ok, spomienky na L10 sú už tým asi vyčerpané. Navrhujem, L3 (pôvodnú 3: Záblatie - Bratislavská - Slovlik - žst - TOS). Ja si pamätám, ako som s dedkom išiel L3 od žst. Zlatovce na stanicu. Na linke premávali Karosy B732, rok cca 1988. Oproti L13 mala výhodu, že nešla cez "krkaháje", ale priamo do Záblatia. Vtedy malo Záblatie ozaj luxusnú dopravu cca 20/30/30 a aj víkendy boli o inom.
Ved ja netvrdim ze je to vina dopravcu. Je to vina toho, kto to pozaduje ci uz je to dopravca, alebo mesto, to uz neviem.
Re #3898 VLK: Ved mne je to jasne. Ja som z toho nikdy neobvinoval EMTest, lebo aj keby bol moj predpoklad (ze im to "niekto" natlacil do hlav) spravny, tak hlavne oni mozu za to ze si to schvalili.
Lístok sa už tlačí ale to je jediná zmena,
Ale Valec má, ako vidím, ešte medzery v ČR. Rovnaký ohavný systém používajú v ČR aj Mariánské Lázně, Děčín, Teplice a Opava. Ale mesto s ozajstnou MHD BEZ časových predplatných lístkov tu nepoznám.
Chomutov samozrejme. Ale na druhej strane predplatné cestovné lístky majú.
Ale čo ti vadí na Moste? Lístky v predpredaji, u vodiča, v automate vo vozidle. Na karte časový predplatný lístok bez prikladania, elektronická peňaženka, možnosť nákupu lístkov pre spolucestujúcich, možnosť storna, čo ti tam chýba? Ja by som Mostu vytkol len jednu jedinú vec a to je neexistencia predpredaja cez víkendy. Inak to považujem za najdokonalejši tarifný systém v ČR.
V Chomutove ešte stále nástup prednými, hádzanie drobných do kasičky, bez možnosti vydania a bez vystavenia cestovného lístka? Ja som tam bol pred piatimi rokmi, čakal by som, že odvtedy už dostali rozum...
Asi najlepší antizákaznícky systém odbavovania cestujúcich som tento víkend zažil v Chomutove a v Moste. To bola proste paráda, kto nezažije nikdy nepochopí. A to som si myslel, že v ČR sú na tom lepšie.
a stále si melieš svoje dookola... určite to nemôže byť argument na prikladanie kariet, ale prečo sa na to neopýtaš mesta Trenčín, prečo požadovali toto? Mňa sa na to pýtať môžeš stále a moja odpoveď bude stále rovnaká: je to na základe objednávky zákazníka ?
napíš na mesto, prečo je to tak a nie inak. My to tu všetci chápame, točí sa tu dokola o ničom, nikto tu nepopiera, že by iný systém lepší nebol...len ma zaujíma, prečo toľko okolo toho krútiš terz, a nie napríklad pred 1-5 rokmi, kedy bol aj nástup len predom, bez mesačníka/štvrťročníka, a bolo to zle. Teraz sa to vylepšilo, ale ako vravím, nik nie je dokonalý...
Dobre, ale raz budu mozno omnoho lahsie ako dnes falsovatelne aj karty a potom co? Budeme robit Prilozte prst?
Naozaj je toto dovod na zavadzanie proti-zakaznickych rieseni (mimochodom, falsovanie nie je argument PRE neustale Prilozte kartu s mesacnikom pri druhych dverach).
linkou 10 som jazdil vcelku pravidelne, ale už si ani náhodou nespomeniem na jej CP. Akurát si pamätám, že jej posledný spoj v "a" išiel zo Sihote o 22:00! To bol tzv. posledňák, a vytváral prípoj na nočný rýchlik 22:30, ako aj Os do Leopoldova a asi aj do TO (vtedy ešte). Do TOSky chodili tuším dva spoje ráno cca o 5:30 a 06:20, a poobede i 14:00 a 15:30. Potom bola L10 skrátená len po stanicu a následne zrušená (to sa dalo aj čakať). Inak premával na nej voz #82. ?
Papierové mesačníky pre stredoškolákov máme u nás a neprejde mesiac aby som neodchytil aspoň päť sfalšovaných, takže ja som plne za nabíjanie produktov na čipovky.
Check-in/Check-out si vymyslel KODISe v zadávacej dokumentácii tiež kvôli emtestu (ktorý tam nie je)? Politické školenia sa u nás nekonajú, ono sa nekonajú ani iné niektoré vcelku vhodné školenia...
Nie, pokiaľ viem, tak sa to týmto spôsobom neprezentuje. Napr. v TN bola urobená zadávacia dokumentácia s touto požiadavkou, ktorá bola rovnaká aj pre RG, EMT či iných...
Čipová karta ti pokytuje výhodu, ak je odcudzená, vieš dostať adekvátnu náhradu s manipulačným poplatkom (nemusíš si vybavovať nový PCL) a pôvodnú kartu je možné zablokovať. Rovnako možnosť falšovania tohto dokladu je inde.
Chcem sa spýtať niekoho, kto cestoval linkou 10 do roku 1994, či si pamätá, ktoré spoje končili pri TOSke, a z ktorej zastávky na stanici šli (ostatné chodili na Sihoť z terajšej zastávky pre Juh, na Juh chodili z terajšej na Sihoť, do Kubry z terajšej zastávky Zámsotie a Zámosetie bolo z terajšej do Kubry). Vďaka.
Už je len otázkou, či sa možnosť presnej evidencie neprezentuje ako hlavná výhoda kúpy zariadenia. Lebo zatiaľ čo v tebou vymenovaných podnikoch (snáď až na ten DPMK) majú dosť rozumu aby vedeli že im je to na nič, v slovenských SADkách (alebo priamo na VÚCkách) sedia takí dementi, že pri slovnom spojení presná evidencia im musia svietiť oči ako hviezdičky.
BTW, načo potrebuje mať niekto čipovú kartu, ak nevyužíva možnosť pípania pri každom nástupe? V mnohých nemecky hovoriacich mestách možno v bežnom stánku kúpiť papierový mesačník, ale v našom zapadákove potrebujeme mať čipové karty tam, kde inde stačí papierová kartička.
Re #3886 VLK: Ha ha ha. Vám tam musia robiť pekné "politické školenia". Už som počul toľko rôznych príbehov "z druhej strany", čo všetko (pre bežného cestujúceho viac-menej zbytočné) núkali zástupcovia nemenovanej firmy v SADkách a VUCkách.
Prednášky o tarifných a vybavovacích systémoch na ŽU boli komplet zhodné s webovou prezentáciou firmy. A aj systém Check-In - Check-Out určite v SAD CA vymysleli sami, však?
Re #3889 810zssk: A všetci zrazu pocítili za zbytočné mať časové predplatné lístky.
každý chcel mať elektronický systém na výdaj lístkov... a nielen u nás, ale aj v zahraničí (ČR, PL...), inak by tých spoločností zaoberajúcich sa týmito systémami bolo ďaleko menej...
Ze zhruba naraz s prichodom EMTestu zacali vsetci potrebovat Prilozte kartu..
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
draxter