Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: BB-Schuhu #3963:
no na PAL bývalo v TN čo si ja pamätám Ikarusy 280.10:
TN-627AE - Horné Srnie, TN-643AM (TN-815BP) - Tr. Teplice, Považská Bystrica, Omšenie, TN-644AM - Tr. Teplice, TN-708AM - Nemšová, TN-713AM - Nemšová, Horné Srnie
a Karosa C744 NM-577AJ: Stará Turá - NM - TN, ale ten bol z prevádzky NM.

Pokiaľ si pamätám, kĺb sa ešte objavoval aj na trase do Bánoviec nad Bebravou (aj som ním išiel) a do Topoľčian či Partizánskeho. Ale je možné, že bol z prevádzky BN, TO alebo PE.
Reakcia na: BB-Schuhu #3963:
smerom na Nove Mesto jazdievala klbova Karosa, neviem uz ci to bolo do Myjavy
Reakcia na: draxter #3962:
A do ktorých obcí v okolí TN+IL ešte zvykli v rámci prímestskej dopravy jazdiť kĺbové autobusy, okrem už spomínaných? Samozrejme, ťah Trenčín-Trenčianska Teplá-Nová Dubnica-Dubnica nad Váhom-Ilava neuvažujem, pretože to je jasné.
Reakcia na: irizar #3961:
na oboch týchto linkách jazdievali Ikarusy 280.10 po GO, v peknom modro-bielom nátere, klasickej PAL schéme (presne ako 280.87, len miesto červenej farby modrá). Neviem, či sa náhodou jeden z týchto busov nevyhol šrotovisku predajom. ?
Reakcia na: BB-Schuhu #3960:
Ja si pamätám, ako som cestovával prímestským Ikarusom do Horného Srnia - a ešte v roku 2001 chodieval narvaný na prasknutie. Teraz je na jeho poradí C734 a po dnešku tam asi skončí Crossway 10,6...
Gratulujem vám k 74 novým Crossom a prajem im veľa šťastných kilometrov a spokojných cestujúcich.

Inak, na prímestskej (ale aj mestskej) doprave v okolí TN sa to veru riadne pomenilo. Pamätám si, keď som pred pár rokmi jazdieval modrým Ikarusom 280.10 z Trenčína, cez Trenčiansku Teplú, Trenčianske Teplice až hore do Omšenia. Teraz je to už iba nostalgia.
prišli červené LE autobusy Crossway.
Reakcia na: irizar #3957:
Dnes vo vecernych hodinach dorazili posledne zo 74 autobusov pre SAD Trencin. Z toho 68 primestskych Croswayov a 6 mestskych Low-Entry

Foto: http://www.mestskadoprava.net/diskusia/viewtopic.php?f=47&t=775
Podľa info z K-Reportu majú dnes konečne prísť z Mýta dlho očakávané prímestské Crosswaye - zatiaľ 37 kusov. Okolo druhej išli cez Brno, takže už by mali byť v Trenčíne.
Reakcia na: draxter #3955:
a k tomu dodávam, že nočák #32 opäť po žilinskej ?
Moja včerajšia skúsenosť s vodičmi:
#72, 18:48 na L8: (6044) - výborná jazda podľa CP. Počas cesty sanaskytla prekážka na Rázusovej ulici, kde motorkárovi idúcemu po hlavne od zimáku na Hasičskú nedalo prednosť auto zo Smetanovej križujúce Rázusovu. Policajti preto Rázusovu v úseku Jiráskova - Komenského v smere do centra uzavreli a busy (ja som šiel L8, ale aj L18 pred nami). Vodič preto operatívne obišiel miesto cez Jiráskovu, Hurbanovu a Komenského (kvôli zle parkujúcim autám sa ledva preštrikoval) a napojil sa na svoju trasu. Zastavoval na všetkých zastávkach oka treba, bez nutnosti zvonenia.

#32, 01:45 na L50: (6406) - jazda s preplneným nočákom v smere na Juh nebola závideniahodná, napriek tomu 2min meškanie v norme. Naviac, zastavil na znamenie aj na Inovecká, stred (chválim), a aj Pod Juhom v smere do centra (tiež plus). Akurát nedovolil na Soblahovskej a Braneckého nástup strednými dvermi (neviem či to je interné pravidlo, ale pokiaľ viem nočák nie je ničím iný).

Inak aj podľa tohto, ostatné zastávky nočáku by mohli byť na znamenie, štvrť Pod Juhom je totiž úplne odrezaná, človek aby buď vyšlapal 15 min na Juh alebo rovnako do 2/3 Soblahovskej až k č.d. 25 ?
Reakcia na: milan005 #3953:
ja som už x-krát narazil na takého
Reakcia na: kvorka #3952:
alebo este moznost d) dat na znamenie zastavky co boli uz doteraz zauzivane ako zastavky na znamenie avsak odkedy su nove oznacniky, uz su neni oznacene. Napriklad ak pojdes busom, ktorymkolvek a budes chciet vystupit pod juhom neviem ci narazis na sofera ktory ti zastavi len preto ze stojis pri dverach, je to proste taky zvyk a mala by sa SAD/mesto ujednotit a informovat aj vodicov lebo ak by sa im mali teraz brat za to premie to by sa museli zobrat vacsine...
Reakcia na: mato5287 #3951:
to nebolo osobné ? Ja len že kde sa menej vystupuje počas toho, čo môžem vidieť. Podľa môjho názoru sú možné riešenia tri:

a) na znamenie nechať väčšinou zastávok, máme nový vozový park a zvoniť by sa cetujúci naučili

b) dať vybrané zastávky na znamenie napr. po 17:30 (a samozrejme ich patrične podľa zákona označiť)

c) nedať na znamenie žiadnu zastávku, avšak oveľa viac "dupnúť" na tých vodičov, čo vnútorný späťák nepoužívajú/nechcú používať a siahnuť im na prémie, a naopak oceniť tých spoľahlivých (trhový mechanizmus v praxi ?)
Reakcia na: kvorka #3945:
nivy nie tam vystupujem pravidelne
Reakcia na: draxter #3949:
L6 urcite nezostihlovat, ale zosynchronizovat s prichodmi a odchodmi rychlikov (samozrejme nie len L6). trafikon sa meni raz rocne, toto nemoze byt pre sadku (mesto) problem, o tom ma nikto nepresvedci, je to len ich nezaujem, alebo neochota
Reakcia na: kvorka #3948:
tiež si myslím, že L1,2,6 už posilňovať netreba, L6 možno ešte viac zoštíhliť. Pridal by som na L8 a L15. S tou L22 je to fakt zaujímavá myšlienka ☺, V súčasnej podobe by som tam tiež ešte pridal.
Inak vzhľadom k tomu, že na Juhu II a na Sihoti IV sa naďalej stavajú obytné domy, ja by som navrhoval predĺžiť trasu L22 zo stanice ďalej na Sihoť po Železničnej ulici, alebo okolo Maxu. Myslím si, že táto linka by kľudne mohla mať ambíciu byť nosnou celého systému MHD. Veď L1 do Kubry asi častejšie chodiť nebude, max. 30min. L2 do Biskupíc chodí postačujúcu, jedine žeby sa opäť napojili na MHD aj Noviny. L6 chodí poloprázdna a prázdna skoro vždy okrem špičky, L8 a 18 sú dobre využité, škoda tých dier. L11 je väčšinou preplnená, L5 postačuje. L15 by sa mohla "spravidelniť", po dostavbe druhého mostu má ešte väčšiu perspektívu. Neviem ako je to s L3,7,9,16,19,20, ale sú to len účelové spoje, nie poriadne linky MHD, tak tam je to asi ok. L13 a L21 môžu v budúcnosti s ohľadom na ďalšiu zástavbu v týchto okrajových častiach rátať z nárastom cestujúcich, to isté platí pre L23 a najmä 28 už teraz, naviac postavením nového cintorína pri komíne na Východnej ich význam opäť len vzrastie.
Reakcia na: capaCity #3944:
ano suhlasim, tam tiez pokial nestojis pri dverach vodic nezastavi
Re #3945 kvorka: z mojich skusenosti zastavka Nivy je dost vyuzivana, kedze chodi tadial len jedina linka a aj to nie moc casto a ludi tam byva dost tak ked uz cosi ide tak ludia sa najdu. Inovecka je tiez dost vyuzivana, to uz by potom kazda druha zastavka bola na znamenie:)
Inak zaujímalo by ako, čo je toto za linku:
309424 2 "x" Trenčín, Billa (05:29) - Trenčín, Zlatovce VOP027 (05:42)
- ako to že je to PAL? Zákon hovorí predsa jasne, linka nespája 2 a viac obcí. Je na to nejaký dôvod? Čo tak radšej druhý spoj L16!

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.