Reakcia na: Dopravák #370:
Aby som to ujasnil. Fotky 4303 ukazuju stav ako vyzeral autobus v neakom obdoby. To ze ten autobus beha plne dobre viem. Vzdy treba sledovat datum.ALL > vcera som sa vratil z Varsavy a mozem povedat ze som ostal milo prekvapeny. Mesto vecsie ako Praha nosnou dopravou su elekticky 37 liniek, metro 1 linka a autobusy 194 liniek.
Intervali: elektricky v rozmedzi 3-5min v spicke
5-15 min mimo spicku
10-20min volne dni
Autobusova 10 - 20 min spicka
15-20 min mimo spicky
15-20 min volne dni
METRO - 3 min v spicke
4-5 mimo spicky
6-8 volne dni
Vozove parky: elektricky ALSTOM asi 35% nizkopodlazne velka cast elektriciek je podobna T6 kam a T5C5 ale dokonca T1.
Autobus: Velka cast- MAN klbovy a solo
- Solaris 15, 12, 10
- Ikarus 280.08 , 435, 412, 417, 260
Jelcz solo a klbove vsetky co som videl nizkopodlazne
Vozovy autobus. park je z asi na 85% nizkopodlazny.
METRO- supravy Alstom a klasicke stare ruske ako v Prahe a Moscve.
Ceny listkov velmi podobne ako v Bratislave. System casovych listkov.
Pouzivaju sa transparenty BUSE a Mielec.Dokonca su kombinovane. Vnutorny Mielec vonkajsi BUSE, palubne pocitace jednoznacne BUSE 100 a 200 ale i Mielec SRG 3000, zalezi od vozovne.
Co sa tyka este dlzky liniek tak sa polkolo pohybuje v intervale asi 30 - 90 min.
Odporucam pozriet ale davajte si sakramensky pozor kde fotite nie vsade vam to totiz dovolia.
Diggi
J > pokial viem tak Ikarusy su automaty a az teraz v posledbnej dobe sa vysklytlo najviac problemov, len co ja si pamatam.
> poziar 4311
> 4 mesiace odstaveny a takmer rozobraty 4303
> porucha motora na 4305 asi mesiac odstaveny
> a dalsia porucha na 4309 odstaveny cca 3 tyzdne