Premiéra L50 po novej trase prebehla úspešne, prvé spoje:
(22:55) ŽS-Hur-Aup-VL-SO-Polícia-HA #28 (predtým posledné spoje L26 z Kamennej na ŽS a odtiaľ L30 do Vrania)
(23:12) HA-Polícia-SO-VL-ŽS #159 (predým posledný spoj do Žilinskej Lehoty)
(23:39) Aup-VL-SO-Polícia-HA #28 (23:28+ presun HA->Aupark naprázdno)
- ostatné spoje do rána samozrejme tiež rovnaký voz
Po vzore L4/14 by som ale rozdelil túto pridlhú linku na dve.
Vďaka tomu by tri spoje od ŽS a Hurbanovej (ako L51 - keďže medzi VL a Závodskou kopíruje L1)
nemuseli vynechávať zastávku Polícia cez ktorú prechádzajú bez zastavenia a tiež spoj 23:39 začínajúci od Auparku by mohol začínať už pri Polícii 23:38.
https://www.mybus.dpmz.sk
- stále nie je aktualizácia pre novú trasu L50, elektronický panel našťastie zobrazuje správne odchody zo zastávok (samozrejme).
(22:55) ŽS-Hur-Aup-VL-SO-Polícia-HA #28 (predtým posledné spoje L26 z Kamennej na ŽS a odtiaľ L30 do Vrania)
(23:12) HA-Polícia-SO-VL-ŽS #159 (predým posledný spoj do Žilinskej Lehoty)
(23:39) Aup-VL-SO-Polícia-HA #28 (23:28+ presun HA->Aupark naprázdno)
- ostatné spoje do rána samozrejme tiež rovnaký voz
Po vzore L4/14 by som ale rozdelil túto pridlhú linku na dve.
Vďaka tomu by tri spoje od ŽS a Hurbanovej (ako L51 - keďže medzi VL a Závodskou kopíruje L1)
nemuseli vynechávať zastávku Polícia cez ktorú prechádzajú bez zastavenia a tiež spoj 23:39 začínajúci od Auparku by mohol začínať už pri Polícii 23:38.
https://www.mybus.dpmz.sk
- stále nie je aktualizácia pre novú trasu L50, elektronický panel našťastie zobrazuje správne odchody zo zastávok (samozrejme).
Viko
Praha - celý nápad na parciály vznikol vtedy, keď sa im orosilo čelo z potrebného počtu izolovaných krížení s električkovými drôtmi. Ikskrát za jednu jazdcu cvičiť so zberačmi je experiment a uvidíme, či po pár rokoch nezmenia názor a nedodrôtujú aspoň niektoré prázdne úseky.
Bratislava - tiež vedia, načo im budú: parciály sa kupujú na dnešné autobusové linky, ktoré majú časť trasy pod drôtmi. Jednoduchý spôsob ozeleňovania MHD.
Žilina - ak by bol plán, že parciály majú nahradiť autobusy, tak fajn. Ale to potom znamená, že ich nebude dosť voľných na zaskakovanie na dnešných trolejbusových linkách pri výpadkoch meniarní. Preto sa snažím naznačiť, že absolútna priorita má byť technický stav infraštruktúry a nie plátanie diery cez nejakú baterku vo voze, ktorá ťa stojí peniaze navyše pri kúpe aj prevádzke - a múdrejšie hlavy než my to vyhodnotili ako neopodstatnené, viď Vladimír.