Ikarus vám odkazuje, že už zbežne videl nové Solarisy U15 vo vozovni na Hornádskej. Je ich šesť kusov, okrem nich prišiel aj jeden SU12 (čiže dodávka presne podľa predpokladov), ale ten je zatiaľ odstavený v trolejbusovej dielni, takže ho nie je vidieť. Pätnástky údajne nemajú uzavreté kabínky - podobne ako prvé série. Nádrž je pri SU15 naďalej na pôvodnom mieste. Zároveň vás prosí, aby ste všetky tieto info brali ako neoverené, možno sú niektoré veci trochu inak.
Takže k vozidlovému parku môžeme pripísať 6 ks SU15 ev.č. 3521 - 3526 a 1 ks SU12. Som zvedavý, aké číslo dostane. Ja osobne tipujem 5601.
Takže k vozidlovému parku môžeme pripísať 6 ks SU15 ev.č. 3521 - 3526 a 1 ks SU12. Som zvedavý, aké číslo dostane. Ja osobne tipujem 5601.
Vladimír
Opravte ma, ak sa mýlim, ale nie je to práve dnes
10 ROKOV ODO DŇA, KEDY SA MALI MOŽNOSŤ KOŠICKÍ CESTUJÚCI PO PRVÝ RAZ PREVIEZŤ TROLEJBUSOM?
Ja myslím, že áno. Len pripomeňme, že sa premávalo na jedinej linke - č. 70 na trase Dom kultúry VSŽ - Lingov. V čase špičky linka premávala v 5 min. intervale, v čase sedla v dvojnásobnom intervale. Podnik mal k dispozícii 15 trolejbusov Škoda 15 Tr. 27. september 1993 je jedným z najvýznamnejších dní pre košickú MHD.