Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Nodes #395:

Ja len tolko, ze moj nazor je taky, ze my dopravari si tie informacie vieme overit a ostatni bezni ludia sa s MHD hlbsie nezaoberaju. Zaujimaju ich hlavne zmeny cien a linkoveho vedenia. Ostatnym odbornejsim informaciam nerozumeju a nezaujimaju ich.
Reakcia na: Ikarus #396:

Treba hladat, info na nete su 😉.

Linka c. 52 dnes normalne premava! Zastavkove CP su platne az od zajtra. Takisto zastavka pred Slovenskou poistovnou je zrusena az od zajtra. Linky c. 38 a 56 pritom budu zastavovat na Nam. osloboditelov na 2. stanovisti, stanovistia predsa pocitame v smere jazdy.

Inak linka c. 52 zrusena nie je. Je iba precislovana, a to je rozdiel. Linka c. 25 od cca 19:00 bude koncit v Polove a nebude nepokracovat do Sace.
Vidim, ze to tu este nikto nenapisal, ale vazeni oddnes je zrusena linka c. 52, premava nova linka cislo 38. Pozmenene by mali byt aj CP l. c. 25.
Zastavka na Sturovej ulici pred Slovenskou poistovnou (Allianz) je zrusena. (Najdete tu len oznacnik bez CP a ciel liniek) Linky c. 52 a 56 zastavuju na Nam. osloboditelov na prvom stanovisti (kde o. i. aj l. c. 16, 22, 23, 30...)

Som zvedavy na zaciatok skolskeho roka, a to jednak na ten chaos studentov a na to, ako sa nezmestia na zastavku. BUDE SRANDA!
SARKO: Snad my, ktori mame taku moznost, si tie odborne info mozeme overovat z prvej ruky. ale bezny clovek, vyuzivajuci MHD a nemajuci kontakty v podniku, to moze asi dost tazko.
Navrhujem ukoncit diskusiu na temu clanku v novinach.
Reakcia na: J #393:

Ja som sa jednoznačne postavil na stranu DPMK. P. Maliarová dementovala sporný odstavec bez toho, aby som sa na konkrétny odstavec pýtal. Dokonca dokázala jednoznačne ozrejmiť, ako k uvedenej dezinformácii došlo. A napokon, z časových dôvodov nie je možné, aby DPMK ešte pred zverejnením uvedené články autorizoval, a to aj napriek tomu, že k rôznym dezinformáciam dochádza pomerne často. Dôvodom je najčastejšie neznalosť problematicky daného novinára.

Na druhej strane, redaktorka Košického večera, p. Linhardová po dlšej debate pripustila, že uvedený odstavec nie je jednoznačne formulovaný i keď argumentovala, že napísala len to, čo jej bolo povedané. Súhlasila aj s mojími argumentami, ako by mal byť správne sporný odstavec myslený.

Na základe uvedených skutočností považujem konkrétny prípad za jasný a myslím si, že ponaučenie plynie len jedno - média brať s dostatočnou rezervou a odbornú stránku veci si dodatočne overovať z prvej ruky.
sarko: no čo ktomu dodať? Teraz komu veriť?

Buď je chyba na strane novinárky, ktorá si ako správny košičan (nič v zlom) neodpustí zhodiť Bratislavu, alebo DPMK ktorý podáva dezinformácie.
Radšej by som prijal to druhé, lebo vtedy by sa to dalo označiť za vytváranie mena spoločnosti a robenia toho, čo som si myslel, že dokáže len Novotný. A to urobiť z HOVNA skvelú pomazánku.
Vyjadrenie DPMK ad http://www.kosickyvecer.sk/index.php?command=viewarticle&id=14656 :

Podarilo sa mi osobne stretnúť s p. JUDr. Janou Maliarovou, ktorá je vedúcou odboru dopravného marketingu DPMK, a.s. a uviedla veci na pravú mieru.

V prípade sporného odstavca sa malo pôvodne jednať o porovnanie cien medzi jednotlivými DP na Slovensku. Redaktorke bolo správne vysvetlené, že ceny sa kvôli rôznym ohľadom a rôznych tarifných systémov porovnávať nedajú. Výsledkom je uvedený odstavec, kde sú informácie VYTRHNUTÉ Z KONTEXTU. Dr. Maliarová s určitosťou vyvracia tvrdenie, že by v Žiline alebo v Prešove mali menšie možnosti, ktoré nevyslovila. Naopak potvrdila, že žilinská a prešovská MHD sú na vysokej úrovni a preto by si tento fakt nedovolila znevažovať. Ako dôkaz, že média nemožno brať doslovne, vybrala niekoľko čerstvých článkov s dopravnou tématikou a poukázala na viac či menej vážne chyby v nich. Dohodli sme sa, že v budúcnosti v prípade sporných výrokoch v médiách, to budeme vzájomne konzultovať.
Vyjadrenie redaktorky ad http://www.kosickyvecer.sk/index.php?command=viewarticle&id=14656 :

Pani redaktorka bola velmi mila a potvrdila, ze si sama nic nevymyslela 🙂.

V pripade uvedeneho clanku boli pouzite dva zdroje - dopravny riaditel Bc. Stefan Dutko a menezment s mediami Dr. Maliarova. Sporny odstavec pochadza od Dr. Maliarovej.

Prebrali sme aj sporny posledny odstavec a zhodli sme sa na tom, ze hoci su elektricky najdrahsie na prevadzku, vyrovnava to vsak podstatne vyssia kapacitnost oproti ostatnym trakciam. Dohodli sme sa, ze prva veta hovori vylucne o POROVNATELNOSTI TRAKCII, bez ohladu napr. na kvalitu linkoveho vedenia, ci hustoty intervalov. Naopak, suhlasila s nazorom, ak su v meste bez elektriciek hustejsie intervaly, tak oproti mestu, kde su intervaly v elektrickovej doprave redsie, je MHD kvalitnejsia a neda sa porovnavat.

Dnes musim odniest nejake dokumenty na Bardejovsku, takze sa poinformujem aj v DPMK.
Reakcia na: Nodes #380:
Mesto ma vyse 2 000 000 obyvatelov, takze podla mna to je take idealne.



Sarko > na stanovisko redaktorky sa plne tesim.
S redaktorkou Linhardovou z Kosickeho vecera budem zajtra rozpravat, tak vam budem tlmocit jej stanovisko. Robit nejake unahlene uzavery je teraz predcasne.
Reakcia na: balky #387:
Ako hovorím - ak jej také niečo povedali na DPMK, tak mi to vyráža dych...
Pani redaktorka pise len to, co jej fundovani odbornici povedia. A ked oni su tupci, ona za to nemoze, nemaju to napisane na cele. Ale ak jej velmi chces nieco napisat, mam jej mail.
Reakcia na: J #385:
Nevzrušuj sa! 🙂 Ja som sa už rozčúlil v inom fóre a dnes na adresu tohto článku môžem povedať len toľko, že ma až desí, aké hlúposti sú schopní novinári naservírovať čitateľom. Len dúfam, že jej to nikto nepovedal na DPMK, lebo to by bolo ešte horšie.
http://www.kosickyvecer.sk/index.php?command=viewarticle&id=14656

To čo je. Doprava je s Bratislavou porovnatelná? No ak by mi bus chodil každú pol hodinu a oni by to chceli ešte preriediť, tak im otrieskam o hlavu, všetko čo chytim do rúk.

Eliny najdrahšie na prevádzku? Možno na vlakokilometer, ale na počet prepravených osôb určite nie. Turbo to aj počítal a elina vyšla takmer o polovicu lacnejšie.

A to, že DP nemá elinu znižuje jeho možnosti. Načo by Prešovu bola elina a pritom je to najlešpí DP v SR.

Keby sa pani Alžbete LINHARDOVEJ dal poslať mail (nikde ho nemá uvedený) tak jej niečo nepekné napíšem.
Reakcia na: PvvS #381:


O tom si dovolim pochybovat. Pokial viem, tak v plane DPMK sa nic taketo nenachadza. Pri sucasnej financnej situacii mozeme byt radi, ze budeme mat aspon 2 NP KT8D5N.
Reakcia na: Diggi #348:

K mojim prispevkom ste mali moznost reagovat v priebehu hadky a nie teraz, ked je uz "po funuse". V prispevkoch som sa uz vyjadril a viac sa k tomu nemienim vraciat.
Co je pravdy na tom že by KE měly letos/začátkem příštího roku dostat soupravu T3REV + NP vlek ? prej by to měla bejt nějaká reko ?
BM: Takze minimalne system el. dopravy nam moze byt vzor. Len sa mi vidi kus vysoky pocet liniek a to aj autobusov. Ale nebol som tam,takze nepoznam miestne pomery.
Reakcia na: BM #378:
vecsie -> vacsie

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.