Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #3909:

Podľa môjho názoru nepomôže ani osadenie dvojramenných výložníkov, pretože trať síce vedie súbežne s komunikáciou, ale nachádza sa od nej 20 až 30 m a popri ceste je navyše hustá aleja topoľov, cez ktoré svetlo prejde maximálne tak, ako je to dnes. Tu pomôže len vybudovanie úplne nového a samostatného osvetlenia. Súčasné osvetlenie komunikáciu ani osvetľovať nemalo, v minulosti to totiž bola obyčajná výpadovka na Slanec, no dnes sa tu nachádzajú semafory, čerpacie stanice a pár obchodov.
Reakcia na: Vladimír #3908:
No a to by miesto otáčania výložníkov nemohli dať dvojramenné a svietiť na cestu aj na trať? No nič to, hlavne že majú kanál na námestí:-). Myslím, že košičania by mali Rudka kameňovať, oni ho miesto toho obdivujú...
Košický Večer:
Rozsvieti sa konečne roky tmou zahalená Slanecká cesta?
http://www.kosickyvecer.sk/index.php?command=viewarticle&id=24003
JCX 10 JAZERO
JCX 7 LOKY
JCX 8 STANICA
JCX 14 USS
JCX 30 VÝPRAVCA
Takže na linkách 7 a 9 už #517 a 521 vzbudzujú veľkú pozornosť. Väčšina ľudí si myslí,že ide o nové električky, čo robí nielen odlišný náter, ktorý im dotvára svojský dizajn, ale aj pekne urobená rekonštrukcia. Viezol som sa s nimi len pár minút a už som podchytil množstvo postrehov, ktoré tu nahodím neskôr.
Reakcia na: eMareq #3899:
Nežartuj... úplne postačí, ak to potiahne po Lackovu. Myslím, že tak to aj bolo myslené...
Reakcia na: Sarko #3893:
Kedy uz na Slovensku skonci takyto absurdistan? Este za cias jednej zeleznice si ZSR objednala nove tatranske elektricky. Az pri skusobnych jazdach sa zistilo, ze nevyhovuje prechodovemu profilu a tak sa posuvali hrany nastupist, predlzovali tyce samovratov, vyrovnavali obluky...
Teraz mame modernizovanu KT8, na ktorej sa menil len stredny clanok a uz nevyhovuje prech. prierezu.A pritom 99 % elektriciek DPMK sa do tohto prechod. prierezu zmesti. Ak nieco rekonstruujem, tak si aj urcim nejake parametre, aby som po rekonstrukcii nemal dalsie naklady na prevadzku. Nerozumiem tomu...Alebo si na slovensku kazdy najskor kupuje nabytok do bytu a az potom si k nabytku upravuje vysku a dlzku izby, vysekava diery pre okna a dvere?
Reakcia na: Sarko #3881:
Mohli by vystavit aj riaditela, to je tiez historicky exemplar
Reakcia na: Diggi a Nin #3900:
Tak a je to na webe
Reakcia na: KVKV #3896:
VPMK ? Kocurkovo alebo Len aby sme v hanbe nezostali. ?
KT8D5 ev.c.517 stalo do rana na stanici a vo vleku bol Albatros. Navrat do vozovne okolo 11.00 hod. Aky to malo zmysel, neviem. Foto by mal zajtra zverejnit BM.
Reakcia na: Furčan #3898:
Ten nocak by mohol byt pokracujuca 103ka, ktora by sa tocila pri kulturnom dome v Krasnej.
KVKV: No áno, mali na to pol roka, tiež tomu nerozumiem...
Je úchvatné , že dp prišiel na problem s profilom až deň pred zahájením prevádzky. ....vlastne skor typické než úchvatné.
Reakcia na: Sarko #3893:
Pozeram DP realizuje buracie prace, kto by to tusil, ze kvoli NP elinam sa aj ostrovceky budu upravovat. Pojdem a omrknem co urobili 😉
KVKV: Áno, NP časť má 350 mm nad TK a presahuje na minimálne siedmich miestach.

Papyr: 85,5 km je obojsmerne a je to myslím viac, ako v BA.
Takže na konečnej Štadión Lokomotívy sa ukrajovalo zo začiatku výstupnej zastávky (cca 5 m, je tu provizórny zastávkový stojan, z posledných dverí dverí sa vystupuje už mimo zastávku..), ďalej sa ukrojilo zo začiatku a konca nástupnej zastávky a v obratisku na vonkajšej koľaji vedľa vyhýbky na vratnú koľaj. Na Štadióne TU sa na to hádam mrkne eMareq a cez Nám. osloboditeľov prefrčím o chvíľu.
Reakcia na: Sarko #3891:

To znížená stredná časť KT...N2 presahuje cez profil ?
Od 15:17 je kvôli strhnutej troleji výluka Nad Jazerom, je vidieť samé manipulačné jazdy a presuny. Naviac je vonku školské vozidlo #100 s dvoma blondínkami, ktoré sú v električke zjavne prvýkrát 🙂 Paradoxne je toto vozidlo už zapísané ako technická pamiatka. Ďalšou zaujímavosťou je rozbíjanie obrubníkov a ukrojovanie zo zastávok, kadiaľ neprejde KT8D5.RN2. Na zastávky sa z tohto dôvodu dávajú náhradné zastávkové stojany.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.