Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Sarko #3881:
Mohli by vystavit aj riaditela, to je tiez historicky exemplar
Reakcia na: Diggi a Nin #3900:
Tak a je to na webe
Reakcia na: KVKV #3896:
VPMK ? Kocurkovo alebo Len aby sme v hanbe nezostali. ?
KT8D5 ev.c.517 stalo do rana na stanici a vo vleku bol Albatros. Navrat do vozovne okolo 11.00 hod. Aky to malo zmysel, neviem. Foto by mal zajtra zverejnit BM.
Reakcia na: Furčan #3898:
Ten nocak by mohol byt pokracujuca 103ka, ktora by sa tocila pri kulturnom dome v Krasnej.
KVKV: No áno, mali na to pol roka, tiež tomu nerozumiem...
Je úchvatné , že dp prišiel na problem s profilom až deň pred zahájením prevádzky. ....vlastne skor typické než úchvatné.
Reakcia na: Sarko #3893:
Pozeram DP realizuje buracie prace, kto by to tusil, ze kvoli NP elinam sa aj ostrovceky budu upravovat. Pojdem a omrknem co urobili 😉
KVKV: Áno, NP časť má 350 mm nad TK a presahuje na minimálne siedmich miestach.

Papyr: 85,5 km je obojsmerne a je to myslím viac, ako v BA.
Takže na konečnej Štadión Lokomotívy sa ukrajovalo zo začiatku výstupnej zastávky (cca 5 m, je tu provizórny zastávkový stojan, z posledných dverí dverí sa vystupuje už mimo zastávku..), ďalej sa ukrojilo zo začiatku a konca nástupnej zastávky a v obratisku na vonkajšej koľaji vedľa vyhýbky na vratnú koľaj. Na Štadióne TU sa na to hádam mrkne eMareq a cez Nám. osloboditeľov prefrčím o chvíľu.
Reakcia na: Sarko #3891:

To znížená stredná časť KT...N2 presahuje cez profil ?
Od 15:17 je kvôli strhnutej troleji výluka Nad Jazerom, je vidieť samé manipulačné jazdy a presuny. Naviac je vonku školské vozidlo #100 s dvoma blondínkami, ktoré sú v električke zjavne prvýkrát 🙂 Paradoxne je toto vozidlo už zapísané ako technická pamiatka. Ďalšou zaujímavosťou je rozbíjanie obrubníkov a ukrojovanie zo zastávok, kadiaľ neprejde KT8D5.RN2. Na zastávky sa z tohto dôvodu dávajú náhradné zastávkové stojany.
Reakcia na: KVKV #3889:
Dni otvorenych dveri v DP su ako na E prevadzke tak aj A + T prevadzke.
Nenapadlo ešte niekoho urobiť deń otvorených dverí v dp a tam pred halou vytaviť chronologicky všetky hist aj používané typy ? 1(nák),10,104,T1,T2,T3(100, starý náter,nový náter,T3MOD,.....)KT -varianty,T6. Prípadne menšia redukcia počtu, aby sa to vošlo na kolaje pred halou.
U autobusov by to bolo tiež zaujímavé.
Vystavovať modernizované vozy po niekolko rokov po sebe , to je zrejme podla hesla /ľuďom to stačí, aj tak nič nepoznajú...../ , ale za čas budeme mať zrejme ďalšiu raritu - dsiate výročie modernizácie....
nemá to chybu
Reakcia na: Sarko #3881:
Som zvedavy ci T1 vydrzi, ked bolo 90 rokov elektriciek tak kratko poobede uz bola na poruche 😉
Reakcia na: Nodes #3878:
Nuz, to ma len tak napadlo 😉 I ja ju beriem ako stalicu, ale pre turistov, ktori nemali to stastie a nevideli taketo nieco 😉 🙂
Meniarne:A,B,C,D,E,F,G,K - takže 8 električkových a dva trolejbusové (tbusy používajú inú trakčnú sústavu a napatie)

Ináč čo sa týka hist.jázd ,tak mi chýba "10" ,104 už je totálny šrot, to ju fakt chcú zrušiť (!) ?;
- velmi mi vadili napr minulý rok tie hnusné zalaminované cedule na T1,2 to nemože nejaký nadšenec alebo niekto v dielni zhotoviť plechové tabulky zodpovedajúce histórii ? Alebo tam nedať radšej nič.
- na koňke zaujme to igelitové vreco s hnojom zavesené na jednom čele.
Reakcia na: Sarko #3882:
85 km merane jednokolajne? A kolko mate meniarni, ked uz sme pri tom? Celkom by ma to aj zaujimalo...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.