na to, že robím námatkový casting pre modelov