Aha, takže netreba vyriešiť zlý stav meniarní, stačí kúpiť parciály? Postupne bude fungovať menej a menej siete, z parciálov sa budú musieť stať elektrobusy... Vskutku svetlá budúcnosť
To je tak, keď sa v 21. storočí ešte stále dodávajú trolejbusy bez akéhokoľvek záložného zdroja (keďže nebol od prevádzkovateľa ani len vyžiadaný).
Pritom sa stačí pozrieť na české mestá (napr. Zlín najbližšie), tie nakupujú parciály vo veľkom.
Aktuálne bola dopravná nehoda na križovatke Obvodovej s Tescom. Prejazdný bol smer z centra. Do centra jazdili trolejbusy odklonom. Zrejme nechceli zdržiavať premávku prekladaním palíc. Podľa hlásenia v Mybus jazdila kyvadlová doprava, tá sa však v aplikácii ani na tabuliach nezobrazuje. Zaujímavosťou je, že na spoji linky 5 o 17:38 išiel štandardný trolejbus a pár minút na to baterkový na linke 3. Tu by som uvítal istú operatívnosť, buď pokynom na vzájomnú výmenu vozidiel medzi vodičmi na konečnej alebo dočasnou zámenou odchodov medzi nimi.
Vysoká intenzita tranzitnej dopravy. Stačí, keď sa na výjazde na Martin alebo pod Strečnom stane nehoda a do chvíle stojí Košická. Ako prvé sa zapchajú Ľavobrežná a Nemocničná. Vodiči sa ich potom snažia obísť, asi aj vďaka navigáciám, cez centrum, a tak sa upchajú aj Predmestská, Veľká okružná, Hálkova či Komenského. Nasleduje kopec cez Lesopark a v extrémnych situáciách sa stojí už všade, aj na ďalších menej významných uliciach.
Niečo také som ešte nevidel ani nezažil, stáva sa to často v určitých úsekoch či častiach mesta, ale dnes to bola totálna kompletka na všetkých hlavných ťahoch.
Dňa 14.9.2023 došlo o 16:03 k poruche na trakčnom vedení na ul. Vysokoškolákov (pri plavárni).
Úsek je pre trolejbusy na linkách č. 5 a 6 neprejazdný. Trasy liniek sú presmerované na ul. Predmestká a Košická.
Mongolec