Kedze som sa testovania zucastnil aj ja so Sarkom spolu tak napisem i ja nieco (ale nie vsetko ;)/. Na 517 bolo hlasenie trvalo "Rovnikova", na 521 - neviem, nastupil som na Krajskom urade, kde sa mi ozval "gong" a pristi zastavka nasledovana tichom. V nizkopodlaznom clanu 517 su same zaujimavosti. Vyklapacie sedadla su robene zaujimavo, ze pri beznej prehliadke som zistil, ze skrutka sa zadiera do sedadla co ma za nasledok to, ze sedadlo po odklopeni zviera uhol vacsi ako 90 stupnov, co moze pre ludi s vacsim zadkom sposobit to, ze sa z neho zosmyknu - nesedi sa na nom dobre. (Je prehnute viac ako sa patri).
Sarko
V oboch vozidlách prvý krát do služby symbolicky nasadli vodiči, ktorí ich mali pred rekonštrukciou pridelené, na #517 to bol Pali Moroz a na #521 Vlado Lazor, oblečení v slušivých modrých košeliach s kravatami. Obaja predtým so svojimi vozidlami brázdili väčšinou železiarenské linky. Aj keď sa zistilo, že na nich nefunguje akustické hlásenie zastávok, Pali sa s humorom pokúsil o hlásenie cez mikrofón. Hlásenie bolo počuť aj cez 6 vonkajších hlásičov, takže to bolo celkom zaujímavé. Vlado ma zasa dojal svojou ohľaduplnosťou a presnosťou. Vyžiadal si dielňu pre dodatočné nastavenie zrkadla a do poslednej chvíle sme sa pokúšali spojazdniť akustické hlásenie. Stále sa nám však ozýval len gong a česká hláška "příští zastávka..."